Gå til innhold

VG-debatt

cocos

Anbefalte innlegg

Jeg var medlem på VG-debatt frem til i går da jeg på feil grunnlag ble sperret ute. Har vært der siden 2005 og aldri gjort noe galt. Det har vært en del spammere der siste tiden som har forsøplet forumet og MOD stengte ute en hel del brukere fordi de svarte de som outet/spammet. Jeg svarte ingen av dem, en det er mulig jeg har svart før de begynte med det. Da skal jeg ikke bli kastet ut, for skal jeg sjekke alle trådene de nickene har svart i for å se om de er spammere/outere?

Synes det er trist at de i MOD på VGD velger denne måten å forsøke å gjøre noe med et problem. Når man selv ikke greier å stenge idiotene ute så straffer man i stedet de som er så uheldig å svare i feil tråd.

Har prøvd å sende dem mail, men ikke lykkes i å få svar selv om MOD er på jobb.

Noen som vet om det finnes måter å komme tilbake på uten å registrere nytt mobilnummer?

Endret av cocos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var medlem på VG-debatt frem til i går da jeg på feil grunnlag ble sperret ute. Har vært der siden 2005 og aldri gjort noe galt. Det har vært en del spammere der siste tiden som har forsøplet forumet og MOD stengte ute en hel del brukere fordi de svarte de som outet/spammet. Jeg svarte ingen av dem, en det er mulig jeg har svart før de begynte med det. Da skal jeg ikke bli kastet ut, for skal jeg sjekke alle trådene de nickene har svart i for å se om de er spammere/outere?

Synes det er trist at de i MOD på VGD velger denne måten å forsøke å gjøre noe med et problem. Når man selv ikke greier å stenge idiotene ute så straffer man i stedet de som er så uheldig å svare i feil tråd.

Har prøvd å sende dem mail, men ikke lykkes i å få svar selv om MOD er på jobb.

Noen som vet om det finnes måter å komme tilbake på uten å registrere nytt mobilnummer?

Sender deg noe så uvant som en privatmelding jeg kjære VGD-venn... :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes det var på tide for mannen med gul hjelm å melde sin ankomst her inne :)

Hvor har du fått avataren din frå? Jeg finner den igjen steder.

Skal ikke være verre enn å søke på "Det politiske parti" på Google så skal valgkampplakatene med både Antonsen og Golden være der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...