paithlezz Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Forrige gang jeg glemte å betale canal digital regninga mi var det fordi brevet sikkert ble mista på tur fra postkassa. Fikk en ny regning med som var litt større pga dette. Nå har jeg glemt å betale en regning der fristen var 30.03. Burde jeg betale denne nå, eller vente til jeg får en ny purre regning? Hvor mange ganger kan dette skje før jeg får betalingsanmerkninger? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Er nok greit å betale nå, hvis brevene krysser hverandre er det vanlig at siste bortfaller. Pleier dog ikke bli tilleggsgebyr før 2. varsel... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg ville ha betalt nå, så slipper du kanskje ekstragebyr siden det ikke er så mange dager over fristen. Betalingsanmerkning får du ikke før det går til inkasso og du ikke gjør opp inkassokravet, så det er ingen fare. http://www.inkassoguiden.no/index.php?option=com_content&view=article&id=55:betalingsanmerkninger-&catid=31:generelle-inkassosporsmal&Itemid=41 Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Okei takker for svar, da betaler jeg i morgen:) Lenke til kommentar
paithlezz Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Ops, fant ut at betalingsfristen var 20.03:/ Har betalt idag uansett. Lenke til kommentar
Citronen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Forrige gang jeg glemte å betale canal digital regninga mi var det fordi brevet sikkert ble mista på tur fra postkassa. Fikk en ny regning med som var litt større pga dette. Nå har jeg glemt å betale en regning der fristen var 30.03. Burde jeg betale denne nå, eller vente til jeg får en ny purre regning? Hvor mange ganger kan dette skje før jeg får betalingsanmerkninger? Da jeg ser at du har internett og da også mest sannsynlig nettbank vil jeg anbefale deg e-faktura fra Canal Digital.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 CD kutter vel ut signalene til TV/nett om ikke annengangs purring blir betalt i tide, tror jeg? (i første omgang) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå