Complexity Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Etter å ha valgt Locale til English (united states) ville xbox appen endelig oppdatere seg og jeg fikk testet streaming. Fungerer veldig bra hittil. Stikken mangler ruble i triggerne bare. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Sånn som denne? Nei, den i sølv mener jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Ingenting slår: Må si at XB1 kunne godt vært en annen farge, følger svart pianolakk er veldig 2002. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Syns ikke den her er så altfor ille: http://www.extravaganzi.com/wp-content/uploads/2010/07/Xbox-360-Limited-Edition-Halo-Reach-Bundle-Console.jpg Halo reach versjonen. Ellers syns jeg den her er litt stilig: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2007/08/xbox-360-halo-3-details-top.jpg Den er mer stilig i levende live enn på bilde. Lenke til kommentar
Okdokk Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg har faktisk sistenevnte bildet der. Husket når jeg kjøpte den, håpet for at halo 3 var med var så stor, men med bitteliten tekst på eska "not included" Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Noen OK tilbud på CDON nå, bla far cry 4 til 229,- Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Dere sier halo konsollen var fyllt med dekaler.. Har dere glemt denne? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Finnes det noe tilbudstråd for xbox one? Endret 24. juni 2015 av ReGaiN Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Får håpe jeg for kloa i denne: http://majornelson.com/2015/06/23/celebrate-10-years-of-racing-with-the-xbox-one-forza-motorsport-6-limited-edition-console/?linkId=15089350 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Av/på lydene og når man setter disc inn....Harryfaktor over 9000!!!! EDIT: Ble jo diskutert på forrige side den ja. Er trege vi Whacked Endret 24. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Av/på lydene og når man setter disc inn....Harryfaktor over 9000!!!! EDIT: Ble jo diskutert på forrige side den ja. Er trege vi Whacked Leste bare ikke backloggen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Jeg kunne også godt tenkt meg en forza utgave, jeg er vel en av fåtallet som synes den var tøff på lik linje som med r2d2 lydene på sw 360'en Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Noen som har opplevd dette? Jeg har flere brukere på Xbox live. Main kontoen min er det eneste stedet jeg kjøper spill. Går inn på en av mine gamle brukere som jeg kun bruker på FIFA. Så ser jeg at The Evil Within står som "Klar til å installere" på spill og app sida. Jeg laster det ned og det fungerer helt greit. Det er ikke prøve versjonen og jeg har aldri vært fan av slike spill så aldri falt meg inn å kjøpe det. Men skulle jo nesten tro noen andre har kjøpt spillet for meg. Men jeg vet at det er kun meg som har tilgang på Xboxen. Det spillet lå der altså ikke før men plutselig idag lå det der. Vet ikke om det er mulig å gifte spill, men jeg klager ikke.. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Det er generelt noe fuck med spill greiene på one akkurat nå. Begynte etter at jeg ble med i preview programmet. Plutselig så ligger Halo mcc, Diablo 3 og The evil within som uinstallerte spill i listen over spill som jeg har hatt installert tidligere helt til høyre i mine spill. Installeres de så blir de dobbelinstallert. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Det er generelt noe fuck med spill greiene på one akkurat nå. Begynte etter at jeg ble med i preview programmet. Plutselig så ligger Halo mcc, Diablo 3 og The evil within som uinstallerte spill i listen over spill som jeg har hatt installert tidligere helt til høyre i mine spill. Installeres de så blir de dobbelinstallert. Er du med i PP så er du en betatester, da er ikke det unormale unormalt 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hehe joda forsåvidt sant det. Tingen er at det gikk opp for meg mens jeg satt og skrev det forrige innlegget (og derfor jeg la det til der), men så tenkte jeg muligens at det kunne være noe ut fra han som plutselig hadde et spill på en annen bruker som han ikke hadde kjøpt. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Nå står spillet i kø for å installeres, ble ferdig etter 100% men nå får jeg altså beskjed om å sette inn disk. Eller om spillet blir installert fra Xbox store så må personen som kjøpte spillet være pålogget. Var ikke er issue i går, da spilte jeg helt fint. Men skal vel igrunn ikke klage, har jo uansett ikke noe rett på å spille det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Noen andre som sliter med live? Står at jeg er koblet til internet, men får ikke opp pins, marketplace eller annet. Kan ikke se at det er problemer med tjenesten heller. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå