Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

Håpte noen kunne sent meg en preview invite også. For jeg får ikke den som kompisen min sendte. Håpte kansje vist noen andre prøvte at det skulle fungere.

 

Takker for de som tar tiden til å sende en Preview Invite.

 

Gamer tag: MiLLHA

Navn Kim Skailand

Sendt!

 

Tusen takk. Håper det går igjennom. ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Noen som har fått til å laste ned 360 spill til Xbox ved å bruke original disk? Jeg ser at Kameo elements of Power er på listen over de spill som skal være klar nå, men får bare en feilmelding når jeg trykker "installer disc"

 

Har dog fått et par andre spill direkte i spill menyen min som  jeg har lastet ned.

 

Jeg sleit litt med Mass Effect 1 først i går på original disk, men så bare gikk jeg ut av spillet å gjorde det på nytt. Fikk da kommet over den "Getting 360 info..."-meldingen.

 

EDIT: Vet ikke, men kanskje spillet ditt er altfor ripa opp for til å leses ordentlig? 

 

Problemet er at spillet ikke starter/lastes ned eller slike ting. Det skjer rett og slett ingenting når jeg setter i disken. Eneste som skjer er at jeg får opp en feilmelding om at jeg må gå på xbox.com for å sjekke hvilke spill som støttes for tiden. Og kameo er på den listen. Skal se om jeg ikke finner en plate med ME.

Lenke til kommentar

Jeg har vært med i preview en god stund nå, men har ikke mottatt noen kode til GOW. Ikke alle som får? US region om det har noe å si..

 

Tenkte også å ta en factory reset av konsollen siden jeg har kjøpt meg ekstern HD og vil begynne fra "scratch" Er det noe som er lurt å huske på i forbindelse med det? Alle savegames lagres i skyen sant?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvorfor fabrikkinnstillinger når du kobler til ekstern HDD? Spillene kan jo flyttes fra intern til ekstern lagring.

Lagringsfilene er i den vakre nettskyen, ja. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vært med i preview en god stund nå, men har ikke mottatt noen kode til GOW. Ikke alle som får? US region om det har noe å si..

 

Tenkte også å ta en factory reset av konsollen siden jeg har kjøpt meg ekstern HD og vil begynne fra "scratch" Er det noe som er lurt å huske på i forbindelse med det? Alle savegames lagres i skyen sant?

Jeg fikk min i natt så det er nok på tur. Skal sies at jeg gikk over til Amerikansk region i går. Vet ikke om det hjalp på saken.

Lenke til kommentar

Hadde kanskje vært greit og sendt en PM med (Sendt) istedenfor og spamme tråden.

For så vidt enig. Men da vet ikke andre at jeg har gjort det. Kan være flere som også har mulighet til å sende invite..

 

Edit: kanskje en egen tråd for de som ønsker invite til preview hadde vært noe..

Endret av indahla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles bare 1.04 versjonen av witcher3 mens jeg hører rykter om at folk på ps4 er helt oppe i 1.06?

Er det bare litt treghet i oppdateringen til xbox eller er det noe jeg har gått glipp av?

 

Jeg fikk en eller annen Update igår da jeg startet spillet - la da merke til at det sto at updaten var ferdig og boxen gikk videre til å laste inn dlc's, men nede i hjørnet så jeg at updaten hadde hengt seg på 98%.

Jeg restartet da boxen og tror kanskje det ble no krøll?

 

Også,jeg lastet ned alle dlcene hvor det da sto at jeg kunne "finne de" i tutorials...hva menes med det?

Har ikke lagt merke til nedlastningene ennå.

Lenke til kommentar

 

Hadde kanskje vært greit og sendt en PM med (Sendt) istedenfor og spamme tråden.

For så vidt enig. Men da vet ikke andre at jeg har gjort det. Kan være flere som også har mulighet til å sende invite..

 

Edit: kanskje en egen tråd for de som ønsker invite til preview hadde vært noe..

 

 

Er vel ikke verre enn å skrive "Nå har jeg sendt invitasjon til *blabla, blabla, blabla og blabla*", istedenfor å quote og lage X antall poster etter hverandre. Trenger vel ikke en ny tråd til alt hele tiden. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...