indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som kan invite meg til preview programmet? GT: LowRiderXxxXSendt! Go Liverpool!!! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg tar gjerne imot en invitasjon jeg også. Har lyst til å teste bakoverkompatabiliteten. Gamertag: Leflus Sendt! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hadde satt veldig stor pris på en invitasjon til preview programmet om noen har mulighet Hva er GTen din? Oleallmighty (var en dum ide av meg å være 10 år gammel da jeg lagde XBL brukeren min )Sendt! 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Min gamertag: Ally 87 Hint hint. Sendt! 4 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hvis noen vil invite meg til preview programmet, blir jeg veldig takknemlig. Gamertag: Turb0r4t Sendt! 3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tar veldig gjerne en invite til preview programmet. Har hatt et dødelig ønske om å gjenoppta noen 360 spill. Gamertagen min er : Kamaaz Evig takknemmlig for den som gjør det. Sendt! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som har lyst å invitere meg til preview programmet ? Nick er Superdupereddie Sendt! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Inviter gjerne til preview andersnor9Sendt! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Håpte noen kunne sent meg en preview invite også. For jeg får ikke den som kompisen min sendte. Håpte kansje vist noen andre prøvte at det skulle fungere. Takker for de som tar tiden til å sende en Preview Invite. Gamer tag: MiLLHA Navn Kim Skailand Sendt! 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Til alle som har mottatt invite fra meg: Det er ingen automatikk at dere faktisk blir invitert av Microsoft. Og det kan ta noen dager før dere eventuelt får en beskjed på Xbox'en. Lykke til og vær tålmodig ? 3 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Noen som har fått til å laste ned 360 spill til Xbox ved å bruke original disk? Jeg ser at Kameo elements of Power er på listen over de spill som skal være klar nå, men får bare en feilmelding når jeg trykker "installer disc" Har dog fått et par andre spill direkte i spill menyen min som jeg har lastet ned. Lenke til kommentar
Dana Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Hadde kanskje vært greit og sendt en PM med (Sendt) istedenfor og spamme tråden. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Heisann. Har en brukt hardisk her som jeg er klar til å bruke kun til xbox one for å lagre spill. Når jeg plugger den i så kommer det bare opp som vanlig, at jeg kan gå inn å se filmer osv på den. Skal det ikke komme opp en set up greie når man plugger i? Hva må jeg evt formatere til på mac´n? Takker for svar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Noen som har fått til å laste ned 360 spill til Xbox ved å bruke original disk? Jeg ser at Kameo elements of Power er på listen over de spill som skal være klar nå, men får bare en feilmelding når jeg trykker "installer disc" Har dog fått et par andre spill direkte i spill menyen min som jeg har lastet ned. Jeg sleit litt med Mass Effect 1 først i går på original disk, men så bare gikk jeg ut av spillet å gjorde det på nytt. Fikk da kommet over den "Getting 360 info..."-meldingen. EDIT: Vet ikke, men kanskje spillet ditt er altfor ripa opp for til å leses ordentlig? Endret 16. juni 2015 av Maury Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Har en smite beta kode hvis noen er gira! Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Tar gjerne imot en invite til preview programmet, skulle gjerne fått testet Mass Effect på One XBL: FirstClaes Her er 2 Smite Xbox koder hvis det er noen som fortsatt trenger DPTJJ-3P7V2-GV4MK-49M2K-2TDXZ CVTMF-XJMT7-K7WCT-3QKQF-F96HZ Endret 16. juni 2015 av MrEnigma Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Her er 2 Smite Xbox koder hvis det er noen som fortsatt trenger DPTJJ-3P7V2-GV4MK-49M2K-2TDXZ CVTMF-XJMT7-K7WCT-3QKQF-F96HZ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Har en ekstra billett til GoW: Ultimate Edition betaen. Førstemann med PM får den. Den gikk til Admiral Necrolamedor. Forøvrig er jeg preview-medlem og kan invitere dersom ønskelig. Send PM med gamertag for dette. Endret 16. juni 2015 av CaZpeR 2 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tar veldig gjerne imot invite til preview jeg også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå