Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de lagt til bakoverkompatibilitet, eller er det bare på test nå? Det er da noe de bør legge til med en eneste gang. Egentlig latterlig at man både skal ha xbone og 360 samtidig. Er ikke alle som har plass til det under tv bordet.

 

Hvis du hadde lest 3 innlegg over ditt så hadde du sett at det kommer "for alle" nå til jul og det bare er i test nå. Støtte vil bli lagt til løpende, så det tar nok tid før alt er på plass, om det noen gang blir det (siden utgiverne må godkjenne det per spill)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Xbone begynner å se veldig bra ut, føler jeg så langt kun har hatt en 360 på steroider. 

Edit:skriveleif

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Håpte noen kunne sent meg en preview invite også. For jeg får ikke den som kompisen min sendte. Håpte kansje vist noen andre prøvte at det skulle fungere.

 

Takker for de som tar tiden til å sende en Preview Invite.

 

Gamer tag: MiLLHA

Navn Kim Skailand

Endret av Millha
Lenke til kommentar

Å ha en ekstern disk i tillegg til 500 GB harddisken i Xbox One er egentlig veldig smart.

 

Si for eksempel at man bytter Xbox One ca halvveis i konsollgenerasjonen, hvis det da har blitt vanlig med 1TB konsoller. Har man da i tillegg en 2 eller 3 TB ekstern disk fra før så sitter man kanskje igjen med 4TB total lagringskapasitet. 

Lenke til kommentar

Har du ikke en 500GB? Da er det like greit å kjøpe en ekstern disk egentlig.

Min hadde en sinnsyk Coil Whine lyd som holdt på å irritere vettet av meg og min samboer, så den gikk i retur. Leste på nettet at noen flere hadde dette problemet, men at Xbone ikke skal lage den lyden. Har hvertfall aldri hatt en konsoll som har laget en sånn lyd.

Jeg vil ha Xbone, men vurderer om jeg skal vente på 1TB versjonen eller bare kjøpe en vanlig å satse på at det ikke er enda en coil whiner.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Lurte litt på en ting - husker jeg ble skuffet når Xbone ble lansert og 360 spill ikke kunne spilles på denne. Jeg klaget litt her i denne tråden på dette. Men den gangen var det flere "eksperter" som fortalte at det var umulig for Xbone å kunne gjøre dette? Var alt for krevende osv...

 

What now???

Lenke til kommentar

Det var ikke bare eksperter, Microsoft selv sa at det ikke var mulig. Flere ganger.

 

Har du noen linker til dette?

 

Jeg leste ikke annet fra MS enn at de hadde bestemt at det skulle bli slik. Ikke at det var umulig. Her i dette forumet fikk jeg detaljerte forklaringer om hvorfor det ikke var fysisk mulig. I prinsipp måtte hatt laget en liten 360 inne i Xbone - noe som selvsagt hadde blitt altfor dyrt. Lurer litt på hva de selvutnevnte nobelprisvinnerne synes nå?

Lenke til kommentar

 

Det var ikke bare eksperter, Microsoft selv sa at det ikke var mulig. Flere ganger.

 

Har du noen linker til dette?

 

Jeg leste ikke annet fra MS enn at de hadde bestemt at det skulle bli slik. Ikke at det var umulig. Her i dette forumet fikk jeg detaljerte forklaringer om hvorfor det ikke var fysisk mulig. I prinsipp måtte hatt laget en liten 360 inne i Xbone - noe som selvsagt hadde blitt altfor dyrt. Lurer litt på hva de selvutnevnte nobelprisvinnerne synes nå?

 

 

 

Microsoft's Xbox head: 'If you’re backwards compatible, you’re really backwards'

 

"On a technical level, the Xbox One can't play 360 games because of its processor. The new x86 CPU can't natively run games made for the 360's Xenon processor, which used PowerPC architecture"

 

http://www.theverge.com/2013/5/22/4356210/microsoft-don-mattrick-says-backwards-compatibility-is-backwards

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...