Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MEN er det ikke slik at prisen i England og Norge ligger nærmere hverandre? Det er ikke sikkert prisen blir så veldig forskjellig fra England.

mitt innlegg var satt litt på spissen angående pris, men at en xbone vil koste over 5000kr her i norge er jeg ikke i tvil om...

Endret av Zombien.
Lenke til kommentar

Forresten har Pachter vært ute og tippet prisen på konsollene. $349 for PS4 og $399 for X1.

Han tar forøvrig alltid feil.

Å? Har han det? Synest det der Pach-Attack showet hans er noko kleint. "Hello fellow babies..".

Er han ikkje ein marknads analysator for eit relativt seriøst selskap?

Men dersom prisen på PS4 skulle stemme, hadde jo det vært særs positivt.

Endret av BlastyTrasty
Lenke til kommentar

Google translated from an IGN Spain opinion article:

However, the key for me was the end of a revealing interview with Craig Davidson, Director of Global Marketing Microsoft. According to him, "Xbox One will surprise the world during E3." Ending with a resounding "We will kill Sony at E3". 

• Liker 2
Lenke til kommentar

mitt innlegg var satt litt på spissen angående pris, men at en xbone vil koste over 5000kr her i norge er jeg ikke i tvil om...

Javel.

Elkjøp solgte de to 360 modellene for 1990 og 2990 ved lansering i Norge.

Aldri i verden om denne vil koste 5000. 3999 absolutt maks. Tipper 2995-3495.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Javel.

Elkjøp solgte de to 360 modellene for 1990 og 2990 ved lansering i Norge.

Aldri i verden om denne vil koste 5000. 3999 absolutt maks. Tipper 2995-3495.

Er heilt sikker på at eg betalte meir enn 2990 når eg plukka min XBOX på releasedagen. Men byrjar bli nokre år sidan - så er mogleg eg hugsar feil.
Lenke til kommentar

Å? Har han det? Synest det der Pach-Attack showet hans er noko kleint. "Hello fellow babies..".

Er han ikkje ein marknads analysator for eit relativt seriøst selskap?

Men dersom prisen på PS4 skulle stemme, hadde jo det vært særs positivt.

Han jobber for Wedbush Securities, jobben hans er å forutse hva som kommer til å skje i spill og digital media bransjen. Han liker å spøke med at han alltid tar feil angående alt, men siden han fortsatt har jobben så kan han ikke være helt ubrukelig.

Grunnen til at han fikk eget show var at så mange fant han underholdende når han var gjest på bonus round.

Lenke til kommentar

Fellow Babies var en tidlig greie i showet, så det er en catchfraise som så og si har vært med i showet. Han sier mye feil, men han er også mer lærerik å følge med på enn å lese en artikkel fra Gamer.no. Men det beste med GT er Kyle Bosman, showene hans er herlige.

Lenke til kommentar

Gleder meg som en liten unge til E3! Vet det kanskje er et ganske omdiskutert spill, men håper MS kommer med et nytt spill i Fable-serien, og at de slår til noe skikkelig! Utviklere hos Lionhead har jo gjennom intervjuer uttrykt at de er nødt til å endre på RPG-serien etter at de har sett hvordan folk reagerte på Skyrim (gjøre ting litt friere og større). Krysser fingrene for at det blir noe bra, da tipper det hvertfall mer over på Xbox for min del.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

http://itpro.no/arti...ox-360-avslort/

tipper X1 vil ligge på 4999,-, mener å huske PS3 kostet flesk da den kom ut? 5000-5500,-?

X1 har jo ikke noe nytt egentlig, ny hardware men hardware nå for tiden er ikke dyrt, da PS3 kom ut hadde de blu-ray spiller som var nytt og det kostet konsollen for mye, og ikke minst PS3 CPU som jeg ikke husker navn på.

PS3 kostet faktisk så mye som 5999,-, helt syk pris rett og slett! Satser nå på mellom 4 og 5k, det holder.

Lenke til kommentar

http://itpro.no/arti...ox-360-avslort/

tipper X1 vil ligge på 4999,-, mener å huske PS3 kostet flesk da den kom ut? 5000-5500,-?

X1 har jo ikke noe nytt egentlig, ny hardware men hardware nå for tiden er ikke dyrt, da PS3 kom ut hadde de blu-ray spiller som var nytt og det kostet konsollen for mye, og ikke minst PS3 CPU som jeg ikke husker navn på.

Xbone har en medfølgende Kinect, det vil nok skyve prisen opp et hakk, om ikke Microsoft subsidierer litt. De har kanskje plassert seg i en litt kinkig situasjon med dette, spesielt i forhold til spillere som ikke bryr seg om Kinect. Enten blir maskinen dårligere enn PS3, eller så blir den dyrere, eller så taper Microsoft mer penger på salg av maskinen enn det Sony gjør med sin. Kanskje det blir en kombinasjon.

Lenke til kommentar

Xbone har en medfølgende Kinect, det vil nok skyve prisen opp et hakk, om ikke Microsoft subsidierer litt. De har kanskje plassert seg i en litt kinkig situasjon med dette, spesielt i forhold til spillere som ikke bryr seg om Kinect. Enten blir maskinen dårligere enn PS3, eller så blir den dyrere, eller så taper Microsoft mer penger på salg av maskinen enn det Sony gjør med sin. Kanskje det blir en kombinasjon.

PS4 kommer bundled med PS Eye og headset, fører til ekstra utgifter det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

X1 har Kinect og PS4 har kraftigere hardware. Begge deler koster, derfor tipper jeg at konsollene vil koste sånn ca like mye.

PS4 kommer bundled med PS Eye og headset, fører til ekstra utgifter det også.

Kinect er MYE mer avansert enn PS Eye, og koster dermed mer å produsere. Et headset koster lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...