Complexity Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Noen andre som opplever hyppige lydglipper i forza horizon 2? de siste to ukene så har jeg opplevd utallige audio-relaterte feil i spillet; feil som at bilen jeg girer og at lyden kommer 6 sek etter at bilen er kommet i gir og lyd kommer ikke i det hele tatt når jeg girer. Ja det har i grunn blitt værre å værre med hver oppdatering Spesielt en blodtrimma honda civic får "lydoppheng" ganske ofte. Kan forresten slenge meg på "trenden" tidligere i tråden. Om noen har kinect de ikke bruker så er det mulig jeg er intressert og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Send meg et bud på pm^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Yeah, mer PvZ som burde være en Garden Warfare-oppfølger. Et av mine favorittspill til XboxOne/PS4 så langt denne generasjonen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) Bare Gamescon for Remedy i år, men meget trolig at Quantum Break blir nevnt ihvertfall. Tviler det får noe særlig showcase. EDIT: Obs, ikke helt bekrefta. Men ser ut som det. Endret 8. juni 2015 av Maury 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 merkelig at de dropper E3 2år på rad.. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 De får vel sikkert godt betalt fra et eller annet hold å være eksklusive på gamescon Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Ja, og kanskje med det faktum at det er både lettere og kanskje mer passende for dem på Gamescon. Spesielt hvis spillet kommer ut våren 2016 som jeg tror ble nevnt her i tråden nylig som en mulig tid for spillets slipp. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Det er nok rett og slett at det er for uferdlig enda. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 (endret) merkelig at de dropper E3 2år på rad.. De er en Europeisk utvikler, de passer vel bedre hos Gamescom. Endret 8. juni 2015 av Dore123m Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Yay, Porsche er tilbake i Forza Kimmer visstnok en dlc i morgen med følgende biler. 1970 Porsche 914/6 1982 Porsche 911 Turbo 3.3 1987 Porsche 959 1989 Porsche 944 Turbo 2003 Porsche Carrera GT 2012 Porsche 911 GT3 RS 4.0 (997) 2014 Porsche 911 Turbo S 2014 Porsche 918 Spyder 2015 Porsche Cayman GTS 2015 Porsche Macan Turbo Synd den ikke kommer til FM5, slik at vi kunne fått et P1 vs 918 vs LaFerrari på tg banen http://www.ign.com/articles/2015/06/08/porsche-coming-to-forza-horizon-2-forza-motorsport-6?utm_source=IGN%20hub%20page&utm_medium=IGN%20(front%20page)&utm_content=4&utm_campaign=Blogroll Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Konsoll- og tilbehørnytt. Xbox Wire Today, we’re unveiling the Xbox One 1TB console, with a new matte finish and more storage for your games and media, making it the best place to play the biggest blockbusters this holiday like Halo 5: Guardians, Rise of the Tomb Raider, and Forza Motorsport 6. Only Xbox offers the most choice when it comes to storage options, now with increased on-board storage as well as the capability to extend game storage by adding an external USB 3.0 drive. Now let’s take a closer look at the new Xbox One Wireless Controller, shipping with future consoles moving forward, and now featuring a 3.5mm stereo headset jack that lets you plug your favorite gaming headset right into the controller. With the updated controller, in addition to the volume and mute controls on gaming headsets, you’ll also have the option to adjust headset volume, mic monitoring, and voice and game audio balance through the Settings menu on your console. We’ve also improved the quality of audio coming through the controller and increased the maximum audio volume on headsets used with this controller, based on fan feedback. All existing controller accessories will work with the updated controller, including the Stereo Headset Adapter for those who want the convenience of fingertip control for their audio. In addition to audio improvements, we’ve fine-tuned the bumpers for more consistent performance anywhere along the full surface of the bumper. And we’ve enabled wireless firmware updates on the updated controller which eliminates having to connect the controller via USB cable to receive updates. And finally, as we mentioned at GDC, we are committed to designing Xbox accessories to support both Xbox and Windows 10. We are pleased to announce that starting this fall, you’ll be able to purchase the Xbox Wireless Adapter for Windows to enjoy the freedom and convenience of the wireless controller on Windows 10 PCs, laptops, and tablets.*** With the Xbox Wireless Adapter for Windows, you’ll simply plug the Adapter into the USB 2.0 or 3.0 port of your Windows 10 PC and bind the Adapter to your Wireless Controller to enable the same gaming experience you’re used to on Xbox One, including in-game chat and high-quality stereo audio. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Hmm, lurer på om det blir en liten oppgradering av håndkontrolleren til Xboxen etterhvert. Så får jeg bare omplassere min eksisterende til PC gamepad. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Knall med adapter til PC så jeg endelig kan bruke Xbone-kontrollerene mine trådløst når jeg spiller PC, men kun Windows 10? Patetisk. Kommer garantert en workaround, gudskjelov. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Da håper jeg bare på en limited Halo 5 konsoll og jeg kommer garantert til å bytte ut min nåværende Xbone Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Knall med adapter til PC så jeg endelig kan bruke Xbone-kontrollerene mine trådløst når jeg spiller PC, men kun Windows 10? Patetisk. Kommer garantert en workaround, gudskjelov. Windows 10 er gratis til alle som har windows 7 eller nyere så jeg ser ikke problemet. De få som eventuelt sitter på Vista eller XP bruker neppe Xbox-kontrollere til å spille PC-spill uansett. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Jeg kommer ikke til å oppgradere de første mnd siden nye Windows OSer pleier å slite med masse bugs og drit. Gleder meg til Windows 10, kommer til å oppgradere etterhvert når jeg vet at det er stabilt og bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Ja, ser ut som det blir ny kontroller på meg også. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) MS gjør mye godt nå! Den adapteren der vil nok bli kjøpt ja, selv om jeg spiller lite på PC og EGENTLIG synst den kablede originale 360 kontrollen fra Xbox 360 Arcade pakken (fra januar 2006) er hakket bedre ergonomisk Endret 9. juni 2015 av Mala Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Synes det her skal bli gøy og jeg. Beste spillmusikken noensinne i denne sjangeren (: http://www.shacknews.com/article/89850/mega-man-legacy-collection-compiles-six-classic-games-on-xbox-one-ps4-and-pc Beklager dårlig mobillinking Edit: ble ikke så verst likevel jo(((: Endret 9. juni 2015 av Countryman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå