Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

Har en odst kode til den som vil ha, NB krever halo mcc enten på plate eller digitalt! Send meg en pm!
Får du ikke svar på pm så regn det som at den er gitt bort :)

 

Edit: gitt bort.

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bare jeg som merker at netflix små lagger hele tiden? Har 100mbit linje, samt at min Xbone er 3 meter unna router. Trådløst tilkoblet.

Min vil heller ikke spille av MKV i 1080P. Det skal den da gjøre? Utifra støttede formater skjønner jeg ikke hvorfor.

Andre som merker dette? Har også en handkontroll som driver å dc'er en gang iblandt. Kan også rapportere at netflixen låste seg på xboxn i går, som gjorde at jeg faktisk måtte avinstallere og installere appen igjen...

 

MKV med kun DTS lyd støttes ikke

 

Er det ikke for det meste sånn lyd man får i MKV?

I så fall var jo Xbox One relativt bortkastet på media bruken.

 

Min xbox One "stutterer" litt i netflix og ved avspilling av filer fra ekstern harddisk. Disse probleme har jeg ikke på min WD TV boks ved bruk av samme harddisken, ei heller på netflix på denne. Har dere disse problemene, eller kan det være noe feil med min One?

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

 

Bare jeg som merker at netflix små lagger hele tiden? Har 100mbit linje, samt at min Xbone er 3 meter unna router. Trådløst tilkoblet.

Min vil heller ikke spille av MKV i 1080P. Det skal den da gjøre? Utifra støttede formater skjønner jeg ikke hvorfor.

Andre som merker dette? Har også en handkontroll som driver å dc'er en gang iblandt. Kan også rapportere at netflixen låste seg på xboxn i går, som gjorde at jeg faktisk måtte avinstallere og installere appen igjen...

 

MKV med kun DTS lyd støttes ikke

 

Er det ikke for det meste sånn lyd man får i MKV?

I så fall var jo Xbox One relativt bortkastet på media bruken.

 

Min xbox One "stutterer" litt i netflix og ved avspilling av filer fra ekstern harddisk. Disse probleme har jeg ikke på min WD TV boks ved bruk av samme harddisken, ei heller på netflix på denne. Har dere disse problemene, eller kan det være noe feil med min One?

 

Er harddisken på One full?

Har du prøvd å tømme hurtigminne?

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/How_to_Clear_the_Cache_When_Experiencing_Problems

Lenke til kommentar

 

 

 

Bare jeg som merker at netflix små lagger hele tiden? Har 100mbit linje, samt at min Xbone er 3 meter unna router. Trådløst tilkoblet.

Min vil heller ikke spille av MKV i 1080P. Det skal den da gjøre? Utifra støttede formater skjønner jeg ikke hvorfor.

Andre som merker dette? Har også en handkontroll som driver å dc'er en gang iblandt. Kan også rapportere at netflixen låste seg på xboxn i går, som gjorde at jeg faktisk måtte avinstallere og installere appen igjen...

 

MKV med kun DTS lyd støttes ikke

 

Er det ikke for det meste sånn lyd man får i MKV?

I så fall var jo Xbox One relativt bortkastet på media bruken.

 

Min xbox One "stutterer" litt i netflix og ved avspilling av filer fra ekstern harddisk. Disse probleme har jeg ikke på min WD TV boks ved bruk av samme harddisken, ei heller på netflix på denne. Har dere disse problemene, eller kan det være noe feil med min One?

 

Er harddisken på One full?

Har du prøvd å tømme hurtigminne?

http://www.ign.com/wikis/xbox-one/How_to_Clear_the_Cache_When_Experiencing_Problems

 

Jeg fikk xboxen i går, og den har vært sånn fra starten. Skal ikke minnet være sånn høvelig tømt da? Harddisken har jeg kun innstallert Halo MCC på.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Hvordan får jeg enklest mulig streamer filmer fra pc til Xbox One? Noen med en enkel step by step guide? :)

Windows 7 eller 8?

 

Windows 8: Åpne videoappen, åpne charms, enheter og velg enheten du vil strømme til.

Kan hende du må tillatte strømming via nettverket i Windows Media Player først.

 

post-95653-0-04388900-1433602018_thumb.png

 

Eventuelt kan du laste ned Medieavspiller-appen til Xbox One. Da kan du navigere i mediebiblioteket via Xboxen.

 

Mer utfyllende gaid her: http://www.windowscentral.com/how-to-stream-video-collection-xbox-one

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Forza Motorsport 6 has "wet weather, 3D puddles and night races" + more 

 

 

Breathtaking graphics at 1080px resolution and 50 frames per second. Wet weather, 3D puddles, and night racing test your driving skills. Cutting-edge ForzaTech™ engine powers the unrelenting action and stat-of-the-art-physics at simulation speed.

 

 

Ultimate car fantasy

 

The most cars of any racing game this generation. More than 450 cars all immaculately recreated and customizable, and complete with working cockpits and full damage. Tour 26 world-famous locales including Daytone, Rio, and more..

 

 

Never race alone

 

Home of the greatest racing, tuning and painting community in gaming. 2-player split-screen racing, 24-player races, and realistic Drivatar opponents deliver packed tracks and unrivaled action.

 

50 fps er nok en glipp og skal være 60. Ellers virker dette veldig lovende. Sto over Forza 5, men dette skal jeg nok ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forza Motorsport 6 has "wet weather, 3D puddles and night races" + more

 

 

Breathtaking graphics at 1080px resolution and 50 frames per second. Wet weather, 3D puddles, and night racing test your driving skills. Cutting-edge ForzaTech™ engine powers the unrelenting action and stat-of-the-art-physics at simulation speed.

 

 

Ultimate car fantasy

 

The most cars of any racing game this generation. More than 450 cars all immaculately recreated and customizable, and complete with working cockpits and full damage. Tour 26 world-famous locales including Daytone, Rio, and more..

 

 

Never race alone

 

Home of the greatest racing, tuning and painting community in gaming. 2-player split-screen racing, 24-player races, and realistic Drivatar opponents deliver packed tracks and unrivaled action.

50 fps er nok en glipp og skal være 60. Ellers virker dette veldig lovende. Sto over Forza 5, men dette skal jeg nok ha.

Forza fysikken er alltid fantastisk. Så ol antall baner og biler stemmer blir dette superr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...