Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halo 2 har en ganske episk campaign. Halo 3 også. Sistnevnte er min favoritt. Avslutningen er ganske rå, og så elsker jeg Halo 3 over alt, spesielt multiplayeren. Er det spillet jeg har spilt desidert mest i hele mitt liv.

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Et lite spørsmål til dere som er Halofans, hvilket mener dere er det beste? Og da tenker jeg først og fremst på campaign, ikke multiplayer.

halo 2 syntes jeg.. Vil våge å påstå at halo 2 er favoritten til majoriteten av halo fansene, men kan ikke si noe sikkert.

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

I grunn det samme her altså. Skal bli artig å se om jeg endrer litt oppfatning når jeg omsider fyrer opp igjen ODST. Jeg mener å huske det åpnet seg litt op mot slutten altså. Men det var ett ork å spille igjennom husker jeg.

Lenke til kommentar

Bare jeg som merker at netflix små lagger hele tiden? Har 100mbit linje, samt at min Xbone er 3 meter unna router. Trådløst tilkoblet.

Min vil heller ikke spille av MKV i 1080P. Det skal den da gjøre? Utifra støttede formater skjønner jeg ikke hvorfor.

Andre som merker dette? Har også en handkontroll som driver å dc'er en gang iblandt. Kan også rapportere at netflixen låste seg på xboxn i går, som gjorde at jeg faktisk måtte avinstallere og installere appen igjen...

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Noen andre som opplever hyppige lydglipper i forza horizon 2? de siste to ukene så har jeg opplevd utallige audio-relaterte feil i spillet; feil som at bilen jeg girer og at lyden kommer 6 sek etter at bilen er kommet i gir og lyd kommer ikke i det hele tatt når jeg girer. 

Lenke til kommentar

Bare jeg som merker at netflix små lagger hele tiden? Har 100mbit linje, samt at min Xbone er 3 meter unna router. Trådløst tilkoblet.

Min vil heller ikke spille av MKV i 1080P. Det skal den da gjøre? Utifra støttede formater skjønner jeg ikke hvorfor.

Andre som merker dette? Har også en handkontroll som driver å dc'er en gang iblandt. Kan også rapportere at netflixen låste seg på xboxn i går, som gjorde at jeg faktisk måtte avinstallere og installere appen igjen...

MKV med kun DTS lyd støttes ikke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...