Megaoctane Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Uansett er 465kr bedre enn 599kr og man har en digital kopi av spillet. Kom hjem fra jobb, og spillet var allerede lastet ned:) Endret 4. juni 2015 av Megaoctane Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Et lite spørsmål til dere som er Halofans, hvilket mener dere er det beste? Og da tenker jeg først og fremst på campaign, ikke multiplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Halo 3, mange gode minner der i coop Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Halo 2 har en ganske episk campaign. Halo 3 også. Sistnevnte er min favoritt. Avslutningen er ganske rå, og så elsker jeg Halo 3 over alt, spesielt multiplayeren. Er det spillet jeg har spilt desidert mest i hele mitt liv. Endret 4. juni 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Gode nyheter for de som har bildilla: https://www.gtplanet.net/pc-racing-sim-assetto-corsa-coming-to-ps4-xbox-one-in-2016/?utm_content=buffer1fa46&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Et lite spørsmål til dere som er Halofans, hvilket mener dere er det beste? Og da tenker jeg først og fremst på campaign, ikke multiplayer. Halo 3. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Et lite spørsmål til dere som er Halofans, hvilket mener dere er det beste? Og da tenker jeg først og fremst på campaign, ikke multiplayer. halo 2 syntes jeg.. Vil våge å påstå at halo 2 er favoritten til majoriteten av halo fansene, men kan ikke si noe sikkert. Endret 5. juni 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Føler nok Halo 3 har den friskeste enspiller opplevelsen totalt sett altså. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Men avslutningen på halo reach... Den har sitti i lenge her iallefall.... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Ja Halo Reach hadde jeg jo glemt, fantastisk bra spill! Synd vi ikke heller fikk det isteden for ODST som i grunn er ganske "meh" Men skal ikke klage over gratis spill uansett Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Tror jeg må fyre opp Halo en gang. Bare spilt det første for mange år siden Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Gode nyheter for de som har bildilla: https://www.gtplanet.net/pc-racing-sim-assetto-corsa-coming-to-ps4-xbox-one-in-2016/?utm_content=buffer1fa46&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer Spiller en del Asetto på pc, og for tiden er det mest morsomt med mods i form av biler og baner. Blir vel ikke like enkelt på xbox f.eks.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Men avslutningen på halo reach... Den har sitti i lenge her iallefall.... Enig med deg der. Jeg syns faktisk at Halo Reach var relativt bra jeg. Likte også nummer 4. Faktisk så liker jeg alle spillene bortsett fra ODST. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 I grunn det samme her altså. Skal bli artig å se om jeg endrer litt oppfatning når jeg omsider fyrer opp igjen ODST. Jeg mener å huske det åpnet seg litt op mot slutten altså. Men det var ett ork å spille igjennom husker jeg. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 (endret) Bare jeg som merker at netflix små lagger hele tiden? Har 100mbit linje, samt at min Xbone er 3 meter unna router. Trådløst tilkoblet. Min vil heller ikke spille av MKV i 1080P. Det skal den da gjøre? Utifra støttede formater skjønner jeg ikke hvorfor. Andre som merker dette? Har også en handkontroll som driver å dc'er en gang iblandt. Kan også rapportere at netflixen låste seg på xboxn i går, som gjorde at jeg faktisk måtte avinstallere og installere appen igjen... Endret 5. juni 2015 av Enlightened Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Prøv å gå på lydinnstillinger og velg bitstream istedenfor uncompressed. Ser det hjalp for noen ihvertfall. Jeg har ikke noen problemer med min og Netflix. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Noen andre som opplever hyppige lydglipper i forza horizon 2? de siste to ukene så har jeg opplevd utallige audio-relaterte feil i spillet; feil som at bilen jeg girer og at lyden kommer 6 sek etter at bilen er kommet i gir og lyd kommer ikke i det hele tatt når jeg girer. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Prøv å gå på lydinnstillinger og velg bitstream istedenfor uncompressed. Ser det hjalp for noen ihvertfall. Jeg har ikke noen problemer med min og Netflix. Takk for tipset, skal prøve det! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 Bare jeg som merker at netflix små lagger hele tiden? Har 100mbit linje, samt at min Xbone er 3 meter unna router. Trådløst tilkoblet. Min vil heller ikke spille av MKV i 1080P. Det skal den da gjøre? Utifra støttede formater skjønner jeg ikke hvorfor. Andre som merker dette? Har også en handkontroll som driver å dc'er en gang iblandt. Kan også rapportere at netflixen låste seg på xboxn i går, som gjorde at jeg faktisk måtte avinstallere og installere appen igjen... MKV med kun DTS lyd støttes ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå