Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Tja, eneste fordel med den er at du slipper å taste inn den 25 sifra koden på dlc som følger med spill, bare å scanne inn qr koden, bortsett fra det så har ikke kinect noen fordel med mindre du liker bevegelses spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Skru på TV og reciever når man skrur på xboxen med smartglass, justere volum på reciever med smartglass, logger inn når den ser deg, skrur av auto dim når den ser deg. Bruke den som mic i chat. Streame ting med deg i bildet, skype. Talestyting av xboxen. Styre xboxen med hendene. Ops, det var vist ganske mye mer.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Og ingen av de tingene fikk jeg til å fungere i min stue... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 (endret) det betyr ikke at den ikke kan det, fordi det ikke virket hos deg av en merkelig grunn. jeg bruker nesten alle de dagelig uten problemer. Endret 3. juni 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Black Tusk Studios, studioet som har tatt over ansvaret for Gears of War serien, har skiftet navn til The Coalition. Jeg likte det gamle navnet bedre...http://news.xbox.com/2015/06/games-introducing-the-coalition Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Det gamle hadde mer særpreg. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Trodde de skiftet navnet på serien til ''the coalition'' fy f*en, tror jeg tissa i buksa, nei navnet på studioet bryr meg langt oppi der sola ikke skinner så langt gears of war navnet står 1 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Skru på TV og reciever når man skrur på xboxen med smartglass, justere volum på reciever med smartglass, logger inn når den ser deg, skrur av auto dim når den ser deg. Bruke den som mic i chat. Streame ting med deg i bildet, skype. Talestyting av xboxen. Styre xboxen med hendene. Ops, det var vist ganske mye mer.... Skru på TV og reciever når man skrur på xboxen med smartglass, justere volum på reciever med smartglass, logger inn når den ser deg, skrur av auto dim når den ser deg. Bruke den som mic i chat. Streame ting med deg i bildet, skype. Talestyting av xboxen. Styre xboxen med hendene. Ops, det var vist ganske mye mer.... lyden fra den micen er håpløs , og enkelte vet vist ikke at den er der , har hørt mange samtaler i plagsom dårlig kvalitet i halo mcc i matchmaking ... 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 da er det bekrefta at Gears 4 blir vist på E3 http://www.ign.com/articles/2015/06/03/gears-of-war-developer-renamed-the-coalition?read Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Gears 5? eller er Gears 4 noe man har glemt? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Gears 5? eller er Gears 4 noe man har glemt? Det het vel ikke offisielt gears of war 4. Så er vel derfor... Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Prøver å google men finner ikke svaret. Batman Arkham Knight som kommer 23.06 - den er ikke mulig å kjøpe via Game Store? man må kjøpe disk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Prøv Bing. Direktelenke Xbox.com. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) imponerende.. Jeg var inne på xbox.com og søkte etter batman arkham, men ingenting i listen over kommende spill. sjekket så etter batman arkham knight men fikk linker til microsoft store. takk for hjelpen:) PS! er det bare å endre region til USA igjen og handle via US Store igjen? Nå er dollaren ganske billig igjen og lønner seg å kjøpe. hvilket nettside anbefales for å kjøpe us xbox live gavekort? EDIT: Kjøpte 50USD gift card via Offgamers. Fikk koden, redeemed, og kjøpt batman arkham knight. Endret 4. juni 2015 av Megaoctane 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Quantum Break, spring 2016. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Spring gir mening det. Så kanskje Crackdown 3 neste høst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Kjenner jeg er mest spent på Scalebound. Håper vi får se mer på E3. Lenke til kommentar
UFC Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hva er Halo odst? Har master chief collection, og har fått en kode til spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 http://en.wikipedia.org/wiki/Halo_3:_ODST Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 PS! er det bare å endre region til USA igjen og handle via US Store igjen? Nå er dollaren ganske billig igjen og lønner seg å kjøpe. hvilket nettside anbefales for å kjøpe us xbox live gavekort? EDIT: Kjøpte 50USD gift card via Offgamers. Fikk koden, redeemed, og kjøpt batman arkham knight. 7,75 NOK pr 1 USD, syntes du det er billig? Jeg husker godt når den la på 4,9,- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå