Colin. Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Oppsan, ser kanskje ut som det ikke finnes en SO-demo, my bad. Men det forteller jo ganske mye når det kommer til dette relativt ukjente spillet. Husker jeg prøvde det den dagen det var gratis. Så kanskje det ikke er mulig å få testet det nå, noe som er kjipt for alle som synes det ser interessant ut. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Ganske stusslig med demoer/betaer generelt på XBO synes jeg. En prøvesmak av hvordan spillet er kan tippe mange over til å kjøpe det. Om de unngår det pga dårlig tid kan de vel heller lage en demo etter at spillet er kommet ut. Men utviklerne er vel for opptatt med å lage Day 1 DLC og patcher for å fikse bugs. 1 Lenke til kommentar
UFC Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Skal bort og kjøpe et nytt spill nå til helgen. Hva anbefaler dere? Fra før har jeg Fifa 15, EA UFC og Halo Master Chief. Noen av de billige som er bra? Hva går Forza ut på? Var veldig fan av Gran Turismo når jeg hadde PS. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Skal bort og kjøpe et nytt spill nå til helgen. Hva anbefaler dere? Fra før har jeg Fifa 15, EA UFC og Halo Master Chief. Noen av de billige som er bra? Hva går Forza ut på? Var veldig fan av Gran Turismo når jeg hadde PS. https://youtu.be/AX7r61fyltc Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Noen som har sykt lyst på smite-beta? Bryr meg ikke så mye Har veldig lyst på den hvis du ikke har gitt den bort allerede da sender den på melding 1 Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Noen andre enn meg som fikk invite til beta for Fable legends igår ? nei, men gleder meg til å spille det. Gi en rapport så fort du har testet det da:) Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Var det slik at ODST skulle lanseres i dag, eller var det bare rykte? Jeg har ikke rørt xboxen min siden desember i fjor, og vet ikke om jeg gidder å koble den til nettet igjen bare for å se gjennom xbox-butikken. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Var det slik at ODST skulle lanseres i dag, eller var det bare rykte? Jeg har ikke rørt xboxen min siden desember i fjor, og vet ikke om jeg gidder å koble den til nettet igjen bare for å se gjennom xbox-butikken. Var bare en feil elns. Les mer her: http://teambeyond.net/halo-3-odst-to-release-this-week/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Sikkert BS, men går rykter om at Microsoft ser på muligheten til å kjøpe opp Silent Hills. Ser virkelig ikke for meg at MS hoster opp mange milioner for dette. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Spillet er jo nesten ferdig hypa. Så da kan bruke millionene de måtte brukt på promotering og spytte det inn i potten. Noen må jo redde spillene fra Konami, for de har jo blitt gale tydeligvis. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Konami er seriøst whack blitt ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Ta en betakode: Xbox Preview Program: As a previous recipient of a SMITE Beta code, we're giving you another code for a friend to join the battle! Choose View friends to find a friend to share it with. KMQDC-4QFKF-GMJRY-V2T34-JHRHZ Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Etter min mening hadde det vært et genistrek for begge konsollprodusentene å skaffe seg Silent Hills som eksklusiv. La det oppstyret som har vært rundt det gjør at det antakelig vil selge en god del og det vil gi MS stor goodwill å redde spillet. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Ta en betakode: Xbox Preview Program: As a previous recipient of a SMITE Beta code, we're giving you another code for a friend to join the battle! Choose View friends to find a friend to share it with. KMQDC-4QFKF-GMJRY-V2T34-JHRHZ Tatt. Tusen takk The Blue antilope ? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Har en ekstra nøkkel til SMITE selv. Førstemann med PM får den. EDIT: Da var den gitt bort. Endret 30. mai 2015 av CaZpeR 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Har en ekstra nøkkel til SMITE selv. Førstemann med PM får den. EDIT: Da var den gitt bort. Takker. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Og der kom pigade meg kode til Halo Odst også på melding i smartglass appen (xbox Chat). 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 Enda en SMITE: 4J9M4-KQ726-KYX7Y-GTCRQ-MWKMZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå