Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har kjøpt collectors edition til over 1000 krone 2 ganger, ene gangen var skyrim, og den andre Witcher 3. Dette for jeg viste det kom til å bli fantastiske spill jeg kom til å bruker hundrevis av timer på å ønsket å støtte spillutvikleren litt ekstra :) Ingen av de 2 hadde noe ekstra in game ved kjøp av den dyre utgaven, som jeg ser på som et faktiskt stort pluss, da jeg hater den typen "belønninger".

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Det er bra dere collector's edition-folk betaler trippel pris for ekstra juggel, sånn at vi andre gjerrigknarker kan fortsette å kjøpe høybudsjettsspill til en billig penge :p takk for at dere holder liv i selskapene for alle oss andre.

Hah, bare hyggelig :p

Begynner å bli lenge siden jeg kjøpte noen CE nå så følte at Witcher 3 var definitivt verdt det^^

Lenke til kommentar

Litt usikker på om dette er rett sted å spørre, men. Vurderer å kjøp One i bursdagspresang til samboeren (hysj hysj), men jeg skjønner ikke helt forskjellen på f. eks den det står "import" på og de andre? Hva er greia? Er det noe poeng i å kjøpe den med Kinect, trenger vi den til noen andre funksjoner enn eventuelle kinectspill? Jeg heller for øyeblikket mot denne hvor det følger litt med, koster jo kun 300,- mer enn den som er helt ren med kun konsoll. Feriepengene får bein å gå på hvis det blir konsoll, blir nesten litt svett!

Lenke til kommentar

Litt usikker på om dette er rett sted å spørre, men. Vurderer å kjøp One i bursdagspresang til samboeren (hysj hysj), men jeg skjønner ikke helt forskjellen på f. eks den det står "import" på og de andre? Hva er greia? Er det noe poeng i å kjøpe den med Kinect, trenger vi den til noen andre funksjoner enn eventuelle kinectspill? Jeg heller for øyeblikket mot denne hvor det følger litt med, koster jo kun 300,- mer enn den som er helt ren med kun konsoll. Feriepengene får bein å gå på hvis det blir konsoll, blir nesten litt svett!

Import betyr bare at det er blant de maskinene som ble solgt her før Xbox One ble lansert i Norge. Butikker som Elkjøp importerte de fra utlandet hvor den hadde kommet ut og solgte den her. Ingen annen forskjell enn at man ikke kan velge Norge eller norsk som lokasjon/språk første gang man starter den opp, noe man dog kan etter at man har oppdatert OSet på den som man må gjøre hvis man skal ha maskinen online.

Kinect har fått ekstremt liten bruk her i hvert fall, så personlig ser jeg liten vits i den. Bortsett fra noen få Kinectspill så er hovedpoenget med den å bruke stemmekommandoer for å f.eks. slå av og på maskina.

Den pakken du linker til der er i hvert fall ekstremt mye for pengene i mitt syn, og definitivt den bundlen jeg ville kjøpt hvis jeg ikke hadde hatt en Xbox One fra før, så hvis det er en One du vil ha så ville jeg sagt at den er det beste kjøpet du kan gjøre nå :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva må man gjøre ellers da, skrive et passord? Ganske stor forskjell i prisen. Kan vel alltids kjøpe kinect senere om det er stress med å bytte mellom brukere, men jeg bare ser ikke for meg at vi kommer til å bruke den til noenting annet. 

Edit: takk for info forresten :) !

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Jeg bruker kinnect for å skru på forsterker og prosjektor samtidig med xbox, og i tillegg så kan jeg bruke xbox til å regulere volum når jeg bruker den som mediaspiller.  Verdt pengene for min del, kan legge vekk forsterkerfjernkontrollen.

Lenke til kommentar

Du kan logge inn automatisk uten Kinect også, ja. Rimelig absurd at dette ikke var der fra dag 1.

Skal dere ikke spille spill som trenger Kinect i noen stor grad så er det bare å kjøre på med en pakke uten. Min Kinect ligger enda i plasten den kom i, så har du behov for en i fremtiden kan du sende meg en PM så skal du få den ganske billig. :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Du kan velge én bruker til å logge inn automatisk. Jeg synes fortsatt at UI-et til X360 er mye bedre enn XOne. Det er nesten så jeg vil si at UI-et er elendig i forhold.

kan ikke fatte det, når jeg skrur på 360 på mandager, er det et evig rot og bare surr i forhold til xbone og tregere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...