~ David ~ Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Child of light er gratis nå (eller var hvertfall det), og der er det en slags 2-player i det at en ekstra kontroller kan styre den ildfluen man har som følgesvenn. Jeg likte spillet meget godt, og kan tenke meg at ei jente med et minimum av spillinteresse kan ha glede av det Lenke til kommentar
K2D Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hun er ingen gamer, så fifa/nhl er nok ikke i det smale interessefeltet, heller ikke slossespill (dessverre). Rayman skal jeg sjekke ut, og Ori. Disse kan begge spille samtidig, eller er det turbasert (ala gamle supermario)? Noen enkle racing eller puzzle spill som er artig å spille sammen selv om hun er en del dårligere? (Hun liker ikke å tape HVER gang... ;-) Spill Halo med henne. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Herlig! Der fikk jeg sendingsbekreftelse på min Witcher 3 CE fra Elkjøp 3 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) Gears of War Collection: http://a.pomf.se/truhbr.mp4 http://a.pomf.se/ssejca.mp4 Edit: Skal være 60 FPS. Endret 14. mai 2015 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Nå er det mange år siden jeg sist spilte et Geow spill, men det kan ikke være hentet fra pc versjonen? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Har ikke for store forhåpninger til gow etter mcc-skandalen. Men mcc har ihvertfall en enplayer som kan nytes, lenge. Må virkelig si at jeg ikke gamer gow for story, men heller for horde og online... Så om multiplayeren der suger så er det nogo for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 hva har MCC med Gow å gjøre? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 (endret) hva har MCC med Gow å gjøre? remake? antar de skal ta alle tre spillene? og det innebærer da katastrofalt mye jobb som 343 ikke taklet, fullt mulig de her ikke takler det heller edit: så nå det kun var det første; det burde de få til, haha Endret 14. mai 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 bare fordi et spillfirma roter det til betyr ikke at andre gjør det også. håper ikke at det kun er Gears 1, da blir jeg skuffet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) MCC var ganske katastrofe (i hvertfall for de som ønsket deg online eldorado) men må inrømme at det å oppleve enspiller biten i sin helhet på en enkelt konsoll var allvorlig herlig. Det til tross for noen grusomme gamebraking bugs som rett og slett ødela progresjonen. Slike ting skal ikke forekomme rett og slett. Endret 15. mai 2015 av Mala Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 MCC var ganske katastrofe (i hvertfall for de som ønsket deg online eldorado) men må inrømme at det å oppleve enspiller biten i sin helhet på en enkelt konsoll var allvorlig herlig. Det til tross for noen grusomme gamebraking bugs som rett og slett ødela progresjonen. Slike ting skal ikke forekomme rett og slett. MCC er vell enda en katastrofe , det enste som ser ut til og være brukende i MM er halo 4 , alle de andre funker ikke nettkoden eller hitdetection når det er en liten anelse lag . Coustums med bare norske funker fint dog . Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 MCC var ganske katastrofe (i hvertfall for de som ønsket deg online eldorado) men må inrømme at det å oppleve enspiller biten i sin helhet på en enkelt konsoll var allvorlig herlig. Det til tross for noen grusomme gamebraking bugs som rett og slett ødela progresjonen. Slike ting skal ikke forekomme rett og slett. Spilte igjennom kampanjedelen til Halo 2 her igår, følte det var flere ganger at filmsekvensene kuttet, slutten også virket hakket opp. Men deilig visuelt av BLUR studios uansett, herlig opplevelse. For utenom det du nevner da, Flerspillerdelen som var helt og er delvis enda kaputt. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Noen andre som vurderer å kjøpe Nero? http://www.destructoid.com/review-nero-292028.phtml Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 bare fordi et spillfirma roter det til betyr ikke at andre gjør det også. håper ikke at det kun er Gears 1, da blir jeg skuffet Leste flere steder at det skulle hete gears of war: ultimate edition og at dette ville inneholde et oppusset gow1, dette er riktignok bare noen kilder da, så jeg vet ikke. Og poenget er at det er mye jobb å få 3 multiplayere til å fungere, masse som kan gå feil og det har ikke blitt gjort så mamge ganger som jeg kommer på, unntatt halo-katastrofen Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Før Halo MCC ble annonsert var vell ryktene at bare halo 2 AE skulle komme, men rett før E3 kom ryktene om MCC. Kan hende det er likt med Gears? Uansett blir nok dette et kjøp. Håper på lansering rett etter E3 eller under E3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 kunne godt ha tenkt med Gears 1 til 3 single player, Horde fra gears 2 og MP fra gears 2?, pluss maps fra alle spillene Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Wee, henta akkurat på posten 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå