K2D Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 (endret) Noen andre her som opplever at Xbox One produserer ulyder når den er avslått? Hver femte minutt så lager den en lyd som om det er noe som starter å snurre inni der. Har ikke målt lyd-nivået, men jeg vil anslå at det er rundt 40-50 dB. Virkelig irriterende å høre på når man sitter å leser!! Endret 13. mai 2015 av K2D Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Witcher 2 er ikke spesielt dårlig optimalisert. Om du har maks grafikkinstillinger på alt inkludert uber sampling så vil nok de fleste PCer få dårlig framrate, uber sampling er sykt taxing for PCen å ikke anbefalt med mindre du kjører et par Titan X i SLi eller lignende. Når spillet kom ut var det noe av det peneste vi hadde sett når det kom til grafikk, så at en hallkjip PC ikke klarer å kjøre det skikkelig er bare logisk.Er en mellomting mellom å kjøre det skikkelig og å gjøre det på 768 med low settings, hvilket er min foreløpige setting. Spillet er jo dårlig optimalisert Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Jeg kjører det på nesten full guffe og 60fps, så spørs litt på maskinvaren din. Men selvsagt, er ikke PCen din store greiene så kan du jo alltids teste det på 360. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 http://www.metacritic.com/game/playstation-4/the-witcher-3-wild-hunt Fy faen for en syk review , 9.3 på Meta er impressive #større #Hype #NÅ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Er en mellomting mellom å kjøre det skikkelig og å gjøre det på 768 med low settings, hvilket er min foreløpige setting. Spillet er jo dårlig optimalisert Jeg har kjørt spillet på ATI 5870 i Crossfire (i7 920) , Nvidia Geforce 690 GTX (i7 3770K), Nvidia Titan Black (I7 3770K), Nvidia Geforce 980 SLI (i7 5930K) og Titan X SLI (i7 5930K). Det de har til felles er at samtlige kjørte spillet helt fint selv med det da aldrende ATI setuppen. Spillet er på ingen måte dårlig optimalisert, det er krevende for en god grunn, men ikke dårlig optimalsiert. Ta det en titt på et par Ubisoft spill på PC, da skal du få se dårlig optimalsiering Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Noen andre her som opplever at Xbox One produserer ulyder når den er avslått? Hver femte minutt så lager den en lyd som om det er noe som starter å snurre inni der. Har ikke målt det lyd nivået, men jeg vil anslå at det er rundt 40-50 dB. Virkelig irriterende å høre på når man sitter å leser!! Er det mulig at du laster ned noe? Spill eller update? I såfall er det vel antageligvis bare surring fra harddisken du hører. Du kan jo bare gå inn på innstillinger å sørge for at xboxen blir skrudd "helt" av hver gang, tar bare litt lengre tid å skru den på, pluss at den ikke laster inn updates automatisk. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Bare jeg som synes at videoen av the witcher 3 ovenfor her, så dårlig ut? Synes det hakket, og så veldig unaturlig. Slossinga så også kjedelig ut... Lenke til kommentar
K2D Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Noen andre her som opplever at Xbox One produserer ulyder når den er avslått? Hver femte minutt så lager den en lyd som om det er noe som starter å snurre inni der. Har ikke målt det lyd nivået, men jeg vil anslå at det er rundt 40-50 dB. Virkelig irriterende å høre på når man sitter å leser!! Er det mulig at du laster ned noe? Spill eller update? I såfall er det vel antageligvis bare surring fra harddisken du hører. Du kan jo bare gå inn på innstillinger å sørge for at xboxen blir skrudd "helt" av hver gang, tar bare litt lengre tid å skru den på, pluss at den ikke laster inn updates automatisk. Har ingenting på nedlastning. Det jo snodig mtp at det gjentar seg, og det har pågått i flere dager nå. Håpløst hvis man blir nødt til å slå den helt av også, den bruker jo ganske lang til på å starte OS'et. Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd lignende og har fått avklart om det er noe feil og hvorvidt det dekkes av garantien.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 https://www.dustinhome.no/product/5010856505/xbox-one-incl-halo-mcc?ssel=false&utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Var det billig, med tanke på at Halo følger med? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Syns ikke det der er noen upris i hvertfall. Er Halo etter din smak har du en rekke timer med morro bare i enspiller biten. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Noen andre her som opplever at Xbox One produserer ulyder når den er avslått? Hver femte minutt så lager den en lyd som om det er noe som starter å snurre inni der. Har ikke målt det lyd nivået, men jeg vil anslå at det er rundt 40-50 dB. Virkelig irriterende å høre på når man sitter å leser!! Er det mulig at du laster ned noe? Spill eller update? I såfall er det vel antageligvis bare surring fra harddisken du hører. Du kan jo bare gå inn på innstillinger å sørge for at xboxen blir skrudd "helt" av hver gang, tar bare litt lengre tid å skru den på, pluss at den ikke laster inn updates automatisk. Har ingenting på nedlastning. Det jo snodig mtp at det gjentar seg, og det har pågått i flere dager nå. Håpløst hvis man blir nødt til å slå den helt av også, den bruker jo ganske lang til på å starte OS'et. Det jeg lurer på er om noen andre har opplevd lignende og har fått avklart om det er noe feil og hvorvidt det dekkes av garantien.. Regner med du har prøvd å skru den av helt en gang, for å se om det hjelper ...? Det er verdt et forsøk. Ellers vet jeg ingenting. Jeg hadde mer eller mindre konstant skurring fra strømforsyningen min da den var i hvilemodus før, men det ble fikset i en patch før jul en gang. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 (endret) https://www.dustinhome.no/product/5010856505/xbox-one-incl-halo-mcc?ssel=false&utm_campaign=mediehuset&utm_source=prisguide.tek.no&utm_medium=pricecompare Var det billig, med tanke på at Halo følger med? det var billig uansett egt. og enspilleren til mcc er det beste som har kommet til xone så langt for min del. MAANGE timer med moro Endret 13. mai 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Noen forslag til casual 2player spill som kan spilles med fruen? Hun likte tetris (har til xbone). mario cart og super mario bros, men det bør ikke begrense eventuelle forslag til kun lignende spill Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Rayman Legends pleier å være en sikker vinner. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Noen forslag til casual 2player spill som kan spilles med fruen? Hun likte tetris (har til xbone). mario cart og super mario bros, men det bør ikke begrense eventuelle forslag til kun lignende spill Ori and the blind forest anbefales på det sterkeste! Samboeren min likte det godt, men mistet interessen etter at jeg fullført spillet da. Det er hennes feil og ikke spillet, så jeg anbefaler spillet! Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Noen forslag til casual 2player spill som kan spilles med fruen? Hun likte tetris (har til xbone). mario cart og super mario bros, men det bør ikke begrense eventuelle forslag til kun lignende spill jeg og dama spiller masse rayman. Abonnerer også på ea access, så blir mye sportsspill (NHL er favoritten), hater sportsspill egentlig men blir ganske gøy med dama Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Sjekk ut slossespill også. 1v1 konkurransespill er gøy. FIFA kan bli litt for komplisert for en del, men button-mashing i Dead or Alive/Tekken/Mortal Kombat/Injustice er gøy. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Hun er ingen gamer, så fifa/nhl er nok ikke i det smale interessefeltet, heller ikke slossespill (dessverre). Rayman skal jeg sjekke ut, og Ori. Disse kan begge spille samtidig, eller er det turbasert (ala gamle supermario)? Noen enkle racing eller puzzle spill som er artig å spille sammen selv om hun er en del dårligere? (Hun liker ikke å tape HVER gang... ;-) Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Ori er bare singleplayer, men kan jo bytte på? . Et skudd i blinde, men sjekk ut schroedingers cat og happy wars f.eks på youtube Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 13. mai 2015 Del Skrevet 13. mai 2015 Må være spill som vi spiller samtidig, ellers uinteressant i denne sammenhengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå