mrdalesen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) vet dette spørsmålet har blitt stilt før, men vet noen om det er mulig å få tak i denne i Norge? http://goo.gl/S5rE6d Endret 11. mai 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 hvorfor ikke kjøpe den fra amazon.com? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 The Witcher 3 på Xbox One. http://www.gameondaily.com/wordpress/wp-content/uploads/2015/05/Video-1.mp4 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hvorfor skal det så altfor ofte være absolutt nille-kvalitet på klippene Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Hvorfor skal det så altfor ofte være absolutt nille-kvalitet på klippene Ikke diss Nille Men ja, alt for dårlig bitrate på spillvideoer ute. Veldig vanskelig å se detaljert hvor bra eller dårlig det er. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 hvorfor ikke kjøpe den fra amazon.com?Da må jeg vel fikse meg en spnn deal hvir de swnder det til en amerikansk adresse og de sender den videre? Eller var ikke det amazon som ikke sender til norge? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det er akurat det med usb 3. Når det blir flaskehalsen så er det ingen vits i å kjøpe en disk som er mye raskere enn usb 3. Viste ikke at nedre grense er 256. Hva er uasp? Jeg vil igjen utrykke min frustrasjon over at de ikke setter inn en skikkelig hardisk i konsollene. Jeg hadde glatt betalt 1000 ekstra for en god intern ssd. Jeg hater å loade inn baner i forza. 5400 rpm er latterlig Ssd er bare vits hvis operativsystemet er designet for å dra nytte av det. Det er fortsatt for dyrt med ssd per gigabyte, i alle fall med tanke på hvor stor plass spill tar nå, og at de må installeres. Det lar seg ikke gjøre rett og slett med dagens prisnivå, ønsker du kjapp loading osv tror jeg du bør holde deg til Pc. Neste generasjon tror jeg kanskje det blir ssd som standard. Eller i alle fall en hybriddisk. Enig med deg Jakoozie! Hybrid ekstern eller vanlig ekstern SATA er bedre enn ingenting, og mer plass enn 500gb som er på den interne! Tror at alle konsolleiere bare må innrømme at det tar tid å loade, noen mer enn andre. Når man først sitter i sofaen, så ta deg en god slurk av god drikke, så blir ventetiden mindre! Det ser jeg ingen grunn til. Om operativsystemet ikke klarer å dra nytte av ssd så er det MS sin feil. Det er ikke noe som er umulig å få til. Bare se hva ssd har gjort med pc gaming og pcer generelt Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Du kan jo legge inn en SSD disk om du vil, er ikke OS begrensning. Men du bryter garantien. Er det som stopper folk for å gjøre det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Du kan jo legge inn en SSD disk om du vil, er ikke OS begrensning. Men du bryter garantien. Er det som stopper folk for å gjøre det. Akurat. Man bryter garangtien Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 hvor lang er garantien? hvis det er ett år er jo den over hvis man har hatt fra launch i Norge Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Du kan jo legge inn en SSD disk om du vil, er ikke OS begrensning. Men du bryter garantien. Er det som stopper folk for å gjøre det. Tror du har misforstått. Det er flaskehalser i operativsystemet og arkitekturen som gjør at selv om du installerer en ssd så vil det ha liten påvirkning på lese- og skrivehastighet. Sånn er det i alle fall på ps4, tror det er det samme med Xbox one. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Du kan jo legge inn en SSD disk om du vil, er ikke OS begrensning. Men du bryter garantien. Er det som stopper folk for å gjøre det. Tror du har misforstått. Det er flaskehalser i operativsystemet og arkitekturen som gjør at selv om du installerer en ssd så vil det ha liten påvirkning på lese- og skrivehastighet. Sånn er det i alle fall på ps4, tror det er det samme med Xbox one. Du kan jo lese selv hva EuroGamer har gjort: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-xbox-one-external-hard-drive-upgrade-guide 1) Garanti 2) Pris 3) Gevinst er ikke like stor som på PC Men det går an å gjøre. PS4 linken: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-ps4-hard-drive-upgrade-guide Begge maskinen får en bra løft i "noen" spill, litt mindre i andre. Men viser seg at utviklere også optimaliserer for disken som er med i stock utgaven, altså den 5400rpm 500GB disken som følger med. Hadde de optimalisert for SSD, hadde vi kanskje sett enda større gevinst. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Jepp. Det er eurogamer sine artikler jeg baserer det jeg sa på. Men da er vi enige. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 The Witcher 3 på Xbox One. http://www.gameondaily.com/wordpress/wp-content/uploads/2015/05/Video-1.mp4 gledes til det her Spent på å se grafikken , er vanskelig å dømme fra en pc med elendig oppløsning, spillet virker litt kunstig, men d vil vise seg den 19 mai Etter å ha spilt far cry 4 så er det slik grafikk jeg håper å forventer meg til slike storspill , nå er jo FC å Witcher to forskjellige spill,men likevell Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 hvor lang er garantien? hvis det er ett år er jo den over hvis man har hatt fra launch i Norge Du har en reklamasjonsrett på fem år. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 hvor lang er garantien? hvis det er ett år er jo den over hvis man har hatt fra launch i Norge Jeg registrerte min Xbox i November 2013, og fikk garanti til november 2015. Med andre ord to år. Og som ^Thomas^ sier ovenfor, vist produktet er ment for å vare mer enn fem år, er dermed reklamasjonsfristen også fem år. Og antar en konsoll går under denne kategorien. Skulle den ikke gjøre det, er det bare 2 års reklamasjonsrett. Dessverre om man går for å bytte den interne hdd'en, så ryker begge deler. (Garantien pga MS har sagt det bryter den, og reklamasjonen fordi det ikke er mangel ved varen, men selv påført). Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Nytt offisielt The Witcher 3 gameplay ifra CD PROJECT RED. Legger ved link til Gamersyde da Youtube komprimerer så jævlig. Spillet kjører i dynamisk 1080p. Dvs at spillet kommer til å bytte mellom 900p og 1080p.Det vil si at i mindre krevende områder så vil spillet justere opp til 1080p og når det blir litt for mye så går den ned til 900p for å holde en stabil bildeflyt. Se klippet her. Husk å velg 1080p 30fps for best bilde. Endret 11. mai 2015 av LarZen Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) man vet at witcher 2 er ræva optimalisert når 3'ern kjører fire ganger bedre på xbox one, enn witcher 2 kjører på pc-en din som er fire ganger så sterk. spørs om jeg ikke bare leser hele storyen til 2'ern og kjøper 3'ern til one. Det er helt uspillbart, grusomt. Endret 11. mai 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. mai 2015 Del Skrevet 12. mai 2015 Witcher 2 er ikke spesielt dårlig optimalisert. Om du har maks grafikkinstillinger på alt inkludert uber sampling så vil nok de fleste PCer få dårlig framrate, uber sampling er sykt taxing for PCen å ikke anbefalt med mindre du kjører et par Titan X i SLi eller lignende. Når spillet kom ut var det noe av det peneste vi hadde sett når det kom til grafikk, så at en hallkjip PC ikke klarer å kjøre det skikkelig er bare logisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå