Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg har en ekstra kode som gir tidlig tilgang til SMITE.

FDKGG-MGFPG-6G44H-6D7JM-Y72GZ

:w00t: 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Hvor mange tidsepoker er det igjen å besøke? Men på en annen side, jeg kunne godt tenkt meg både et total war og assassins creed satt til WW2, det kunne blitt spennende og utfordrende på samme tid :)

Lenke til kommentar

Er jo ganske mange epoker da. Hadde jo vært morsomt med WW1 eller WW2.

Eller så har en jo oldtids Egypt. Maya tiden kunne jo vært artig.

Hva med nåtiden? Vet det er en sjokkerende tanke! :p

Eller så har vi det som hele tiden sirkler rundt og det er den faktisk tidsperioden de reiser tilbake fra.

Lenke til kommentar

Hadde sagt jeg vil ha vikingtiden, men er så dritlei assassins creed og de h**vetes båtene deres

Enig. Det er ikke nok med en ny setting. Vi trenger et nytt spill.
elsket 2-eren og brotherhood. Settingen var perfekt, stemningen var god, elsket ezio og kryptene var tøffe. Mislikte nr. 3 og 4 til de grader og unity har jeg ikke giddet å se på engang. Lei båter og syntes det har mistet den sjarmen det hadde med hemmelige krypter og gode settinger. Tror faktisk at et spill i nåtiden kanskje er det beste akkurat nå. Ville medført utallige nye elementer og endret stilen helt.
Lenke til kommentar

Hei hei folkens. Det er to ting jeg har på hjertet i dag og ingen av dem er blodpropp.

1. Det ordnet seg, men jeg vil advare alle som tenker på å kjøpe prepaid xbox marketplace kort. Skal man løse inn koden så MÅ marketplace være i samme valuta som kortet. Ergo. Mitt 50 Euro kort funket ikke før jeg har migrert xbox kontoen min til tyskland eller et annet Euro land. Jeg kunne løse inn koden bare med å skifte marketplace til tysk, men jeg kunne ikke bruke den før hele kontoen min ble tysk.

2. Jeg ønsker å koble til en ekstern ssd til xbox one konsollen. Hvilken vil dere anbefale for å få størst fart på loadingen i spill?

Lenke til kommentar

Det står normalt opplyst på sidene man handler fra, dette med forhåndsbetalte kort og region må stemme overens.

Når jeg tenker region så tenker jeg EU og US osv. Men dette var et EU kort. Problemet var at jeg hadde en konto med en nasjonalitet som ikke brukte Euro

Lenke til kommentar

2. Jeg ønsker å koble til en ekstern ssd til xbox one konsollen. Hvilken vil dere anbefale for å få størst fart på loadingen i spill?

Jeg ville nok gått for samsung 840 eller 850

Og bare brukt et standard ekstern kabinett eller?

Lenke til kommentar

Jeg ville nok gått for samsung 840 eller 850

Og bare brukt et standard ekstern kabinett eller?

ja hvorfor ikke :D tror jeg skal gjøre noe av det samme selv.. har en 840 i pcen, lynrask

Lenke til kommentar

Eurogamer gjorde en god sammenligning av eksterne disker. Virket ikke som det helt var verd det med en SSD, men om du fortsatt syns det har noe for seg så kjøp den som gir deg mest lagring for pengene - USB 3.0 porten vil uansett bli flaskehalsen. Samsung 850 EVO (som nevnt) eller Crucial BX100 virker begge som gode valg.

Tillegg: Minimumsstørrelsen ser ut til å være 256GB som betyr at f.eks. en EVO 250GB er for liten. I tillegg ser det ut som det eksterne kabinettet bør ha støtte for UASP.

Endret av kvatne
Lenke til kommentar

Det er akurat det med usb 3. Når det blir flaskehalsen så er det ingen vits i å kjøpe en disk som er mye raskere enn usb 3. Viste ikke at nedre grense er 256.

Hva er uasp?

Jeg vil igjen utrykke min frustrasjon over at de ikke setter inn en skikkelig hardisk i konsollene. Jeg hadde glatt betalt 1000 ekstra for en god intern ssd. Jeg hater å loade inn baner i forza. 5400 rpm er latterlig

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Det er akurat det med usb 3. Når det blir flaskehalsen så er det ingen vits i å kjøpe en disk som er mye raskere enn usb 3. Viste ikke at nedre grense er 256.

Hva er uasp?

Jeg vil igjen utrykke min frustrasjon over at de ikke setter inn en skikkelig hardisk i konsollene. Jeg hadde glatt betalt 1000 ekstra for en god intern ssd. Jeg hater å loade inn baner i forza. 5400 rpm er latterlig

Ssd er bare vits hvis operativsystemet er designet for å dra nytte av det. Det er fortsatt for dyrt med ssd per gigabyte, i alle fall med tanke på hvor stor plass spill tar nå, og at de må installeres. Det lar seg ikke gjøre rett og slett med dagens prisnivå, ønsker du kjapp loading osv tror jeg du bør holde deg til Pc.

Neste generasjon tror jeg kanskje det blir ssd som standard. Eller i alle fall en hybriddisk.

Lenke til kommentar

Hva er uasp?

Ssd er bare vits hvis operativsystemet er designet for å dra nytte av det. Det er fortsatt for dyrt med ssd per gigabyte, i alle fall med tanke på hvor stor plass spill tar nå, og at de må installeres. Det lar seg ikke gjøre rett og slett med dagens prisnivå, ønsker du kjapp loading osv tror jeg du bør holde deg til Pc.

Neste generasjon tror jeg kanskje det blir ssd som standard. Eller i alle fall en hybriddisk.

Enig med deg Jakoozie!

Hybrid ekstern eller vanlig ekstern SATA er bedre enn ingenting, og mer plass enn 500gb som er på den interne!

Tror at alle konsolleiere bare må innrømme at det tar tid å loade, noen mer enn andre.

Når man først sitter i sofaen, så ta deg en god slurk av god drikke, så blir ventetiden mindre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...