Matsern117 Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Verdens feteste spill cover noen sinne Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Aye, tror jeg går for 2TB-disken fra Seagate. Hadde jeg hatt mye mer penger, og plass der Xboxen er plassert, så kunne jeg sikkert vurdert 4TB-disken også, men jeg har hverken god nok plass eller penger til å gjøre det. Har selv WD passport serien. 1 på 1 tb og 1 på 2 tb. Vurderte 4 tb først, men da de kom med egen strømforsyninger så droppet jeg det. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Har én WD passport på 1TB selv, men bruker den kun for pcen. Og hadde det vært en 2TB utgave av passport harddisken til samme pris som den Seagate 2TB jeg har sett på CDON så hadde det ikke vært noen tvil, da hadde jeg kjøpt WD'en istedet. Men den nærmeste 2TB fra WD jeg finner koster for øyeblikket ca 200kr mer, og det er penger jeg ikke har mulighet til å avse. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Har én WD passport på 1TB selv, men bruker den kun for pcen. Og hadde det vært en 2TB utgave av passport harddisken til samme pris som den Seagate 2TB jeg har sett på CDON så hadde det ikke vært noen tvil, da hadde jeg kjøpt WD'en istedet. Men den nærmeste 2TB fra WD jeg finner koster for øyeblikket ca 200kr mer, og det er penger jeg ikke har mulighet til å avse. Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Men det var da som ******... Ble visst dobbel post det der. Hvis noen kunne være behjelpelig med å slette den ene så hadde det vært supert. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) It’s not quite time for summer vacation, but May is a time for sunny days, warm weather, and plenty of great gaming courtesy of Games with Gold. In May, Games with Gold is adding CastleStorm: Definitive Edition, an awesome tower-defense brawler mashup title, for free, as well as extending Pool Nation in Games with Gold for another month on Xbox One. On the Xbox 360 front, two great games are coming free in May: Mafia II, a third-person action game that immerses players in the dark and unforgiving world of the Mafia in the 1940’s and 50’s, and F1 2013, a realistic, open-wheel racing sim. As usual, all games are available only for a limited time*, as part of the ongoing Games with Gold program.* CastleStorm: Definitive Edition ($14.99 ERP) Available from May 1-31 on Xbox One* Mafia II ($19.99 ERP): Available from May 1-15 on Xbox 360* F1 2013 ($49.99 ERP): Available from May 16-31 on Xbox 360 Endret 29. april 2015 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Her er et bilde på microsoft sin twitter side som nettopp ble posta... Welcome all developers osv osv, mn hvis du legg merke te det bilde de har posta som skal vise windows 10 så er dette et bilde som har ligget på google en stund nå, å du kan se xbox one på bilde kjørende med windows 10, ikke vet jeg om bilde er fakta eller ikke, mn litt rart at microsoft poster dette bilde hvis det ikke skal være et slikt design, du kan klart se at de har endra utsende på dashboarden på xbox one 1 , syns selv det ser ganske sweet ut Endret 29. april 2015 av Matsern117 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ser ikke store endringene på X1-dashboardet der da. Samme metro-grensesnittet med tiles. Litt endret størrelse bare. Og såklart custom bakgrunn. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 tja mere pc funksjoner på xboxen hadde vært greit , mus og tastatur og halo .... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Sett den her? http://m.windowscentral.com/project-screen-your-phone-tablet-or-laptop-wireless-display-app-xbox-one Project the screen of your phone, tablet or laptop with the wireless display app for Xbox One. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bare jeg som må taste inn en wps pin for å koble pcen til? Lest at andre har samme problemet og ingen har en løsning. Finner ingen kode på hverken konsollen eller dokumentasjonen som følgte med. Dritirriterende... Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 http://www.cdkeys.com/xbox-live/memberships/12-month-xbox-live-gold-membership-xbox-360 Kun 265,- for ett år med Gold, kjøpte det selv 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bare jeg som må taste inn en wps pin for å koble pcen til? Lest at andre har samme problemet og ingen har en løsning. Finner ingen kode på hverken konsollen eller dokumentasjonen som følgte med. Dritirriterende... sjøl, måtte legge inn det her på pc, ingenting av d her med bruk av mobilen, men fant ikke ut av d på pc i heletatt så Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Om noen klarer å fikse det for meg så vil vedkommende bli premiert med min evige kjærlighet Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Om noen klarer å fikse det for meg så vil vedkommende bli premiert med min evige kjærlighet Bruker du WPS på kryptering mellom telefon og ruteren din? I så fall ta det vekk. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Har noen prøvd Warframe på Xbox? Det er andre gangen nå på samme level at spillet fryser og slår seg av.Noe som betyr at jeg må starte nivået på nytt. Mister litt lysten, men siden jeg ikke gidder å betale full pris for spill lengre, så må man finne underholdningen et annet sted. Prøvde det ut på Pcen en stund tilbake når det først ble testet, kan ikke sies at jeg opplevede dette problemet da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Prøvde warframe litt jeg. Falt ikke helt i smak hos meg, men virker som et solid spill og når det atpåtil er gratis må jeg si jeg ble imponert. Prøvde et par timer for noen mnd siden og kan ikke si jeg opplevde problemet da. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Synes det er ganske solid spill til å være gratis. Har ikke spilt det så mye, så mye mulig det blir veldig repeterende, men det jo drøssevis av slike spill som har grinding osv.Men mye mulig det er en bug, kan prøve å spille online og se om det samme skjer. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Woo. Jeg har blitt nettkjendis: http://www.ign.com/articles/2015/05/03/rare-reportedly-to-announce-new-game-at-e3Rare skal annonsere et nytt spill på E3 i år. Det er det neste spillet fra Gregg Mayles. Han var en av hovedutviklerne bak Battletoads, DKC og Banjo. Endret 3. mai 2015 av Leflus 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå