Complexity Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 180kr mer så får du dobbelt så mye plass: http://www.expert.no/data-og-nettbrettharddisker-og-lagringeksterne-harddisker/western-passport-ultra-titan-2tb-hdd/p/11046/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Elder scrolls online anbefales på det sterkeste Mye morro med beta, har nedbetalt stor edtion av dette spillet på Gamestop nå også Hvor stor er beta'n ? Ble dessverre ikke plukket ut og skulle gjerne ha testet xbox one utgaven men får vel vente til lansering av spillet eller åpen beta. Har selv Imperial Edition preordret på Gamestop. betan er like stor som spillet: 65 GB... Spillet har en fantastisk grafikk vil si d ligger på mellom ultra og high i pc specs definisjon Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 180kr mer så får du dobbelt så mye plass: http://www.expert.no/data-og-nettbrettharddisker-og-lagringeksterne-harddisker/western-passport-ultra-titan-2tb-hdd/p/11046/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product Hvor , jeg finner ikke dette? det står 879 til meg ??? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 180kr mer så får du dobbelt så mye plass: http://www.expert.no/data-og-nettbrettharddisker-og-lagringeksterne-harddisker/western-passport-ultra-titan-2tb-hdd/p/11046/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product Hvor , jeg finner ikke dette? det står 879 til meg ??? 879 - 699 = 180kr Koster 699 for 1TB, 879 for 2TB. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Komplett kjører søndagstilbud på Xbox One, 500GB m AC Unity til 2499,- https://www.komplett.no/xbox-one-500gb-assassins-creed-unity/827687 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Spillet har en fantastisk grafikk vil si d ligger på mellom ultra og high i pc specs definisjon Nå har jeg spillet på PC og har guffet det opp på full pupp, altså ultra +, og vel, spillet har ikke fantastisk grafikk der engang. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Nå har jeg spillet på PC og har guffet det opp på full pupp, altså ultra +, og vel, spillet har ikke fantastisk grafikk der engang. Til å være et MMORPG så er det rimelig heftig synes nå jeg. På PC vel å merke. Ikke prøvd det på konsoll enda (hvor er beta inviten min!!!!!?). 1 Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Etter å ha brukt en del timer i ESO betaen, er jeg noe enig. Det er grei nok grafikk! Ikke super bra, men godt nok til at du ikke irriterer deg over det. Hovedtingen i spillet er at det er flytende FPS, i combat ++ er ikke noe "semi" lag som f.eks Neverwinter har. Det er virkelig positivt! Det som irriterer mest er faktisk FOV settings i spillet, er den for høy, ser det ut som karakteren din er mega lang i 3dje person, og du legger ikke merke til det i førsteperson. Heldigvis kan du sette FOV selv på begge spillmodusene. Ser for meg dette kan bli veldig populært på konsoller. Spørsmålet er jo hvordan det vil beholde folk, over tid. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Elder scrolls online anbefales på det sterkeste Mye morro med beta, har nedbetalt stor edtion av dette spillet på Gamestop nå også Hvor stor er beta'n ? Ble dessverre ikke plukket ut og skulle gjerne ha testet xbox one utgaven men får vel vente til lansering av spillet eller åpen beta. Har selv Imperial Edition preordret på Gamestop. betan er like stor som spillet: 65 GB... Spillet har en fantastisk grafikk vil si d ligger på mellom ultra og high i pc specs definisjon Hm såpass ja da blir det nok og vente til lansering for min del. Kommer til og ta et halvt århundre og laste ned med min linje Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 180kr mer så får du dobbelt så mye plass: http://www.expert.no/data-og-nettbrettharddisker-og-lagringeksterne-harddisker/western-passport-ultra-titan-2tb-hdd/p/11046/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product Takk, men den er ikke på nettlager. Fant den på NetonNet, men der kostet den 999. Etter litt research gikk jeg for denne: http://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/lagring/ekstern-harddisk/mobile-25-tom/wd-elementsportable302tb/191007.4090/ Litt billigere, mindre og uten Cloud backup og den andre funksjonaliteten jeg ikke har bruk for. Utenom det er de vel helt like. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Spillet har en fantastisk grafikk vil si d ligger på mellom ultra og high i pc specs definisjon Nå har jeg spillet på PC og har guffet det opp på full pupp, altså ultra +, og vel, spillet har ikke fantastisk grafikk der engang. med at dette er en mmo så , jo det er bra grafikk. Er ikke uspillbart , tror dette spillet kommer til å bli en av topp spillene på konsoll, du kan jo se allerede idag hor mange som spiller dritt spillet Neverwinter Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 prøvde neverwinter for en liten stund siden.. Bare jeg som hadde en grusom opplevelse? hadde sikkert en average fps på 20. Alt lagget no helt for j*vlig og syntes ikke grafikken var til å dø av heller? bare lurer på om det er bare meg det skjer med... Skrudde det av etter ett par timer og fyrte igang guild wars 2 på pc isteden haha Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 180kr mer så får du dobbelt så mye plass: http://www.expert.no/data-og-nettbrettharddisker-og-lagringeksterne-harddisker/western-passport-ultra-titan-2tb-hdd/p/11046/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product Takk, men den er ikke på nettlager. Fant den på NetonNet, men der kostet den 999. Etter litt research gikk jeg for denne: http://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/lagring/ekstern-harddisk/mobile-25-tom/wd-elementsportable302tb/191007.4090/ Litt billigere, mindre og uten Cloud backup og den andre funksjonaliteten jeg ikke har bruk for. Utenom det er de vel helt like. Har en identisk slik selv. Veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 26. april 2015 Del Skrevet 26. april 2015 Elements serien har blitt målt til marginalt bedre ytelse enn Passport serien, og jo større disk, jo tettere ligger dataene, og jo kjappere er disken Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 prøvde neverwinter for en liten stund siden.. Bare jeg som hadde en grusom opplevelse? hadde sikkert en average fps på 20. Alt lagget no helt for j*vlig og syntes ikke grafikken var til å dø av heller? bare lurer på om det er bare meg det skjer med... Skrudde det av etter ett par timer og fyrte igang guild wars 2 på pc isteden haha Vet ikke om du har spilt PC versjonen, men faktisk det samme lagget er også i Neverwinter der. Snodig nok! Skulle tro en klarte å luke det ut. Men ute i felten når en er i combat er det rimelig OK til tider. Men noen ganger er det voldsomt med lag når det er mye mobs. Med andre ord, akkurat som vanlig med MMO'er. Ellers type WOW grafikk, kanskje hakket bedre. Kan trøste deg med at ESO er veldig annerledes enn så lenge ( rimelig lagfritt, har ikke testet store fighter ). Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 prøvde neverwinter for en liten stund siden.. Bare jeg som hadde en grusom opplevelse? hadde sikkert en average fps på 20. Alt lagget no helt for j*vlig og syntes ikke grafikken var til å dø av heller? bare lurer på om det er bare meg det skjer med... Skrudde det av etter ett par timer og fyrte igang guild wars 2 på pc isteden haha Vet ikke om du har spilt PC versjonen, men faktisk det samme lagget er også i Neverwinter der. Snodig nok! Skulle tro en klarte å luke det ut. Men ute i felten når en er i combat er det rimelig OK til tider. Men noen ganger er det voldsomt med lag når det er mye mobs. Med andre ord, akkurat som vanlig med MMO'er. Ellers type WOW grafikk, kanskje hakket bedre. Kan trøste deg med at ESO er veldig annerledes enn så lenge ( rimelig lagfritt, har ikke testet store fighter ). får kanskje ta en titt på det da.. Syntes iaf at guild wars 2 var millioner av nivåer over, selv på min to år gamle laptop Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 prøvde neverwinter for en liten stund siden.. Bare jeg som hadde en grusom opplevelse? hadde sikkert en average fps på 20. Alt lagget no helt for j*vlig og syntes ikke grafikken var til å dø av heller? bare lurer på om det er bare meg det skjer med... Skrudde det av etter ett par timer og fyrte igang guild wars 2 på pc isteden haha Vet ikke om du har spilt PC versjonen, men faktisk det samme lagget er også i Neverwinter der. Snodig nok! Skulle tro en klarte å luke det ut. Men ute i felten når en er i combat er det rimelig OK til tider. Men noen ganger er det voldsomt med lag når det er mye mobs. Med andre ord, akkurat som vanlig med MMO'er. Ellers type WOW grafikk, kanskje hakket bedre. Kan trøste deg med at ESO er veldig annerledes enn så lenge ( rimelig lagfritt, har ikke testet store fighter ). får kanskje ta en titt på det da.. Syntes iaf at guild wars 2 var millioner av nivåer over, selv på min to år gamle laptop Det som er kjekt med Neverwinter er jo selve fun-factor! Er morsomt spill, timene kan drysses ned uten at du legger merke til det. Og det er alltid mye folk online. Og det er lett å skaffe seg tilgang til dungeons og raids. Noe som mange andre knoter fælt med. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 hva skjer med den insane laggein i mcc fortiden , alt i matchmaking lager jo insane jeg filmet dette klippet i et game , helt umulig og få til noe når det hakker som dette http://xboxclips.com/MeetMareli/71261e35-c8cd-4023-bd7c-57970b49aa0b jeg sitter på fiber fra lyse , og vi er en kompisgjeng som spiller sammen , coustums er helt fint men om vi setter fonten inn i matchmaking så er det helt elending . har sett games hvor det kune er host som får 40+ kills og alle andre nesten ingen , er det sånn at alle i usa sitter på super jalla linjer og automatisk får host ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Er visst mye tull enda. En MCC-cup som måtte avlyse i går pga problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå