Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow! Nå hadde jeg Mad Max på lista fra før, men etter å ha sett den traileren der så klør det i fingrene.

Trodde ærlig talt det bare var run/drive and gun type spill, men det ser jo ut som det er litt dybde her i form av RPG elementer og bilbygging.

 

Gleder meg i hvert fall! :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har såvidt hørt om spillet, men overså det da jeg tenkte det var bare enda en film gjort om til et dårlig spill.
Men, traileren ser iallefall veldig lovende ut . 

Lenke til kommentar

Gledet meg sykt til MAd MAx, nå er det all aboard the hype train. Filmen ser sinnsykt bra ut, med den stemningen den verden har (digget de gamle filmene) og spillet har samme følelsen. Kjøringen så artig ut og fightingen minnet meg om batman sin. Og man kan jo helt klart se hvor borderlands (1) hentet inspirasjonen for verden sin fra, og borderlands 1 er en av de mest stemningsfylte spillene jeg har spilt. Nei fyf*en jeg gleder meg noe så sykt.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor man på død og liv skal lage remakes av alt mulig denne generasjonen. Hvorfor ikke et nytt Gears, eller enda bedre, et nytt spill? 

De har sagt de skal vise frem et helt nytt spill på E3 i år så de jobber med nye ting også så det er greit med remakes for min del da det er som sikkert ikke har fått spillt originalen.

Lenke til kommentar

Og bare for å ha det på den rene, Netflix på Xbox One sender 1080p på HD sendinger, og ikke 720p som noen tror de er morsome med :)

 

Super HD var 1080p for noen år siden og HD var 720p. Men dette endret Netflix på når de startet med 4k streaming, for super hd og 4k var det mange som blandet mellom.

 

MEN det kreves minimum 5mbit nett linje for 1080p og helst 7mbit for god kvalitet og 15mbit for 4k innhold.

 

Kan forøvrig også si at Netflix har INGEN planer ennå om å lansere 4k til PS4/Xbox One ennå. (Men de vet om kravet fra brukere, og de avventer nok fra hva Sony og MS kommer med, da de må "aktivere" 4k chipen som det ryktes om for video spilling i konsollene)

Lenke til kommentar

Elder scrolls online anbefales på det sterkeste :D Mye morro med beta, har nedbetalt stor edtion av dette spillet på Gamestop nå også :D

Hvor stor er beta'n ? Ble dessverre ikke plukket ut og skulle gjerne ha testet xbox one utgaven men får vel vente til lansering av spillet eller åpen beta. Har selv Imperial Edition preordret på Gamestop.

Lenke til kommentar

Oddworld: New n Tasty er konge. Er vel en remake av et gammelt spill.. er ihvertfall klin likt et Oddworld-spill som jeg spilte på PS1 for veldig lenge siden. Kontrollen kan reagere litt tregt av og til, men veldig bra spill.

 

Tenkte å kjøpe meg harddisk. Denne gjør vel jobben mer enn godt nok?

https://www.komplett.no/wd-my-passport-ultra-1tb/783541#!tab:extra

Kan vel bare formatere den sånn at man fjerner det derre Cloud-greiene osv? Vil bare ha en ren harddisk, ikke noe tull på den. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...