mrdalesen Skrevet 11. april 2015 Del Skrevet 11. april 2015 Recorda akkurat et ganske kult klipp, og nå ligger det i mine skjermklipp. Er det noe måte jeg kan få det over på pcen? Hvis jeg vil legge ut på youtube, face etc?? Super enkelt! Gå til http://xboxclips.com/ Skriv inn gamertagen din, og du får direkte link til den. Kan lastes ned, lage gif etc. Det var så enkelt ja! Tusen takk Kommer klippene mine jeg har recorda automatisk opp på min profil? Så om folk skal inn på profilen min kommer de opp automatisk liksom? jepp Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Trenger tips til ett par gode spill jeg kan kjøpe. The Witcher skal kjøpes når det kommer, mye mulig Mortal Kombat X også. Eneste jeg har spilt på min Xbox One er Shadows og mordor, Halo MCC (men var ikke gøy å spille Halo igjen), riga og litt rayman. Har tidligere hatt mye glede med følgende spill (uavhengig av plattform): Skyrim, wow, Battlefield, settlers, diablo 1 &3, metal gear solid, spliter cell, gta 1 & 2. Vil i utgangspunktet spille singleplayer, men utelukker ikke multiplayer. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Neverwinter er et gratis mmo-spill som du kanskje vil like...? The handsome jack collection er nok moro både i singleplayer og online coop. FarCry? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Trenger tips til ett par gode spill jeg kan kjøpe. The Witcher skal kjøpes når det kommer, mye mulig Mortal Kombat X også. Eneste jeg har spilt på min Xbox One er Shadows og mordor, Halo MCC (men var ikke gøy å spille Halo igjen), riga og litt rayman. Har tidligere hatt mye glede med følgende spill (uavhengig av plattform): Skyrim, wow, Battlefield, settlers, diablo 1 &3, metal gear solid, spliter cell, gta 1 & 2. Vil i utgangspunktet spille singleplayer, men utelukker ikke multiplayer. Hva med gta 5? Det kommer riktignok på pc til tirsdag, men om du ikke har pc til det så er ikke xbo utgaven noen dårlig invistering det heller. Eller hva med Forza serien om du liker bilspill, isåfall kommer også Project Cars ut i midten av mai. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 De nye GTA-spillene er ikke helt min smak... Vet ikke hvorfor egentlig, men de fenger meg ikke. Har forza horizon 2(?)-demoen, fenget heller ikke... Tror jeg begynner å bli gammel, og har vanskelig for å nyte spill på samme måte som før i tiden. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Wolfenstein: The New Order. Minner litt om de gode gamle skytespillene. Ellers likte jeg veldig godt Sunset Overdrive og Max: Curse of Brotherhood. Dragon Age: Inquisition skal også være bra, men det har jeg ikke spilt selv enda. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Orri and the Blind Forest er nok et fint spill for de som er litt utbrent på spill. Det er så vakkert og har så nydelig musikk at jeg tror det er vanskelig å ikke la seg bergta. Det blir svært utfordrende etterhvert, men det er et helt magisk spill. 2 Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 De nye GTA-spillene er ikke helt min smak... Vet ikke hvorfor egentlig, men de fenger meg ikke. Har forza horizon 2(?)-demoen, fenget heller ikke... Tror jeg begynner å bli gammel, og har vanskelig for å nyte spill på samme måte som før i tiden. Vel, GTA må nesten spilles med andre fordi singleplayer/career er ulidelig kjedelig. Vi snakker om å kjøre i rushtrafikk i 10 minutter, for deretter å følge etter noen i 10 minutter også trykke på en knapp. Når man da har biler som ligger like godt på veien som en kano, og kamera som snur seg rundt og forvirrer, i tillegg til at bevegelsene er alt annet enn smooth på toppen av det å bevege karakteren er utrolig slitsomt. Online derimot er det ganske morsomt om du venner deg til bevegelsene. Når du nevner at du er gammel kan jo jeg som er rundt 50 og spiller mye med litt eldre, gi noe tips. Child of Light er litt annerledes og kanskje noe for deg som har blitt gammel som du sier. Trials er noe vi gamle liker godt(har 40 venner som spiller det og vi er fra 25 til 50 år gamle). Farcry som noen nevnte er enkel moro. Screamride er enkelt men morsomt. Rory McIlroy PGA kommer snart og kan bli noe vi gamlinger kan like. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. april 2015 Del Skrevet 12. april 2015 Prøvde child og light i dag, makan til kjedelig spill haha! Skal sjekke ut andre tips her Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Får ikke logga på Xbox brukeren min! Noen som opplever samme problem? Ikke på Xbox.com heller... Nå funker det igjen Endret 13. april 2015 av Jaddamasa Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Kjøpte meg seagate expansion 3tb ekstern harddisk. Formatert til Mac. Har overført filmer men får ikke harddisken opp på Samsung tvn eller Xbox one. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 Det er vel fordi den er formatert for Mac? Formater disken i fat32 eller NTFS. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 13. april 2015 Del Skrevet 13. april 2015 (endret) Fat funka som bare det! Takk Endret 14. april 2015 av Jaddamasa Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 noen som har begynt å spille MKX? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Fat funka som bare det! Takk Husk at Fat32 ikke støtter filer som er større enn 4gb. Så skal du ha noen filmer i litt kvalitet på disken burde du bruke NTFS. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hadde du formartert til exfat på pc så hadde det funket, men ja, NTFS er veien å gå. Kan hende at noen produkter ikke kan lese det men sjansen for det er liten. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Ny oppdatering for preview-brukere i dag. Mye kan tyde på at Microsoft er i ferd med å lansere streaming (Windows 10 funksjoner). 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 noen som har begynt å spille MKX? Trodde ikke det kom før i morgen. Har spilt det litt nå, sykt smooth i gameplay. Veldig mye story i story-mode... Har prøvd en times tid, ser lovende ut Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Var på Mout Horu så henger spillet seg, når jeg starter opp på nytt er jeg på Moon Grotto! Sykeste save glitchen jeg noen gang har sett. Aldri mer Ori Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Den suger Ori var et fantastisk spill for meg. Ingen feil eller noe. Klarte spillet ganske greit også. Noen deaths ble det, men satt meg aldri fast eller noe slikt. Utrolig god underholdning for pengene. Latterlig pent spill og herlige kontroller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå