Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

 

 

Er det like bra som skyrim? Like mye å finne på, like stort osv?

 

Har sett frem til å spille det :)

 

Mer å gjøre, og mye større. Om du likte Skyrim så kommer du nok til å like dette.

 

Dog er det to litt forskjellige spill, og story er nok litt bedre i Skyrim.

 

 

Prøvde betaen på PC, men kom aldri til steget å tegne sub på den tiden, var mye annet som tok tid.

Men vurderer å kjøpe til Xbox, også spille fast der. 

 

Etter ca 20 timer og en lvl 30 char på Neverwinter på Xboxen, fungerer MMO overaskende godt på konsoller.

 

Kan en solo spille story i ESO? Eller krever det party osv?

 

kan helt fint kjøre solo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Er det like bra som skyrim? Like mye å finne på, like stort osv?

 

Har sett frem til å spille det :)

 

Mer å gjøre, og mye større. Om du likte Skyrim så kommer du nok til å like dette.

 

Dog er det to litt forskjellige spill, og story er nok litt bedre i Skyrim.

 

 

Prøvde betaen på PC, men kom aldri til steget å tegne sub på den tiden, var mye annet som tok tid.

Men vurderer å kjøpe til Xbox, også spille fast der. 

 

Etter ca 20 timer og en lvl 30 char på Neverwinter på Xboxen, fungerer MMO overaskende godt på konsoller.

 

Kan en solo spille story i ESO? Eller krever det party osv?

 

kan helt fint kjøre solo

 

 

Cool! Takk for info.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Er det like bra som skyrim? Like mye å finne på, like stort osv?

 

Har sett frem til å spille det :)

 

Mer å gjøre, og mye større. Om du likte Skyrim så kommer du nok til å like dette.

 

Dog er det to litt forskjellige spill, og story er nok litt bedre i Skyrim.

 

 

Prøvde betaen på PC, men kom aldri til steget å tegne sub på den tiden, var mye annet som tok tid.

Men vurderer å kjøpe til Xbox, også spille fast der. 

 

Etter ca 20 timer og en lvl 30 char på Neverwinter på Xboxen, fungerer MMO overaskende godt på konsoller.

 

Kan en solo spille story i ESO? Eller krever det party osv?

 

kan helt fint kjøre solo

 

 

Cool! Takk for info.

 

Er bare titte på en review/lets play på youtube så kan du jo se åssen gameplayet er siden det har vært ute på pc en stund.

Er ikke som skyrim , er bare lore og hvordan man levler som er likt etter hva jeg husker fra å ha spillet det på pc.

Lenke til kommentar

Er det ikke flere slike tilbud på spill som det var på AC: Black flag? Kanskje veldig få spill som har vært ute like lenge som det, men jeg kjøper rett og slett ikke spill over 400kr lengre. Selv det synes jeg er mye. Kjøper som regel kun billige spill med digitale koder nå.

Så kanskje jeg bare må hunte acheivs i mellomtiden til det kommer et eller annet spill billig.

Lenke til kommentar

Ori and the Blind Forest took nearly five years to develop, but only one week to turn a profit.

 

Velfortjent. Håper på Ori 2.

 

http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-09-ori-and-the-blind-forest-turned-a-profit-in-a-week

 

Håper jeg og på. Vanligvis har jeg bra backlog og hiver meg sjeldent over spill på release-dagen, men Ori er et av unntakene :-p Satt nesten på kanten av stolen og venta på release. Ikke mange nye titler som klarer å skape en slik forventning (uten å egentlig ha mye hype rundt seg).

Lenke til kommentar

Er det ikke flere slike tilbud på spill som det var på AC: Black flag? Kanskje veldig få spill som har vært ute like lenge som det, men jeg kjøper rett og slett ikke spill over 400kr lengre. Selv det synes jeg er mye. Kjøper som regel kun billige spill med digitale koder nå.

Så kanskje jeg bare må hunte acheivs i mellomtiden til det kommer et eller annet spill billig.

 

Jeg kjøper så å si ikke spill lenger overhodet, eneste unntaket er Dying Light. Games with Gold gir meg mer enn nok å spille på ellers.

 

Hvis du er ute etter lette og kjappe achievements så har du jo Forza Fast&Furious (eller hva det heter) gratis på både One og 360, hvis ikke det tilbudet er over?

 

Ellers så er det vel vårsalg nå, kanskje du finner noe der til en bra pris?

http://majornelson.com/2015/04/07/say-hello-to-spring-with-great-deals-on-xbox-games-and-video/

Lenke til kommentar

Kom hjem i dag, og fant ut at jeg verken hadde TV eller Internett. Bestemte meg derfor for å prøve å spille av en film på Xbox'en. Kjører den inn og får beskjeden "Could not play this disc. Disc is region 2, this console is region 1". Altså regionssperre. Maskinen er kjøpt i USA.

 

Kommer nok meget sjelden til å spille av DVD'er/Blu-Ray's på konsollen uansett, men er det noen måte å komme rundt dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Recorda akkurat et ganske kult klipp, og nå ligger det i mine skjermklipp.

Er det noe måte jeg kan få det over på pcen? Hvis jeg vil legge ut på youtube, face etc??

Kommer ikke klippet opp på Xbox.com? Eller hvis man deler på wallen din. Så laste ned derfra

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Takker for tidligere svar!

 

Mener å ha sett at mine gamle klipp som har blitt lagret automatisk på boxen er blitt slettet automatisk? Mange kule fifa klipp blant annet. Noen som har peil her? Føler de blir bytta ut med nye når man når en Max grense. Men er usikker.

Hvis du ikke går inn på klippet og lagrer manuelt vil det forsvinne innen gitt tid

Lenke til kommentar

Kom hjem i dag, og fant ut at jeg verken hadde TV eller Internett. Bestemte meg derfor for å prøve å spille av en film på Xbox'en. Kjører den inn og får beskjeden "Could not play this disc. Disc is region 2, this console is region 1". Altså regionssperre. Maskinen er kjøpt i USA.

 

Kommer nok meget sjelden til å spille av DVD'er/Blu-Ray's på konsollen uansett, men er det noen måte å komme rundt dette?

 

Den er regionsperret med tanke på avspilling av filmer, ikke spill. Det er ikke noe man kan gjøre med det.

Lenke til kommentar

 

 

Recorda akkurat et ganske kult klipp, og nå ligger det i mine skjermklipp.

Er det noe måte jeg kan få det over på pcen? Hvis jeg vil legge ut på youtube, face etc??

Super enkelt!

 

Gå til http://xboxclips.com/

Skriv inn gamertagen din, og du får direkte link til den.

 

Kan lastes ned, lage gif etc.

Det var så enkelt ja! Tusen takk :)

 

Kommer klippene mine jeg har recorda automatisk opp på min profil? Så om folk skal inn på profilen min kommer de opp automatisk liksom?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...