Yngve05 Skrevet 31. mars 2015 Del Skrevet 31. mars 2015 Halo 5: Guardians trailerne fikk meg i Halo mood igjen. Har tro på at MC sin versjon er den som skjer, bare at han ikke skyter Locke, og at Locke sin versjon er hvordan han rapporterer dette inn eller noe. Virker som at det er flere feil i HUDen i Locke traileren. Locke har DMR i videoen, HUDen viser at han har BR, radaren viser ingen aktivitet mens MC sin viser Locke som ally. Hvis dere er interessert anbefaler jeg å følge med på http://huntthetruth.tumblr.com/ Hver mandag legges det ut nytt lydklipp, ganske så spennende om man følger storyen. Legger ved et bilde som kan ha med trailerne å gjøre. Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hallo! Skal Xbox one få Windows 10? Setter stor pris på svar? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hallo! Skal Xbox one få Windows 10? Setter stor pris på svar Ja, i sommer. Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Ok? Endret 1. april 2015 av WickedZoomer Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hvordan sjekker jeg insider-poengene? Åpne XBox Preview programmet fra apps, også går du på my stats. Så vil du se hvor mye poeng du har. Kom ut ny preview versjon i dag, så nytt å teste! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hallo! Skal Xbox one få Windows 10? Setter stor pris på svar Du kan lese mer her: http://news.xbox.com/2015/01/xbox-one-phil-spencer-unveils-new-experiences-for-xbox-one-and-windows-10-gamers Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Nå som Mortal Kombat snart er på vei - blir jeg nødt til å kjøpe en ekstra håndkontroller. Noen råd til hvor man kan få tak i disse billig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Hei dere i preview programmet, har dere noen ide om microsoft kommer til å legge til rette for automatisk oppdateringer av installert software på konsollen med det første? Er så lei av å måtte oppdatere hver gang jeg benytter en app som ikke er i daglig/ukentlig/månedlig bruk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 (endret) Hvordan var det på One igjen, når det står Installing på ett spill..laster det ned og installerer samtidig da? Tar jo homofilt lang tid dette her. EDIT: regner med det er slik det fungerer, såg nå Fast & Furious var 15Gb. Endret 1. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
Jooaboa Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Fikk tak i Smite alfa kode igår, og fy søren jeg koste meg. Nå har jeg likt MOBA tidligere, men dette føles mer som et actionspill. Om ikke folk vet hva SMITE er så er det et MOBA i 3. person. Lever meg mye mer inn i gudene (characterene du kan være) Er mye action og føles ikke ut som et moba, mer som et godt actionspill. Storkoste meg hvertfall, det er også et free2play spill. Er allerede mulighet for å registrere seg til opp til beta (Kommer late april) på; http://www.hirezstudios.com/smite/xbox Absolutt verdt å følge. Spillet er også vært ute en god stund på pc, men skal også joine xbox og er i alfa stadiet på xbox atm. 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Noen som har vært borti at man mister gold medlemsskapet sitt sånn plutselig? Satt å spilte Destiny, skulle rett ut å bekrefte spillene som er ute gratis denne måneden, da får eg beskjed om å kjøpe gull. Men sitter nå å spiller online på destiny forsatt Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det viser seg at eg ikke har gull men det å legge til gull medlemsskap er helt umulig, noen som har en guide hvordan man fornyer? Ingen kort vil gå igjennom, prøvd på xbox.no. Kommer opp at eg ikke kan ha flere av dette på en konto, flere av hva? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Antar at du har US oppsett på din Xbox, da kan du isåfall ikke handle med norsk visa. Enten kjøp gavekort i USD, eller et prepaied gold abonnement. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Eller bytt region til Norge. Det er sykt irriterende at de har gjort det slik.. Håper det endrer seg med tiden. Man kan vel bo i Norge og likevel foretrekke engelske menyer? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Det er selvsagt også en mulighet, men en del dyrere mener jeg på. Ja, man skulle tro det, tenk om en amerikaner skal bo i Norge ett år f.eks. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Har de blitt enda mer restriktive? En stund siden jeg har handlet noe på Xbox One, men sist funket det som fjell å bruke VPN, kjøpe fra amerikansk side og betale med norsk visa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 (endret) Hei dere i preview programmet, har dere noen ide om microsoft kommer til å legge til rette for automatisk oppdateringer av installert software på konsollen med det første? Er så lei av å måtte oppdatere hver gang jeg benytter en app som ikke er i daglig/ukentlig/månedlig bruk hvis du ikke har den i instant on mode, sier det seg vel selv at apps/spill ikke kan oppdatere seg selv. eller er dett noe annet du sikter til? du mener kanskje at når du har skrudd på boksen så oppdatere den alt? Endret 2. april 2015 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Har de blitt enda mer restriktive? En stund siden jeg har handlet noe på Xbox One, men sist funket det som fjell å bruke VPN, kjøpe fra amerikansk side og betale med norsk visa.Sist de fungerte (noen måneder siden nå), så trengte man ikke VPN, bare en fiktiv US adresse. Nå derimot går det ikke med norsk Visa, sånn er det bare. Jeg forslår å kjøpe gavekort her og bruke de. Har gjort det selv flere ganger med stort hell, og det går kjapt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Tenkte på at den oppdaterte alt ja når jeg skrudde den på slik ps4 gjør, den oppdaterer spill og apper uten at jeg starter de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. april 2015 Del Skrevet 2. april 2015 Ah, det er vel bare å smelle inn en request på den feedback.xbox siden. Tror ikke man må være en del av preview for det. De har fjernet den delen av forumet hvor man kommer med ideer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå