Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

fy faen så jævlig tragisk, spotify gjør det ikke spesielt lett å være kunde der.

de klarer å dytte spotify inn på det meste t.o.m forsterkere, så klarer de å lage en eklusivitet til en konsoll!

er usikker på om det er en Aprilspøk, det virker litt sånn.

Bruk Xbox-Music da, er billigere for et streamingpass der enn spotify :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Skulle gjerne ha gjort det, men som sagt sitter jeg alt for dypt i spotify med mange artister album og jeg orker ikke å begynne på nytt. Så nå har PS4 min blitt nedgradert til spotify Player gjennom hdmi In på xbone :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Poengene man opparbeider seg via preview-programmet har gitt meg noen goder til nå.

Tror folk begynner å skjønne det etter hvert. For ser de jeg har sendt invite til har fått mye mer poeng etter at Smite alpha/beta gikk ut til de med over 800 poeng.

Skjønner ikke hvordan andre klarer å ha nesten 2000 poeng. Jeg har nesten 600 poeng, og jeg har besvart spørsmål siden de lanserte programmet.

Tja både og. Jeg har som sagt rett i overkant av 820 poeng eller noe. Og vet selv at jeg har hoppet over mye! Men tok ca 1 mnd fra programmet startet til jeg fikk komme inn. Så naturligvis har jeg gått glipp av noen poeng. Samt er ikke alle previews jeg har testet på, siden det noen ganger har vært sluppet 3 releaser på en uke, og jeg er bortereist... så går jeg da glipp av en 150-200 poeng med en gang.

Så du har nok ikke besvart absolutt alt siden start, men jeg er fortsatt med på tankegangen din! Skjønner heller ikke helt hvordan de er oppe i 2000. Men men... får håpe vi ikke tape for mye på det :nei:

Tror ikke det har noe å si, jeg har ca 600 poeng. Fikk Smite og i meldingen sa de "siden du er på topp bla bla" er på 5000 plass på lista. Det er bare tull de sier for å få deg til å delta.

Lenke til kommentar

Synes det er greit å poste BEGGE Halo 5 reklamene som kom i natt.

Spartan Locke versjonen (kom først ut i natt)

https://www.youtube.com/watch?v=Ht7pwc_LIrc

Master Chief versjonen (...så slapp de denne)

https://www.youtube.com/watch?v=9rd8FWUCCZk

Hypetoget er på full innmarsj! 

Blir noen særdeles lange måneder!

Og med tanke på hvor bra MP betaen var, ser det ut som vi får en skikkelig god E3 i år med Sp video.

Sannheten har 2 sider av samme sak... jævlig spent på hva dette med traitor å betrayal som loc snakker om. Mn elsket dette miljøet som trailerne er plassert i. Noe sier meg at dette er to forskjellige sener i spillet. at først ligger agent lock der åsså kommer de tilbake til samme plass senere. Du ser d klart på statuen i vidoen, når lock ligger der , er ikke statuen slitt i heletatt og i andre trailern vises d at den ahr tatt skade. mulig det var omvendt akkurat når den var ødelagdt i hvilken video osv, husker ikke. HYPE LEVEL=100%

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du skifter meninger ofte Mala ^^

Du sa ganske nylig at du ikke har tro på nytt Halo fordi det er samme folka som fikse Master Quife Collection. 

Det må du nesten finne en quote på. For det har jeg aldri skrevet i mitt hode :) Har hele veien vært positiv til nytt Halo, det er jo stort sett det eneste som gjør det verdt å beholde konsollen i det lange løp.

At MC-samlingen var en bugfest uten sidestykke for de som spiller Halo online er det vel ingen tvil om, samt enspiller biten var jo ikke fri for pikk og pølsevev den heller når sant skal sies.

Men at jeg ikke har tro på neste Halo? Det kan jeg umulig å skrevet. Jeg driter i online, så der kan de gjøre hva faen de vil så lenge de leverer en engasjerende enspiller del. Og Halo 4 var jo kjempe bra, så jeg har trua.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror det har noe med at sony music unlimited gikk i dass å gjøre. Så isteden for at sony har sin egen musikk-applikasjon så skal telefonene heller bruke spotify, men med en egen sony-tilpasset versjon. Og siden Spotify da får alle kundene til sony så inngikk de nok en avtale om konsollekslusivitet. Jeg der selv ikke poenget med musik mens man spiller, da jeg alltid nyter ingame audio. Men om jeg skal ha en musikkapp så dkal der være tidal, ikke spotify.

Lenke til kommentar

Klokken er 15:27 nå og ingenting skjer. Ja ja, haster vel ikke. Har spilt det en liten stund på pc og det var helt ok.

Skal teste det på xbox og se hvordan det funker der.

Tror de flyttet til 19:00 norsk tid, pga et eller annet.

Edit: skrev 17 først som var feil

Endret av kaieivindm
Lenke til kommentar

Poengene man opparbeider seg via preview-programmet har gitt meg noen goder til nå.

Tror folk begynner å skjønne det etter hvert. For ser de jeg har sendt invite til har fått mye mer poeng etter at Smite alpha/beta gikk ut til de med over 800 poeng.

Skjønner ikke hvordan andre klarer å ha nesten 2000 poeng. Jeg har nesten 600 poeng, og jeg har besvart spørsmål siden de lanserte programmet.

Tja både og. Jeg har som sagt rett i overkant av 820 poeng eller noe. Og vet selv at jeg har hoppet over mye! Men tok ca 1 mnd fra programmet startet til jeg fikk komme inn. Så naturligvis har jeg gått glipp av noen poeng. Samt er ikke alle previews jeg har testet på, siden det noen ganger har vært sluppet 3 releaser på en uke, og jeg er bortereist... så går jeg da glipp av en 150-200 poeng med en gang.

Så du har nok ikke besvart absolutt alt siden start, men jeg er fortsatt med på tankegangen din! Skjønner heller ikke helt hvordan de er oppe i 2000. Men men... får håpe vi ikke tape for mye på det :nei:

Tror ikke det har noe å si, jeg har ca 600 poeng. Fikk Smite og i meldingen sa de "siden du er på topp bla bla" er på 5000 plass på lista. Det er bare tull de sier for å få deg til å delta.

Kan være, men var mange som ikke fikk kode tilsendt. Og MS sa selv på Preview forumet sitt at bare brukere med 800 poeng eller mer fikk. 

Dette var alpha'en vel og merke. Hvordan du fikk key vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...