Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og prisen er 10USD, som blir sikkert 99,- norske.

Må si det er de enkleste og kjappeste 1000 gamer score jeg noen gang har fått.

Alle achievementsene kommer av seg selv mens du spiller. Og alt er gjort på kjappe 2-3 timer.
Kudos for at de gir et slikt gratis  spill. Tenker jeg kommer til å ha et annet "forhold" til de bilene når jeg ser "Fast and Furious 7"-filmen.

Lenke til kommentar

Standalone-spill betyr at det er et eget spill, som burde vært åpenbart når du leser ordet.

Men det var det ikke. Derfor mitt spørsmål. Ingen grunn til å bli nedlatende.

Expansion betyr dessuten "tillegg" så å dro at det var et tillegg til spillet er vel ikke helt på jordet.. Men da er det iallfall avklart.

inidhala,

det er lagt til 10 nye biler, et par nye events, og er ca 1/3 av kartet til Forza Horizon 2 som er gjort klart for denne biten.

var morsomt, god stemning, syke biler (som i knallbra) og tar deg ca 2 timer for 1000/1000G :)

så verdt å laste ned de 15GB det tar for å gå gjennom det!

En trenger ikke Original spillet i det hele for å spille.

Takk for tips, 1000 kjappe er jo aldri feil. Dette spillet kaster jo achievements etter deg, veldig bra :)

Ingen problem! Og det var super kult med de bilene! Helt rå var de faktisk. Storkoste meg de timene. Håper de lager mer av slike expansions faktisk.

Lenke til kommentar

Har så sykt lyst på skate til xbox one. Uansett om det bare er skate 2 eller 3 overført fra 360 eller remastered! Men skate 4 next gen hadde vært så drit smud!!!!

Noen enig eller noen som vet om noe info om skate på xbox one? Come on monkeys

Er det ikke et nytt Tony Hawk på gang?

Tony hawk spillene kan ikke sammenlignes.. :p

Lenke til kommentar

Forza fast and furious er gratis for alle frem til 10. April. Da blir det satt en pris.

Pent :)

Akkurat GS bryr keg meg ikke om, men leter etter unnskyldninger for å bruke konsollen og da kan jo dette være midt i blinken, og gratis attpåtil er jo bare konge!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er veldig spent på Halo 5. Kjenner hype vibene begynner å ta feste nå...

Men jeg håper det finner veien til Win10. Det er tross alt Microsoft sin største spill plattform og overgår både PS4 og XBO med millioner. Og spesielt siden MS skryter så at Win10 er deres beste OS med spill i tankene.

Lenke til kommentar

Verdt å merke seg at Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious er gratis på Xbox 360 også.... for de som har ekstra lyst til å farme achievements. :p

Den er lastet ned der også ja! Tenkte å poste det her men da trenger jeg ikke det :)

Noen andre achievements der men stort sett de samme. Man må ha 100.000 i poengstreak eller hva det heter men det bør ikke by på problemer :)

EDIT: Ser nå at det er snakk om 100.000 skill points totalt, altså ikke en skill chain på 100.000 poeng, slik det var med 50.000 på Xbox One-versjonen.

Endret av ~ David ~
Lenke til kommentar

Synes det er greit å poste BEGGE Halo 5 reklamene som kom i natt.

Spartan Locke versjonen (kom først ut i natt)

https://www.youtube.com/watch?v=Ht7pwc_LIrc

Master Chief versjonen (...så slapp de denne)

https://www.youtube.com/watch?v=9rd8FWUCCZk

Hypetoget er på full innmarsj! 

Blir noen særdeles lange måneder!

Og med tanke på hvor bra MP betaen var, ser det ut som vi får en skikkelig god E3 i år med Sp video.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Poengene man opparbeider seg via preview-programmet har gitt meg noen goder til nå.

Tror folk begynner å skjønne det etter hvert. For ser de jeg har sendt invite til har fått mye mer poeng etter at Smite alpha/beta gikk ut til de med over 800 poeng.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

noen som har fått med seg dette om spotify til PS4?

virker som det er en slags ekslusivitet på en app, at spotify ikke kommer til Xbox one, det er ikke første april enda...

hvis jeg har fårstått det riktig, kommer jeg til å bli rimelig forbanna.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fy faen så jævlig tragisk, spotify gjør det ikke spesielt lett å være kunde der.

de klarer å dytte spotify inn på det meste t.o.m forsterkere, så klarer de å lage en eklusivitet til en konsoll!

er usikker på om det er en Aprilspøk, det virker litt sånn.

Lenke til kommentar

Poengene man opparbeider seg via preview-programmet har gitt meg noen goder til nå.

Tror folk begynner å skjønne det etter hvert. For ser de jeg har sendt invite til har fått mye mer poeng etter at Smite alpha/beta gikk ut til de med over 800 poeng.

Skjønner ikke hvordan andre klarer å ha nesten 2000 poeng. Jeg har nesten 600 poeng, og jeg har besvart spørsmål siden de lanserte programmet.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan andre klarer å ha nesten 2000 poeng. Jeg har nesten 600 poeng, og jeg har besvart spørsmål siden de lanserte programmet.

Tja både og. Jeg har som sagt rett i overkant av 820 poeng eller noe. Og vet selv at jeg har hoppet over mye! Men tok ca 1 mnd fra programmet startet til jeg fikk komme inn. Så naturligvis har jeg gått glipp av noen poeng. Samt er ikke alle previews jeg har testet på, siden det noen ganger har vært sluppet 3 releaser på en uke, og jeg er bortereist... så går jeg da glipp av en 150-200 poeng med en gang.

Så du har nok ikke besvart absolutt alt siden start, men jeg er fortsatt med på tankegangen din! Skjønner heller ikke helt hvordan de er oppe i 2000. Men men... får håpe vi ikke tape for mye på det  :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...