Comma Chameleon Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Sender sjeldent meldinger, men at det ikke har vært mulighet for voice-meldinger før nå er jo bare utrolig. Det hadde vel 360 fra starten om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) https://games.yahoo.com/news/xbox-one-costing-gamers-250m-171524179.html Jeg satte selvsagt Xboxen min til å slå seg ordentlig av når jeg slår den av. Vet ikke hva folk flest gjorde men det kan (bør) være noe å vurdere Meh. Convenience-faktoren ved å kunne bruke suspend/resume er så stor at jeg gladelig betaler de kronene i året det koster å ha Xbonen i hvilemodus. Samme med PS4. Eneste jeg savner på xbox one er en mulighet til å velge hver gang jeg "skrur den av", om jeg vil den skal gå i standby eller ikke. Dette er mulig på PS4, og er nyttig hvis jeg f.eks ikke har noen Xbox One-spill jeg spiller på det tidspunktet. (Som nå f.eks) Irriterende å måtte gå inn på innstillinger hver gang jeg faktisk vil skru den ordentlig av, eller dra ut strømkabelen. Endret 27. mars 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Sender sjeldent meldinger, men at det ikke har vært mulighet for voice-meldinger før nå er jo bare utrolig. Det hadde vel 360 fra starten om jeg ikke husker feil? Ja, det er helt utrolig. Skulle tro ved hver nye generasjon at alle selskapene måtte starte helt fra scratch. Og atpåtil blir det latterligere i de tilfeller der den forrige generasjonen hadde muligheter før den nyeste generasjonen. Men sånn har det blitt pga konkurransen og tidspresset. Når Microsoft ser PS4 kan selge som hakka møkk fra starten med de manglene den har/"hadde", så er det heller ikke så rart at Microsoft ikke prioriterer de små finessene, som har stor betydning for mange. Men likefullt latterlig. Og at man nå liksom skal bli så takknemlige for oppdateringer som skulle vært fra starten, ugh... 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Sender sjeldent meldinger, men at det ikke har vært mulighet for voice-meldinger før nå er jo bare utrolig. Det hadde vel 360 fra starten om jeg ikke husker feil? Ja tok det liksom for gitt. Ikke at det egentlig har noe å si da One ikke er noen online konsoll for min del denne generasjonen, men tom. PS4 mener jeg hadde støtte for stemme-meldinger fra lansering av (men den manglet jo så mye annet ) Men nå ble jo både PS4 og One nærmest kastet ut på markedet da, max stressa drittkonsoller rent softwaremessig begge to i grunn. Endret 27. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious er ute nå. 15 GB. Gratis frem til 10. april. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 hva er det, er det bare nye biler? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Standalone expansion, hva betyr nå det? Må man ha spillet? Er det en integrert del slik som Storm Island eller kan det spilles uten å ha Horizon 2 fra før? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Standalone-spill betyr at det er et eget spill, som burde vært åpenbart når du leser ordet. Sikkert brukt mye fra Forza Horizon 2, men spillet er et eget spill. Med egne achievements o.s.v. Endret 27. mars 2015 av Maury Lenke til kommentar
indahla Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Standalone-spill betyr at det er et eget spill, som burde vært åpenbart når du leser ordet.Men det var det ikke. Derfor mitt spørsmål. Ingen grunn til å bli nedlatende.Expansion betyr dessuten "tillegg" så å dro at det var et tillegg til spillet er vel ikke helt på jordet.. Men da er det iallfall avklart. Lenke til kommentar
claes Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Det er fortsatt "åpenbart"/selvforklarende selv om du ikke forsto det, Expansion betyr forøvrig heller ikke tillegg, men utvidelse Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Standalone-spill betyr at det er et eget spill, som burde vært åpenbart når du leser ordet.Men det var det ikke. Derfor mitt spørsmål. Ingen grunn til å bli nedlatende.Expansion betyr dessuten "tillegg" så å dro at det var et tillegg til spillet er vel ikke helt på jordet.. Men da er det iallfall avklart. inidhala, det er lagt til 10 nye biler, et par nye events, og er ca 1/3 av kartet til Forza Horizon 2 som er gjort klart for denne biten. var morsomt, god stemning, syke biler (som i knallbra) og tar deg ca 2 timer for 1000/1000G så verdt å laste ned de 15GB det tar for å gå gjennom det! En trenger ikke Original spillet i det hele for å spille. 4 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Standalone-spill betyr at det er et eget spill, som burde vært åpenbart når du leser ordet.Men det var det ikke. Derfor mitt spørsmål. Ingen grunn til å bli nedlatende.Expansion betyr dessuten "tillegg" så å dro at det var et tillegg til spillet er vel ikke helt på jordet.. Men da er det iallfall avklart. inidhala, det er lagt til 10 nye biler, et par nye events, og er ca 1/3 av kartet til Forza Horizon 2 som er gjort klart for denne biten. var morsomt, god stemning, syke biler (som i knallbra) og tar deg ca 2 timer for 1000/1000G så verdt å laste ned de 15GB det tar for å gå gjennom det! En trenger ikke Original spillet i det hele for å spille. Takk! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 https://twitter.com/btjackfelling/status/581616777139908608 Last day of the shoot... One of the actors in a mocap suit! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Standalone-spill betyr at det er et eget spill, som burde vært åpenbart når du leser ordet.Men det var det ikke. Derfor mitt spørsmål. Ingen grunn til å bli nedlatende.Expansion betyr dessuten "tillegg" så å dro at det var et tillegg til spillet er vel ikke helt på jordet.. Men da er det iallfall avklart. inidhala, det er lagt til 10 nye biler, et par nye events, og er ca 1/3 av kartet til Forza Horizon 2 som er gjort klart for denne biten. var morsomt, god stemning, syke biler (som i knallbra) og tar deg ca 2 timer for 1000/1000G så verdt å laste ned de 15GB det tar for å gå gjennom det! En trenger ikke Original spillet i det hele for å spille. Takk for tips, 1000 kjappe er jo aldri feil. Dette spillet kaster jo achievements etter deg, veldig bra 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Satt og tenkte litt her idag og fant ut at jeg skulle ønske vi fikk en oppfølger til L.A. Noire til Xbox one! DET hadde gjort meg glad. I det miinste en remaster med litt bedre grafikk (som allerede var kanonbra da). Vil gjerne kjøre igjennom det spillet på nytt. Helst med litt flere oppdrag. Er jo flyten og spillmekanikken som gjorde spillet så bra. Kanskje det hadde funket i en moderne setting også? Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Har så sykt lyst på skate til xbox one. Uansett om det bare er skate 2 eller 3 overført fra 360 eller remastered! Men skate 4 next gen hadde vært så drit smud!!!! Noen enig eller noen som vet om noe info om skate på xbox one? Come on monkeys? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 (endret) Dette Fast & Furious greiene, er det gratis for alle eller må man ha Gold ? Mener at Gold akkurat gikk ut hos meg...men vurderer å skaffe meg ett år bare for gratis spillene som måtte komme etter hvert. Online spilling skjer ikke uansett sånn sett. Endret 28. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Dette Fast & Furious greiene, er det gratis for alle eller må man ha Gold ? Mener at Gold akkurat gikk ut hos meg...men vurderer å skaffe meg ett år bare for gratis spillene som måtte komme etter hvert. Online spilling skjer ikke uansett sånn sett. Tror ikke det er inkludert i Games With Gold, så du bør kunne laste det ned gratis.. Kan jo hende det likevel er for Gold-abonnenter, men du kan jo prøve og se Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Har så sykt lyst på skate til xbox one. Uansett om det bare er skate 2 eller 3 overført fra 360 eller remastered! Men skate 4 next gen hadde vært så drit smud!!!! Noen enig eller noen som vet om noe info om skate på xbox one? Come on monkeys Er det ikke et nytt Tony Hawk på gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå