Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Hva tror dere de 2 titlene vi får i april utgaven av games with gold til xbox one er?

Noen som vet når vi vanligvis får info om neste måneds spill? Håper forza 5 er ett av dem, så tørr ikke kjøpe det før jeg vet hva som blir games with gold! : )

Tviler faktisk sterkt på at det blir gwg, kanskje i fremtiden... Major nelson oleuer å legge ut informasjon på bloggen en dag eller to før måneden starter... Vil ikke anbefale spillet, bare så det er sagt ;) kjøp heller horizon 2 (er xbox 360 det alltid er to spill, er baee to til one iblant

Since the program’s launch at E3 2013, you’ve collectively downloaded over 100,000,000 Games with Gold games! It’s definitely clear to us that Xbox Live Gold members love to game, and Games with Gold fuels that passion. To commemorate this huge milestone, Xbox is giving you more of what you love, with twice the free Games in April! Next month, you can look forward to four free games on Xbox 360, and two free games on Xbox One.

http://news.xbox.com/2015/02/xbox-march-games-with-gold

Vet ikke hvor troverdig siden er, men står at vi skal få 2 spill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva tror dere de 2 titlene vi får i april utgaven av games with gold til xbox one er?

Noen som vet når vi vanligvis får info om neste måneds spill? Håper forza 5 er ett av dem, så tørr ikke kjøpe det før jeg vet hva som blir games with gold! : )

Tviler faktisk sterkt på at det blir gwg, kanskje i fremtiden... Major nelson oleuer å legge ut informasjon på bloggen en dag eller to før måneden starter... Vil ikke anbefale spillet, bare så det er sagt ;) kjøp heller horizon 2 (er xbox 360 det alltid er to spill, er baee to til one iblant

Since the program’s launch at E3 2013, you’ve collectively downloaded over 100,000,000 Games with Gold games! It’s definitely clear to us that Xbox Live Gold members love to game, and Games with Gold fuels that passion. To commemorate this huge milestone, Xbox is giving you more of what you love, with twice the free Games in April! Next month, you can look forward to four free games on Xbox 360, and two free games on Xbox One.

http://news.xbox.com/2015/02/xbox-march-games-with-gold

Vet ikke hvor troverdig siden er, men står at vi skal få 2 spill :)

Dæven snylte! får håpe det ikke er ræva indie-spill eller som ræva større satsninger host*''crimson dragon'' 

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Ikke anbefale Forza 5...?!?

Det er jo et knallspill. Jeg spiller selv mest Horizon 2 men Forza er jo knall!

sa jo at jeg ikke ville anbefale det ;) jeg syntes ikke det var bra i det hele tatt, men det er da min mening... spiller mye heller forza 4 på x360

edit: pokker, var ikke meningen å dobbel-poste 

Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

Litt sykt å tenke at de glemte 16GB...

Glemte? Det var nok med "vilje". Publisher har satt dato X for release. Utvikler må levere et bygg på dato Y som er før X. Mellom X og Y har de tid til å fikse bugs etc fordi de alltids kan legge ved en patch på release day. 

Lenke til kommentar

Grunnen.

The hefty patch sizes are largely due to The Pre-Sequel's Claptastic Voyage DLC, which was completed too recently to be included on the Handsome Collection disc.

But a long list of bug-fixes and other tweaks have also been included, for both PS4 and Xbox One, developer Gearbox has also detailed.

http://www.eurogamer.net/articles/2015-03-26-borderlands-the-handsome-collection-has-16gb-day-one-patch-on-xbox-one

Lenke til kommentar

Games With gold for april.

Xbox One

•Pool Nation FX ($9.99 ERP): Available all month on Xbox One

•Child of Light ($14.99 ERP): Available all month on Xbox One

Xbox 360

•Gears of War: Judgment ($19.99 ERP): Available from April 1-15 on Xbox 360

•Terraria ($14.99 ERP): Available from April 1-15 on Xbox 360

•Assassin’s Creed IV: Black Flag ($29.99 ERP): Available from April 16-31 on Xbox 360

•Army of Two: The Devil’s Cartel ($19.99 ERP): Available from April 16-31 on Xbox 360

http://www.ign.com/articles/2015/03/26/xbox-games-with-gold-in-april-includes-child-of-light

Lenke til kommentar

Ikke noe spesielt for meg, men tror jeg plukker opp Jugdement for å ha spillet digitalt. Spilte aldri det så mye når det slapp utenom å gjøre ferdig campaign. 

Child of Light er et knallspill synes jeg. Absolutt et spill man burde skaffe hvis man ikke har enda.

Lenke til kommentar

Imponert over spillene de gir på X360. Mitt PS+ gikk ut 16. mars og jeg har ikke fornyet. Samtidig fikk jeg en måned Gold fordi jeg hadde spilt Halo MCC og har allerede plukket opp Tomb Raider og Bioshock Infinite. I tillegg får man beholde spillene til odel og eie. Frister langt mer å gå for Gold enn PS+.

Lenke til kommentar

Ser frem til Judgement, det gikk meg hus forbi da det kom ut. Jeg har vurdert å kjøpe det, men utifra alt det negative jeg har lest om det har jeg avventet. Til nå :)

Da er vi i samme båt :) Likte ikke tanken på det tilsynelatende mer poengbaserte systemet. Blir artig å se om jeg gjorde en tabbe.

Lenke til kommentar

Ser frem til Judgement, det gikk meg hus forbi da det kom ut. Jeg har vurdert å kjøpe det, men utifra alt det negative jeg har lest om det har jeg avventet. Til nå :)

Da er vi i samme båt :) Likte ikke tanken på det tilsynelatende mer poengbaserte systemet. Blir artig å se om jeg gjorde en tabbe.
Hadde vært kult å spille litt sammen igjen, lenge siden nå :)

Edit: Ingen tabbe, du får det jo gratis nå :D

Endret av ~ David ~
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...