Filmvenn Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 Skal vi prate ut denne tråden med Gulost vs hvitost også nå? Ny system update ute for medlemmer av preview-programmet. Forbedringer til party-chat og noen andre småting. http://majornelson.com/2015/03/20/first-wave-of-xbox-one-april-system-updates-now-in-preview/ Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 21. mars 2015 Del Skrevet 21. mars 2015 (endret) Expert.no med gode priser på Xbox. Bare Xbox One til 2490,- Xbox One med Kinect til 3490,- Xbox One med enten Halo MCC eller Assassins Creed Unity til 2790,- Endret 21. mars 2015 av CavemaNz 3 Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Noen som har destiny til salgs? Må være nedlasting kode ( digitalt) Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 22. mars 2015 Del Skrevet 22. mars 2015 Spilte Fruit Ninja 2 med min niese på 5 år i dag... fantastisk for barn og voksne som får beveget seg litt i samme slengen som en kan spille! Litt dyrt med $15 for spillet, men men... Ser for meg det blir brukt med barn og på vorspiel med stor iver! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Et raskt spm, jeg kjøpte meg for en liten stund siden Astro A40 med mixamp, 2015 versjonen, til PC. Senere kjøpte jeg meg xbox one, og nå har jeg følgende spørsmål: Kan jeg bare kjøpe meg en slik stereo headset adapter for å få både ingame lyd og voice chat? Eller fungerer denne kun for å få voice chat? Og for å få ingame lyd må jeg koble a40 min til konsollen? Ut i fra beskrivelsen virker det jo ihvertfall slik: "Plugg ditt favorittheadset inn i Xbox One Stereo Headset-adapter, og hør all action slik du vil ha den. Du kan enkelt styre lyden på chatten uten å ta hendene bort fra kontrolleren. Legg til spillyd ved å koble direkte til konsollen eller TV-en." Jeg har googlet litt frem og tilbake men blir bare forvirret... Og det er vel heller ikke mulig å få kjøpt kun astro sin m80 mixamp til xboxen? Regner med at den klarer å levere bedre lyd enn hva microsoft sin klarer? Edit: Er det eventuelt andre måter jeg kan få ingame lyd med headsett ved å kun koble det til kontrolleren? Slik at jeg slipper en kabel over hele stua... Endret 23. mars 2015 av dTd Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Et raskt spm, jeg kjøpte meg for en liten stund siden Astro A40 med mixamp, 2015 versjonen, til PC. Senere kjøpte jeg meg xbox one, og nå har jeg følgende spørsmål: Kan jeg bare kjøpe meg en slik stereo headset adapter for å få både ingame lyd og voice chat? Eller fungerer denne kun for å få voice chat? Og for å få ingame lyd må jeg koble a40 min til konsollen? Ut i fra beskrivelsen virker det jo ihvertfall slik: "Plugg ditt favorittheadset inn i Xbox One Stereo Headset-adapter, og hør all action slik du vil ha den. Du kan enkelt styre lyden på chatten uten å ta hendene bort fra kontrolleren. Legg til spillyd ved å koble direkte til konsollen eller TV-en." Jeg har googlet litt frem og tilbake men blir bare forvirret... Og det er vel heller ikke mulig å få kjøpt kun astro sin m80 mixamp til xboxen? Regner med at den klarer å levere bedre lyd enn hva microsoft sin klarer? Edit: Er det eventuelt andre måter jeg kan få ingame lyd med headsett ved å kun koble det til kontrolleren? Slik at jeg slipper en kabel over hele stua... Stereo adapteret er kun hvis du skal ha chat lyd og bruke mikrofonen for å snakke med folk. For å få selve spill-lyden, må du koble mixampen til konsollen via USB og den optiske kabelen. Det er alt du trenger. Kabel over stua er ikke til å unngå når du valgte et kablet headset. Da burde du gått for a50. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Ok, takk for svar. Men utifra hva jeg har sett så kan man fint ha det "trådløst" med mixamp m80, dvs kabel kun fra kontroller til headset. Men det skal sies at jeg i hovedsak kjøpte a40 for å ha til pc'n, og xboxen kom i hus senere. Denne brukes også primært når jeg har besøk og som mediasenter med Plex, og da har jeg ikke behov for headset. Men tenkte det kunne vært kjekt å ha fra tid til annen om det er en slik "easy fix". Men da får jeg eventuelt høre med Astro om de selger m80 seperat. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg kjøpte stereoadapteren til One-kontrolleren. Får da både spill-lyd og chat-lyd via kontrolleren. Ingenting plugget i Xboxen. Fungerer utmerket. Eneste nedsiden er at batteriet slukes kjappere, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 så da går lyden og mic'n gjennom en og samme kabel? Er det standard nå til dags? sist jeg brukte headset var den en kabel hver:p xbox one headset det da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Har dette headsettet. Var på tilbud til 449 da. https://www.komplett.no/hyperx-cloud-gaming-headset/813132 En kabel ut fra stereo-adapteren på kontrolleren som deles til to og plugges i en forsterker/kontroller som fulgte med headsettet som deretter går til en igjen. Så i praksis er det en kabel selv om den splittes opp underveis. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Jeg kjøpte stereoadapteren til One-kontrolleren. Får da både spill-lyd og chat-lyd via kontrolleren. Ingenting plugget i Xboxen. Fungerer utmerket. Eneste nedsiden er at batteriet slukes kjappere, men det er verdt det. En annen nedside er jo at du kun får stereo-lyd i headsettet? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Jeg kjøpte stereoadapteren til One-kontrolleren. Får da både spill-lyd og chat-lyd via kontrolleren. Ingenting plugget i Xboxen. Fungerer utmerket. Eneste nedsiden er at batteriet slukes kjappere, men det er verdt det. En annen nedside er jo at du kun får stereo-lyd i headsettet? Er det noe negativt da? Ingen av de headsettene jeg har prøvd med surround har klart å gi noen som helst illusjon av at ting skjer rundt meg. Ofte lager de irriterende støy/knitring også. Klarer meg fint med stereo. Endret 24. mars 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Tja, det er sikkert individuelt, men jeg foretrekker surround. Har aldri opplevd støy/knitring eller andre ulyder i headsettene jeg har brukt (Steelseries, Sennheiser og bruker nå Astro A40). Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 23. mars 2015 Del Skrevet 23. mars 2015 Til spilling fungerer det fint for meg. Har ikke noe problemer med å høre hvor folk kommer fra eller slikt. Eneste nedsiden jeg vet om (angående mitt headset) er at man ikke hører seg selv prate. Noen headset har feedback som gjør at stemmen spilles tilbake og man vet hvor høyt man prater o.l. Blir veldig lukket slik det er nå. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Til spilling fungerer det fint for meg. Har ikke noe problemer med å høre hvor folk kommer fra eller slikt. Eneste nedsiden jeg vet om (angående mitt headset) er at man ikke hører seg selv prate. Noen headset har feedback som gjør at stemmen spilles tilbake og man vet hvor høyt man prater o.l. Blir veldig lukket slik det er nå. Enig. På PC har logitechs software til G930 en innstilling som kalles sidetone. Den kan du skru opp slik at du hører deg selv bedre. Da slipper du å snakke alt for høyt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Til spilling fungerer det fint for meg. Har ikke noe problemer med å høre hvor folk kommer fra eller slikt. Eneste nedsiden jeg vet om (angående mitt headset) er at man ikke hører seg selv prate. Noen headset har feedback som gjør at stemmen spilles tilbake og man vet hvor høyt man prater o.l. Blir veldig lukket slik det er nå. TC har dette på pro serien sin , de har laget sin egen kobling til xbox , det er og mulig og maste ned skyte lyden for og høre gåing og sånne lyder bedre . Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Hva tror dere de 2 titlene vi får i april utgaven av games with gold til xbox one er? Noen som vet når vi vanligvis får info om neste måneds spill? Håper forza 5 er ett av dem, så tørr ikke kjøpe det før jeg vet hva som blir games with gold! : ) Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 (endret) Hva tror dere de 2 titlene vi får i april utgaven av games with gold til xbox one er? Noen som vet når vi vanligvis får info om neste måneds spill? Håper forza 5 er ett av dem, så tørr ikke kjøpe det før jeg vet hva som blir games with gold! : ) Tviler faktisk sterkt på at det blir gwg, kanskje i fremtiden... Major nelson oleuer å legge ut informasjon på bloggen en dag eller to før måneden starter... Vil ikke anbefale spillet, bare så det er sagt kjøp heller horizon 2 (er xbox 360 det alltid er to spill, er baee to til one iblant Endret 24. mars 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Ikke anbefale Forza 5...?!? Det er jo et knallspill. Jeg spiller selv mest Horizon 2 men Forza er jo knall! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 begge er gode spill ja, froza 5 om du liker banekjøring, horizon om du foretrekker åpen verden racing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå