Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Turtle Beach XO seven headset?

Hvordan kobler man dette til? Ser de har tilbud på det på CDON nå til 1199, så lurer litt på å kjøpe det.

fraråder virkelig å gjøre det.. Hvorfor ikke heller kjøpe en hodeteøefonadapter og få noe som faktisk lyder bra istedet (vanlige hodetelefoner) til rundt tusen lappen?

er Lyden dårlig på de ?

ulempen med vanlige headset er at de ikke har mic .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan kobler man dette til? Ser de har tilbud på det på CDON nå til 1199, så lurer litt på å kjøpe det.

fraråder virkelig å gjøre det.. Hvorfor ikke heller kjøpe en hodeteøefonadapter og få noe som faktisk lyder bra istedet (vanlige hodetelefoner) til rundt tusen lappen?

er Lyden dårlig på de ?

Alle headset har vel mic?

Lenke til kommentar

er Lyden dårlig på de ?

Alle headset har vel mic?

kun Gaming headsett har mic , et VANLIG stero headsett som er bergenet på musikk vil jo natruligvisk ikke ha mic .

Lenke til kommentar

Det er i grunn irriterende hvor mange som sier headset når de mener headphones.

Ca. alle, meg selv inkludert.

Ca alle?

Langt der i fra. De som har en smule interesse for musikk sier riktig, og de som ikke har vært utsatt for vranglære, sier riktig.

Men det er vel en sykdom som sprer seg i språket som mye annet.

Ingen skam å snu.

• Liker 1
Lenke til kommentar

jeg har altid brukt ordet headset om øretelefoner på engelsk , og selv når du googler headsett så får du opp bilder av headphones . at de to ordene ikke hadde samme betydning var for meg ukjent :p

EDIT: men inget av dette svarer på hvorfår xo seven pro ikke er anbefalt ? jeg vet mange av de med mic gjerne en en plug til mic og en til selve øretelefonen og det kan ikke brukes sammen med xone sin adaptor ?

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Om en google headset får en stort sett kun opp bilde av faktiske headset.

https://www.google.no/search?q=headset&safe=off&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YDIIVYLnK9GU7QaQ_oHIAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1227&bih=559

Jeg er og en av de viktigperene som ofte retter på folk når de kaller headphone for headset i hodetelefon delen av forumet. Er dog ikke alle som tar den rettelsen med godt humør dessverre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Om en google headset får en stort sett kun opp bilde av faktiske headset.

https://www.google.no/search?q=headset&safe=off&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YDIIVYLnK9GU7QaQ_oHIAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1227&bih=559

Jeg er og en av de viktigperene som ofte retter på folk når de kaller headphone for headset i hodetelefon delen av forumet. Er dog ikke alle som tar den rettelsen med godt humør dessverre.

Illustrerer dette godt nok?

OaoFTc5.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er i grunn irriterende hvor mange som sier headset når de mener headphones.

Ca. alle, meg selv inkludert.

Ca alle?

Langt der i fra. De som har en smule interesse for musikk sier riktig, og de som ikke har vært utsatt for vranglære, sier riktig.

Men det er vel en sykdom som sprer seg i språket som mye annet.

Ingen skam å snu.

Er vel litt misinformasjon ute og går der ja, så alle de som sier det du mener er feil har egentlig rett. Headset kan benyttes for headphones. Kjært barn har mange navn.

Engelsk ordbok sier at headset kan være følgendes

: a pair of headphones

: a device that holds an earphone and a microphone in place on a person's head

• Liker 1
Lenke til kommentar

topp 5 ønsker/predictions til E3?

1: Gears of war (gameplay)

2: Viva Pinata

3: Marcus Fenix Collection

4: Xone Slim

5: nytt Kameo spill

Jeg vil ikke ha flere remakes, og helst ikke flere Forza, Halo eller Gears of War. Istedet håper jeg de satser på noen nye eksklusive titler som vi aldri har hørt om tidligere. Jeg vil at Xbox One skal få noe av samme kaliber som The Last of Us var til Playstation.

Xbox One slim hadde vært greit, men tviler på at de færreste blir å betale full pris på nytt for å spare noen centimetere med plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...