CavemaNz Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 cdon.no har en del bra tilbud på spill. Halo MCC til 199, Far Cry 4 til 249 osv: https://cdon.no/jubileum/spill/spillfest/xbox_one/ Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Er det noen som har EA Acess her for XB1? Noen som vet hvor jeg får kjøpt kode? Tenkte jeg bare skulle teste ut til BF: Hardline i helga og NBA Live. Kjøpte det på Xboxen , og lasta det ned via Ea appen jeg? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hmm. kanskje jeg må bytte til norsk locale for å få det til å funke. Fikk ikke mulighet til å betale med amerikansk locale som jeg som oftest bruker. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Første gang med Early Access her, hvordan fungerer dette? Er det 10 timer med ingame-tid eller er det 10 timer fra første gang du starter opp spillet? Om jeg spiller 3 timer nå, kan jeg fremdeles spille 7 timer i helga? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Var det ikke seks timer spilletid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Første gang med Early Access her, hvordan fungerer dette? Er det 10 timer med ingame-tid eller er det 10 timer fra første gang du starter opp spillet? Om jeg spiller 3 timer nå, kan jeg fremdeles spille 7 timer i helga? det er 6 timer med ingame tid, når du bruker de er opp til deg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 6 på Dragon Age, men 10 på Hardline. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Ok, da er det som jeg håpet. Man kan jo fullføre de fleste spill i løpet av 10 timer nå til dags, så da skjønner jeg hvorfor de ikke åpner opp hele campaign. Da blir det å teste det ut litt i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Octodad: Dadliest Catch is coming to Xbox One. Its is a game about destruction, deception, and fatherhood. The player controls Octodad, a dapper octopus masquerading as a human, as he goes about his life. Octodads existence is a constant struggle, as he must master mundane tasks with his unwieldy boneless tentacles while simultaneously keeping his cephalopodan nature a secret from his human family. The Xbox One release of Octodad: Dadliest Catch includes the 2 free Shorts levels from the get-go, runs at 1080p, and also supports 2-4 player local co-op. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Har spilt 3 player Octodad Dadliest catch på PC med 360 stikker, og det er hysterisk morsomt. Man må virkelig sammarbeide for å få til. og man får egentlig ikke til da heller. Men det gir garantert latterkrampe. Slo på xboxen nå og det var update både til xboxen og til horizon 2. Blir mindre spilling enn anntatt i kveld gitt Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ori and the Blind Forest er bare helt sinnsykt bra. Anbefales på det aller sterkeste! 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ori and the Blind Forest er bare helt sinnsykt bra. Anbefales på det aller sterkeste! +1 herfra. Svidde av tre timer i går og er sugen på mye mer! For et fantastisk sjarmerende spill! Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Ori and the Blind Forest får 10/10 av Gamereactor.no også Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hvis ikke rayman stoker deg, vil ori gjøre det? Eller er det samme stilen. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hvis ikke rayman stoker deg, vil ori gjøre det? Eller er det samme stilen. om du anser rayman som et spill som fungerer på en mpte du syntes er teit eller kjedelig så blir nok ikke dette annerledes nei... Er jo av samme ''art'' Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Husker dere "Manhunt"?....ååååå som jeg koste meg med det spillet...skulle så inderlig ønske at det kom et nymotens Manhunt.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Hvis ikke rayman stoker deg, vil ori gjøre det? Eller er det samme stilen. Ori har jo et langt mindre barnsli preg over seg, å har områder og grafikk som er så vakkert at d nærmest tar pusten fra deg. Sist men ikke minst må en understreke det helt fantastiske lyd designet og musikken. Jeg var selv typen som ikke likte rayman for typen spill, stemning og setting dette var i, men mekanikken er uslålig. Så det det da kommer til er jo spørsmålet om hva som ikke fenget deg med rayman, om det er mekanikken og den generelle 2D platformer biten du ikke liker så spørs det nok om Ori ikke vil fenge deg, men om det er setting og generelt spill design er dette 2 vidt forskjellige spill. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. mars 2015 Del Skrevet 13. mars 2015 Da laster jeg ned Hardline og skal prøve det litt. Har ikke testet beta så jeg vet ikke hva jeg går til. Forøvrig så anbefaler jeg alle som har en xbox one å kjøpe Ori and the blind forest. Fordi du fortjener det, og fordi spillet fortjener å bli spilt. Om ikke gameplayet fenger, så bør alle unne seg å ta en titt på det grafiske og høre på musikken. Vi snakker om et spill med kvalitet i alle ledd. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Noen som har en ekstern harddisk å anbefale? Det 500gb er jo borte etter et par spill. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. mars 2015 Del Skrevet 14. mars 2015 Noen som har en ekstern harddisk å anbefale? Det 500gb er jo borte etter et par spill. Bruker selv denne og er godt fornøyd. Fint at den har 7200 rpm. http://gamezone.no/Avdelinger/SPILL/Xbox-One/Xbox-One-Tilbehør/Lagring/Xbox-One-Ekstern-Harddisk-1TB-USB-30-7200rpm-Optimal-Xbox-One-Ekstern-Disk123325-p0000052051 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå