Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har EA Acess her for XB1? Noen som vet hvor jeg får kjøpt kode? Tenkte jeg bare skulle teste ut til BF: Hardline i helga og NBA Live.

Kjøpte det på Xboxen , og lasta det ned via Ea appen jeg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Første gang med Early Access her, hvordan fungerer dette? Er det 10 timer med ingame-tid eller er det 10 timer fra første gang du starter opp spillet?

Om jeg spiller 3 timer nå, kan jeg fremdeles spille 7 timer i helga?

det er 6 timer med ingame tid, når du bruker de er opp til deg.

Lenke til kommentar

Octodad: Dadliest Catch is coming to Xbox One. Its is a game about destruction, deception, and fatherhood. The player controls Octodad, a dapper octopus masquerading as a human, as he goes about his life. Octodads existence is a constant struggle, as he must master mundane tasks with his unwieldy boneless tentacles while simultaneously keeping his cephalopodan nature a secret from his human family.

The Xbox One release of Octodad: Dadliest Catch includes the 2 free Shorts levels from the get-go, runs at 1080p, and also supports 2-4 player local co-op.

Lenke til kommentar

Har spilt 3 player Octodad Dadliest catch på PC med 360 stikker, og det er hysterisk morsomt.

Man må virkelig sammarbeide for å få til. og man får egentlig ikke til da heller. Men det gir garantert latterkrampe.

Slo på xboxen nå og det var update både til xboxen og til horizon 2. Blir mindre spilling enn anntatt i kveld gitt :p

Lenke til kommentar

Hvis ikke rayman stoker deg, vil ori gjøre det? Eller er det samme stilen.

Ori har jo et langt mindre barnsli preg over seg, å har områder og grafikk som er så vakkert at d nærmest tar pusten fra deg. Sist men ikke minst må en understreke det helt fantastiske lyd designet og musikken. Jeg var selv typen som ikke likte rayman for typen spill, stemning og setting dette var i, men mekanikken er uslålig. Så det det da kommer til er jo spørsmålet om hva som ikke fenget deg med rayman, om det er mekanikken og den generelle 2D platformer biten du ikke liker så spørs det nok om Ori ikke vil fenge deg, men om det er setting og generelt spill design er dette 2 vidt forskjellige spill.

Lenke til kommentar

Da laster jeg ned Hardline og skal prøve det litt. Har ikke testet beta så jeg vet ikke hva jeg går til.

Forøvrig så anbefaler jeg alle som har en xbox one å kjøpe Ori and the blind forest.

Fordi du fortjener det, og fordi spillet fortjener å bli spilt. Om ikke gameplayet fenger, så bør alle unne seg å ta en titt på det grafiske og høre på musikken. Vi snakker om et spill med kvalitet i alle ledd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...