Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøveversjon er altså kun 6 timer. Da vet jeg ikke om jeg gidder. Hater å starte på spill også sitter man med følelsen at det ikke er ferdig også får man ikke spilt resten fordi da er man nødt til å kjøpe full versjonen. Venter til CDkeys etc selger det digitalt isåfall for små penger. Gidder ikke å betale 320kr for det spillet. Tipper jeg uansett kan finne det billigere et annet sted enn på Xboxen anyway.

Tror du har feil. det står hvertfall på twitter og facebook til Xbox Norge at det er gratis å prøve frem til mandag. Rimelig merkelig vist det kun gjelder 6timer

Lenke til kommentar

Gøy. Mottok akkurat en kode til SMITE alpha-versjonen fra Xbox Live fordi jeg har klart å opparbeide meg masse poeng i preview-programmet ved å svare på spørsmålene som har kommet til nå.

Stilig. Har en ungdom i huset som har spilt mye Smite på PC og han er veldig spendt på Xbox one versjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

fikk en liten tåre i øyet på starten. spiller på en 4K philips TV med ambilight, veldig kult med det spillet her i et helt mørkt rom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke spilt plattform spill siden jeg var et barn, er vel kanskje på tide å prøve på nytt, og Ori and the Blind Forest får jo bare lovord.

Lenke til kommentar

Ori and the Blind Forest skal kjøpes når jeg kommer hjem fra jobb dersom det er 2 player. Digger Rayman, at vi kan slenge bena på bordet å spille i lag hjemme. Så håper Ori er slik også.

Ori har ikke multiplayer.

Det er heller ikke et rent platformspill. Det ligner mer på spill som Super Metroid, Symphony of the Night og Shadow Complex enn det ligner på spill som Rayman Legends og New Super Mario Bros.

Lenke til kommentar

Kan man koble Xbox One på en VPN server? har NAS hjemme hvor jeg egentlig bor men for øyeblikket bor jeg i en leilighet med begrenset nett (stengte porter osv) så med PC bruker jeg VPN servern på NASen min for å kunne bruke torrents osv, kan man gjøre det på Xbox One?

Lenke til kommentar

Prøveversjon er altså kun 6 timer. Da vet jeg ikke om jeg gidder. Hater å starte på spill også sitter man med følelsen at det ikke er ferdig også får man ikke spilt resten fordi da er man nødt til å kjøpe full versjonen. Venter til CDkeys etc selger det digitalt isåfall for små penger. Gidder ikke å betale 320kr for det spillet. Tipper jeg uansett kan finne det billigere et annet sted enn på Xboxen anyway.

Tror du har feil. det står hvertfall på twitter og facebook til Xbox Norge at det er gratis å prøve frem til mandag. Rimelig merkelig vist det kun gjelder 6timer

Er kun 6 timer desverre. Fikk beskjed om det når jeg fyrte opp spillet, har også spilt det 6 timer nå så det sluttet å fungere etter det. Det er gratis å laste ned prøve versjonen frem til mandag ja. Men det er tross alt kalt prøve versjon av en grunn.. Desverre :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...