CavemaNz Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Første jeg gjorde i morges før jobb var å kjøpe Ori and the Blind Forest. 149kr er et sinnsykt kupp, løp og kjøp!Gleder meg til i kveld:) 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 (endret) Har spillt Ori and the Blind Forest en times tid nå, nydelig deilig spill. Endret 11. mars 2015 av JoseCuervo 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Prøveversjon er altså kun 6 timer. Da vet jeg ikke om jeg gidder. Hater å starte på spill også sitter man med følelsen at det ikke er ferdig også får man ikke spilt resten fordi da er man nødt til å kjøpe full versjonen. Venter til CDkeys etc selger det digitalt isåfall for små penger. Gidder ikke å betale 320kr for det spillet. Tipper jeg uansett kan finne det billigere et annet sted enn på Xboxen anyway. Tror du har feil. det står hvertfall på twitter og facebook til Xbox Norge at det er gratis å prøve frem til mandag. Rimelig merkelig vist det kun gjelder 6timer Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Gøy. Mottok akkurat en kode til SMITE alpha-versjonen fra Xbox Live fordi jeg har klart å opparbeide meg masse poeng i preview-programmet ved å svare på spørsmålene som har kommet til nå. Stilig. Har en ungdom i huset som har spilt mye Smite på PC og han er veldig spendt på Xbox one versjonen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Har spillt Ori and the Blind Forest en times tid nå, nydelig deilig spill. Helt enig. Et veldig vakkert spill. Ble en times spilling før jobb i dag og jeg gleder meg til å komme hjem for å spille mer. 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 us store: titanfall season pass er free 3 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Har spillt Ori and the Blind Forest en times tid nå, nydelig deilig spill. Det oser kvalitet av absolutt alt her. Grafikken, musikken, gameplayet, alt er så fantastisk gjennomført. Får nesten dårlig samvittighet når jeg tenker på at jeg bare betalte 140 kroner for det. Lenke til kommentar
Booz Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ori and the Blind Forest er et FANTASTISK spill! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 fikk en liten tåre i øyet på starten. spiller på en 4K philips TV med ambilight, veldig kult med det spillet her i et helt mørkt rom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Har ikke spilt plattform spill siden jeg var et barn, er vel kanskje på tide å prøve på nytt, og Ori and the Blind Forest får jo bare lovord. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ori and the Blind Forest skal kjøpes når jeg kommer hjem fra jobb dersom det er 2 player. Digger Rayman, at vi kan slenge bena på bordet å spille i lag hjemme. Så håper Ori er slik også. Ori har ikke multiplayer. Det er heller ikke et rent platformspill. Det ligner mer på spill som Super Metroid, Symphony of the Night og Shadow Complex enn det ligner på spill som Rayman Legends og New Super Mario Bros. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Faen jeg elsker Ori and the Blind Forest. Lett det beste nedlastbare spillet denne generasjonen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ser ut som nok et eksempel på hvor mye bedre denne typen spill er enn de fleste AAA-titler. Gleder meg til å spille det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Har det coop mode? Nei, ren singleplayer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Kan man koble Xbox One på en VPN server? har NAS hjemme hvor jeg egentlig bor men for øyeblikket bor jeg i en leilighet med begrenset nett (stengte porter osv) så med PC bruker jeg VPN servern på NASen min for å kunne bruke torrents osv, kan man gjøre det på Xbox One? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ori and The Blind Forest, eller Ori and The Breathtaking Forest? 2 Lenke til kommentar
PS3GAMER! Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Noen som har en 48 timers Xbox live kode? Har ikke noe penger på kortet så får ikke kjøpt en måned.. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Prøveversjon er altså kun 6 timer. Da vet jeg ikke om jeg gidder. Hater å starte på spill også sitter man med følelsen at det ikke er ferdig også får man ikke spilt resten fordi da er man nødt til å kjøpe full versjonen. Venter til CDkeys etc selger det digitalt isåfall for små penger. Gidder ikke å betale 320kr for det spillet. Tipper jeg uansett kan finne det billigere et annet sted enn på Xboxen anyway. Tror du har feil. det står hvertfall på twitter og facebook til Xbox Norge at det er gratis å prøve frem til mandag. Rimelig merkelig vist det kun gjelder 6timer Er kun 6 timer desverre. Fikk beskjed om det når jeg fyrte opp spillet, har også spilt det 6 timer nå så det sluttet å fungere etter det. Det er gratis å laste ned prøve versjonen frem til mandag ja. Men det er tross alt kalt prøve versjon av en grunn.. Desverre :/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Her høres det ut som om jeg må koble opp One i gjen gitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå