mrdalesen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Fy faen så mye moro jeg hadde det med Fujimi Kaido. Må komme til FM6. Ellers håper jeg Maple Valley komer tilbake. drifting 4 life lixm Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 ja froza 5 har microtrans. men du trenger ikke å bruke de. med forza hub så får du ganske mye credits hver mnd dersom du spiller litt aktivt. jeg får ca 2 mill hver mnd til både 5ern og horizon 2. har kjøpt de fleste bilene jeg har lyst på i begge spill.Hvilken Tier er du på for å få 2 mill.? husker ikke, har nesten ikke spillt sia før jul engang. 4-5 kanskje? bare sånn for å si noe positivt om F5 da: grafikken er veldig bra, og lydene er blitt enda bedra. ta ZR1 eller en gammel ferrari ellno og kjør en runde i alpene der du har åpne veier, trange fjellpass og en tunell. jeg får frysninger til tider når jeg drar på rundt den banen. til deg som klager på dashboard ved splittscreen, ja det er kanskje kjipt å ikke ha det, men forza har aldri hatt det, og jeg tror det er fordi det blir så lite bilde på skjermen i splitt screen modus. selvfølgelig skulle vi kunne valgt selv, men nå er det ikke slik, og det har alltid vært sånn, det er ikke noe de har fjerna i 5ern. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 ja froza 5 har microtrans. men du trenger ikke å bruke de. med forza hub så får du ganske mye credits hver mnd dersom du spiller litt aktivt. jeg får ca 2 mill hver mnd til både 5ern og horizon 2. har kjøpt de fleste bilene jeg har lyst på i begge spill.Hvilken Tier er du på for å få 2 mill.? husker ikke, har nesten ikke spillt sia før jul engang. 4-5 kanskje?Høres mye ut. Jeg har selv Tier 4 og får bare 600k.Iflg. denne (http://forums.forzamotorsport.net/turn10_postst262_Forza-Rewards-FAQ.aspx) er 600k max nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg får 1,5 million nå hver mnd i fm 5 og horizon 2 på tier 6.... Edit: Du øker med nevnte sum per tier, dvs tier 2 100k, tier 3 300k tier 4 600k, tier 5 1mill, tier 6 1,5mill og tier 7 2,1mill. Med FM6 ender vi vel opp med ,7mill tenker jeg på tier 8 Endret 9. mars 2015 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ser Ori and the Blind Forest får god kritikk. http://www.gamerankings.com/xboxone/805488-ori-and-the-blind-forest/index.html 1 Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ser Ori and the Blind Forest får god kritikk. http://www.gamerankings.com/xboxone/805488-ori-and-the-blind-forest/index.html Høres bra ut! Gleder meg til dette Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Nice scores. Gleder meg til å spille dette i morgen. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 bare sånn for å si noe positivt om F5 da: grafikken er veldig bra, og lydene er blitt enda bedra. ta ZR1 eller en gammel ferrari ellno og kjør en runde i alpene der du har åpne veier, trange fjellpass og en tunell. jeg får frysninger til tider når jeg drar på rundt den banen. til deg som klager på dashboard ved splittscreen, ja det er kanskje kjipt å ikke ha det, men forza har aldri hatt det, og jeg tror det er fordi det blir så lite bilde på skjermen i splitt screen modus. selvfølgelig skulle vi kunne valgt selv, men nå er det ikke slik, og det har alltid vært sånn, det er ikke noe de har fjerna i 5ern. Jo, FM4 hadde dashboard i split-screen: Hadde det bare vært en litt høyere kameraposisjon i FM5 hadde jeg ikke klaga så mye heller, men de har også flytta "panser-kameraet" lenger ned. Ellers enig ang grafikk og spesielt lyden, den er veldig bra! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Ser Ori and the Blind Forest får god kritikk. http://www.gamerankings.com/xboxone/805488-ori-and-the-blind-forest/index.html Blir et kjøp. Er vel klart for spilling 00:01 i natt regner jeg med Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Dragon Age: inquisition gratis for alle med xbox live gold ut uken:) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Haha. Satt nesten colaen i halsen når jeg leste første del av setningen din Tommx. Ut uken ja. Hvis du er dedikert klarer du kanskje runde spillet på den tid. Men da snakker vi dedikert. (Er ikke spillet 80 timer langt ca? ) Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Haha. Satt nesten colaen i halsen når jeg leste første del av setningen din Tommx. Ut uken ja. Hvis du er dedikert klarer du kanskje runde spillet på den tid. Men da snakker vi dedikert. (Er ikke spillet 80 timer langt ca? ) Har investert uttallige timer i det. nærmer meg ikke slutten engang, veldig bra spill Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 (endret) Dragon Age: inquisition gratis for alle med xbox live gold ut uken:)Hvor da? Norsk store? Er på den engelske og der koster den 35 dollarNvm, fant det Endret 10. mars 2015 av Kamaaz Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Gøy at det bruker ca 45min per 10%. Jeez, må skaffe meg nytt nett. Trodde dette fibernette som kommunen har lagt rundt i hele bygda for 3 år siden var bedre enn som så.. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 10. mars 2015 Del Skrevet 10. mars 2015 Prøveversjon er altså kun 6 timer. Da vet jeg ikke om jeg gidder. Hater å starte på spill også sitter man med følelsen at det ikke er ferdig også får man ikke spilt resten fordi da er man nødt til å kjøpe full versjonen. Venter til CDkeys etc selger det digitalt isåfall for små penger. Gidder ikke å betale 320kr for det spillet. Tipper jeg uansett kan finne det billigere et annet sted enn på Xboxen anyway. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ori and the Blind Forest har blitt lansert nå. Det koster 149kr i den norske Xbox butikken.https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Games/Ori-and-the-Blind-Forest/0bb3a78d-ea8a-48e2-9049-eec15e61c078 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ori and the Blind Forest har blitt lansert nå. Det koster 149kr i den norske Xbox butikken. https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Games/Ori-and-the-Blind-Forest/0bb3a78d-ea8a-48e2-9049-eec15e61c078 Kjøpte det akkurat på steam, satser på dette blir en uforglemmelig opplevelse Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ori and the Blind Forest skal kjøpes når jeg kommer hjem fra jobb dersom det er 2 player. Digger Rayman, at vi kan slenge bena på bordet å spille i lag hjemme. Så håper Ori er slik også. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Gøy. Mottok akkurat en kode til SMITE alpha-versjonen fra Xbox Live fordi jeg har klart å opparbeide meg masse poeng i preview-programmet ved å svare på spørsmålene som har kommet til nå. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 11. mars 2015 Del Skrevet 11. mars 2015 Ori and the Blind Forest har blitt lansert nå. Det koster 149kr i den norske Xbox butikken. https://store.xbox.com/nb-NO/Xbox-One/Games/Ori-and-the-Blind-Forest/0bb3a78d-ea8a-48e2-9049-eec15e61c078 jøss, billigere enn US store, ikke verst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå