Spirre Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 ja froza 5 har microtrans. men du trenger ikke å bruke de. med forza hub så får du ganske mye credits hver mnd dersom du spiller litt aktivt. jeg får ca 2 mill hver mnd til både 5ern og horizon 2. har kjøpt de fleste bilene jeg har lyst på i begge spill. eneste kjipe med forza 5 er at det er litt mindre biler enn i 4ern, og et par av favorittbanene er vekk, som fujimi kaido (spes hilclimb savner jeg) og mapple valley. men vi har fått et par nye baner som er veldig gode også. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Styr langt unna forza 5, sier jeg som en ekstrem forza fan. Forza horizon 2 er kanskje det beste bilspillet jeg har spilt, halo mcc er også fantastisk. forza 5 er fullt av microtransactions og stooooor mangel på biler og baner Hva har du røyket? microtransactions? stoooor mangel på biler? mangel på baner? Jeg fant ikke noen av dele sist gang jeg spilte (i går bare for opplysnings skyld) Det er biler fra 65 forskjellige bilprodusenter med i spillet, og den eneste! bilen jeg sånn sett savner er noe så sært som en Morgan. Ja, man har muligheter for å betale med ekte penger for ingame tokens som igjen kan bruke til boosters eller biler/deler, men det er noe man absolutt ikke trenger, på den andre siden så er det også mulig å kjøpe disse i Horizon 2.... De eneste bilene du trenger å kjøpe ingame er bilene som kom ut orginalt, alle dlc biler er gratis første gang du kjøper de i spillet. Her går det mest i Petterøe's lys blå. Det er jo STOR forskjell på antall biler i FM5 i forhold til tidligere, ved launch var det 300 færre enn i FM4! Noen har blitt lagt til, men fortsatt stor forskjell. Mange baner som mangler også, blant annet min favoritt Maple Valley. Samt diverse andre mangler, f.eks ingen dashboard view eller visning av skader i split screen. Det er veldig tynt i forhold til tidligere, men fortsatt gøy da! Blir nok bedre med Forza 6 som kommer til høsten. Men det stemmer at ryktene om microtransactions er sterkt overdrevet, har ikke følt noe behov for å kjøpe i det hele tatt. Også vært å nevne at FH2 ikke har split-screen, samt er litt mer arcade. Endret 9. mars 2015 av major_stuen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 ja froza 5 har microtrans. men du trenger ikke å bruke de. med forza hub så får du ganske mye credits hver mnd dersom du spiller litt aktivt. jeg får ca 2 mill hver mnd til både 5ern og horizon 2. har kjøpt de fleste bilene jeg har lyst på i begge spill.Hvilken Tier er du på for å få 2 mill.? Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Trenger ett nytt spill som jeg kan sette meg ned med en god stund. Ikke særlig kjent med noen av dem. Noen som kan anbefale? Forza 5 Horizon 2 Halo mcc? Hvis du ikke har spilt Assasin Creed Black Flag , vil jeg anbefale det. Spilt det i noen timer nå , og er et herlig spill , med en fantastisk stemning! Btw så kjøpte jeg det for 6$ på et eller anna nettsted.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 +1 på Black flag. En av de beste i assassins creed serien. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Likte ac unity veldig godt bortsett fra litt pop in og en helt forjævelig fps. Grafikken er ganske fin da. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Trenger ett nytt spill som jeg kan sette meg ned med en god stund. Ikke særlig kjent med noen av dem. Noen som kan anbefale? Forza 5 Horizon 2 Halo mcc? Styr langt unna forza 5, sier jeg som en ekstrem forza fan. Forza horizon 2 er kanskje det beste bilspillet jeg har spilt, halo mcc er også fantastisk. forza 5 er fullt av microtransactions og stooooor mangel på biler og baner Hva har du røyket? microtransactions? stoooor mangel på biler? mangel på baner? Jeg fant ikke noen av dele sist gang jeg spilte (i går bare for opplysnings skyld) Det er biler fra 65 forskjellige bilprodusenter med i spillet, og den eneste! bilen jeg sånn sett savner er noe så sært som en Morgan. Ja, man har muligheter for å betale med ekte penger for ingame tokens som igjen kan bruke til boosters eller biler/deler, men det er noe man absolutt ikke trenger, på den andre siden så er det også mulig å kjøpe disse i Horizon 2.... De eneste bilene du trenger å kjøpe ingame er bilene som kom ut orginalt, alle dlc biler er gratis første gang du kjøper de i spillet. Jeg mente ikke at man ikke fpr biler uten microtransaksjoner, ikke det jeg mente i det hele tatt. Jeg mente som sagt over her. Du må grinde sånn for pengene til bilene du vil ha at det er helt sinnsykt. Det er tokens i forza horizon 2, ja, men man får biler akkurat så kjapt at det er ikke for lett, men ikke for vandkelig heller. Jeg spiller med alle settings på det høyeste på fm5,men tjente fortsatt for lite. Og sammenlign antall biler med de på forza 4 og si at det ikke er stusselig. Samme med banene. Det er jo like mange biler i fh2 som er open world!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Nå tilhører forza 4 en annen plattform, og jeg er glad Turn10 hadde baller nok til å ikke gjøre som polyphony med gran turismo og dumpe inn x antall biler fra forrige generasjon slik de gjorde med å overføre alle bilene fra gt4 på ps2 til gt5 på ps3, for de så elendig ut. Skal man sammenligne forza 5 med noe burde det være forza 2 som var første forza spillet på x360, og innholdet var ikke overdrevent stort der heller... Det å forlange samme innhold som forrige spill i serien går ikke, tenk deg hvordan BF hadde sett ut i dag da hvis alle banene fra 1942 og frem til i dag skulle ha vært med, og blitt pusset opp til årets grafiske standard hvert eneste år! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ps, 5 runder på lemans banen ga meg 100k credits,og tok 16min 24sek og hvis du mener dette er grinding, da spiller du feil sjanger. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg synes det er stor forskjell på å ha med gamle baner i BF til antall biler i Forza, kan ikke sammenlignes! Men forsåvidt enig i at det er bedre å ha forseggjorte biler enn å importere kjipe modeller fra forrige spill. Men det er fortsatt hastearbeid, det SKULLE ut til xbone launch, og det synes jeg er rart at du ikke ser også. I split-screen kommer jeg på følgende mangler: - Får ikke opp info om hvilke skader bilen får, som jo er ganske viktig. - Ingen dashboardview - Du kan ikke legge til AI-førere - Dårlig filter/sorteringsfunksjon når du skal velge biler. - Player 1 trykker pause, men player 2 må trykke exit/restart (dette skjer bare av og til og er veldig rart!) - Ikke mulig å ta restart etter begge har kjørt i mål - Spa Francorchamps har store framedrops i sving nr 15 ( ) Skjønner at ikke alle spiller split-screen, men husker det var en del jeg stussa på i career mode også. Uansett, det er ikke dårlig, FM er alltid gøy, men håper og tror FM6 blir en mer gjennomført opplevelse. Endret 9. mars 2015 av major_stuen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ps, 5 runder på lemans banen ga meg 100k credits,og tok 16min 24sek og hvis du mener dette er grinding, da spiller du feil sjanger.90 sek. Rival mot en "High" racer i FH2 gir 50k. Da er 100k for 16min24 grinding Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ps, 5 runder på lemans banen ga meg 100k credits,og tok 16min 24sek og hvis du mener dette er grinding, da spiller du feil sjanger. Det var ikke sånn ved launch. Det har blitt patchet fordi fansen klaget, blant annet så gikk prisen på biler ned 45% og man tjente penger dobbelt så raskt. http://www.gamespot.com/articles/forza-5-economy-patch-incoming-as-early-as-next-week-slashes-car-prices-by-45-percent/1100-6416714/ Det er heller ikke rart at fansen klaget på antall baner og biler, siden Forza 4 hadde 26 tracks og 500 biler, mens Forza 5 ved launch hadde 14 tracks og 200 biler. Aner ikke hvordan det er nå. Var uansett nummeret på tracks som ble mest kritisert mest av dette. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) FM5 var jo DLC helvete deluxe ved lansering, og det døde fort ut for min del. Altfor for lite baner, hele spillet virket så tregt og unødig mye venting og var bare generellt skjært ned til benet. Håper de har lært til FM6. Endret 9. mars 2015 av Mala Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Bare det faktum at Nürburgring ikke var med fra get goen gjorde at jeg ikke kjøpte FM5 før i slutten av 2014. Rundt DLC helvette så har vel alle nyere forza titler vært slik med VIP pass , car pass og expensions osv, så at noe komme til å endre seg på den fronten er vel videre tvilsomt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Ryktes at Quantum Break er utsatt til 2016. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Jeg fikk ikke spilt FM5 på release dessverre, så hvordan det var den første måneden kan jeg ikke uttale meg noe om, jeg vet bare hvordan det er i dag, og hvordan det har utviklet seg med flere biler og baner. Jeg ser at majoriteten her inne er missfornøyd og det er ok, jeg håper og tror FM6 blir bedre enn hva FM5 var. Og ja, jeg også savner maple valley, samt morgan'en fra FM4. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) visste ikke at forza 5 hadde blitt patchet (mtp prisen) så da tar jeg det tilbake... jeg spilte også på launch og ukene som følgte. Som var grusomt for å si det mildt, at det ikke tok lang tid å få noe da er løgn. fujimi kaido..... Endret 9. mars 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Fy faen så mye moro jeg hadde det med Fujimi Kaido. Må komme til FM6. Ellers håper jeg Maple Valley komer tilbake. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 (endret) FM5 var jo DLC helvete deluxe ved lansering, og det døde fort ut for min del. Altfor for lite baner, hele spillet virket så tregt og unødig mye venting og var bare generellt skjært ned til benet. Håper de har lært til FM6. Morsomt å kjøre F1-bil med vibrasjonen i triggerne. Føles ganske bra! Men ellers er jeg enig i posten din. Det elendige utvalget av baner og biler drepte spillet ganske fort for min del også. Hvis noen vil bytte FM5 (har det på plate) mot et annet spill send meg gjerne en PM. Kan også bytte det mot et amerikansk gavekort på XBL på 20 dollar elns hvis noen er sugen på FM5. Endret 9. mars 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 FM5 var en makdemonstrasjon på hva som er mulig med vibrasjonstriggerene til One kontrollen ja, det var ganske så fett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå