ApeInSpace Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Fikk akkurat melding fra xbox live med velkommen til preview programmet! Er ganske gira! opplever man mye problemer om man joiner? Eller er det bare fryd og gammen : ) Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Fikk akkurat melding fra xbox live med velkommen til preview programmet! Er ganske gira! opplever man mye problemer om man joiner? Eller er det bare fryd og gammen : ) Har vært med siden begynnelsen og har ikke opplevd et eneste problem. 1 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Nice! Må vente opp til 72 t før jeg kan laste ned oppdateringen. Er det noe kult jeg kan forvente? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Nice! Må vente opp til 72 t før jeg kan laste ned oppdateringen. Er det noe kult jeg kan forvente? gjennomsiktigr tiles på dashboardet, blant annet Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Nice! Må vente opp til 72 t før jeg kan laste ned oppdateringen. Er det noe kult jeg kan forvente? mente ikke dobbelpost. Dårlig 3g bestemte at den skulle poste kommemtaren to ganger haha Endret 6. mars 2015 av mrdalesen Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 http://www.youtube.com/watch?v=Ra1FA5iJGAs 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Deilig at Elite Dangerous kommer til Xbox One. Elsker sci fi og har ønsket et sånt spill på konsoll lenge. Helt Enig. Forøvrig en sterkt undervurdert sjanger på forrige generasjon. Ønsker meg flere spill som Starlancer, Freelancer etc. Det må da være fult mulig å få dette til på en ok måte på dagens konsoller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Et nytt Freelancer hadde vært konge, hadde til og med nøyd meg med en HD remake Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Merker at jeg også plutselig fikk invitasjon til preview-programmet. Aldri bedt noen invitere meg eller noe. Så får prøve meg. Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Xbox One Wireless Controller til kr 377 på cdon: http://cdon.no/spill/xbox_one_wireless_controller-23740540 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Er jeg syk i hodet om jeg sier det ligner veldig på rayman, Gameplay-wise? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Er jeg syk i hodet om jeg sier det ligner veldig på rayman, Gameplay-wise? Ikke helt uenig, men det er absolutt ikke en dårlig ting! Et spill med atmosfæren og sjarmen som dette spillet utstråler med gameplayet til Rayman Legends vil være intet mindre enn et drømmespill for min del. Jeg tror faktisk at Ori and the Blind Forest fort kan bli en av de største spill opplevelsenne mine i år. Passer seg fint at det kommer ut på bursdagen min og 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Er jeg syk i hodet om jeg sier det ligner veldig på rayman, Gameplay-wise? Ikke helt uenig, men det er absolutt ikke en dårlig ting! Et spill med atmosfæren og sjarmen som dette spillet utstråler med gameplayet til Rayman Legends vil være intet mindre enn et drømmespill for min del. Jeg tror faktisk at Ori and the Blind Forest fort kan bli en av de største spill opplevelsenne mine i år. Passer seg fint at det kommer ut på bursdagen min og ja rayman legends er veldig artig.. eneste jeg føler mangler er kanskje litt mer utfordring (så langt) føler fiender er mer til pynt enn et bidrag til vanskelighetsgraden :/ Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Noen som vet hvordan jeg ser hvilken kontroller jeg har hendene mine på? på xbox 360 hadde man jo de lysene man kunne se på, hvilket spillenummer man var, 1,2,3,4? Også kunne man jo se på xbox guide for å se hvilken profil man var på. Hvis jeg skrur på to kontrollere nå og har en på kontoen min og en på en gjestekonto jeg lagde, så går den jo til dashboardet til min profil uansett hvilken kontroll jeg bruker? aner jo ikke hva som er 1 og hva som er 2 player. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller var løsningen på dette bare 2000X bedre på 360? Nei, dessverre kan du ikke se hvem kontroller som er hvem utenom å se på skjermen når du beveger et eller annet. Har dere kinect? En av tingene jeg er fornøyd med der er at den automatisk assigner deg riktig kontroll slik at det er et fett hvilken du holder da den holder seg til den enkelte spilleren Klart! Jeg kunne aldri overlevd uten kinect! Blitt super lat etter at den kom i hus. Ikke en gang vits med fjernkontroller lenger! Til og med min bedre halvdel bruker den! Selv om hun langer ut noen gloser av og til når den ikke hører på hun Men vurderer remote kontrollen til XBoxen så jeg kan ha den i noen anledninger når jeg bruker Plex. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Nice! Må vente opp til 72 t før jeg kan laste ned oppdateringen. Er det noe kult jeg kan forvente? Kuleste med preview versjonen nå, er å ta screenshots! Enten via kinect, Xbox, take screenshot eller via kontroller - dobbel tap på home + y Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Men vurderer remote kontrollen til XBoxen så jeg kan ha den i noen anledninger når jeg bruker Plex. Jeg har den. Syns den er altfor "ømfintlig" med tanke på ting i veien. Jeg har et vanlig sofabord og XBOXen stående i en benk under TVen. Jeg må alltid løfte kontrollen høyt opp for å "treffe" XBOXen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå