Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 det som er litt teit med det er at fokuset blir atomatisk satt til snapvinduet, noe som gjør at man bare sitter å venter. det hadde vært mye bedre hvis snappen bare loadet av seg selv mens man spilte og så kunne bytte til snap. altså holdt fokus på spillet (har nevnt dette til MS for lenge siden) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Deilig at Elite Dangerous kommer til Xbox One. Elsker sci fi og har ønsket et sånt spill på konsoll lenge. 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Noen bra spill på Elkjøp.no , til fin pris nå. Sunset Overdrive , og AC Unity ihvertfall. Og i og med Elkjøp feila, og jeg ikke fikk The Evil Within når det kosta 99 kr , så fikk jeg brukt koden jeg fikk i erstatning. Ble Sunset Overdrive for 49 bols det! Gratis frakt var det jaggu meg og! Kjøpte samme spill med samme kode, så nå venter jeg bare på sms om at de ikke kan sende varen likevel 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Cloudgine Developer – This Year is the Year “Old-School Rare” Fans Will Be Satisfied http://www.onlysp.com/cloudgine-developer-this-year-is-the-year-old-school-rare-fans-will-be-satisfied/ 1 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg tulla ikke med at acheivements vinduet tar år og dag for å komme opp altså, virkelig ingen andre som har et problem med dette? For å si det sånn; spiller jeg online og sjekker et acheivement, så har jeg tapt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Hvem sjekker acheivments? 2 Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Jeg tulla ikke med at acheivements vinduet tar år og dag for å komme opp altså, virkelig ingen andre som har et problem med dette? For å si det sånn; spiller jeg online og sjekker et acheivement, så har jeg tapt. Nope, viser med en gang for meg. Bruker Google DNS - bytt og se om det hjelper. (Jeg har på ruter nivå, men du kan jo teste på selve Xboxen og se om du får gevinst). Vist du ikke har prøvd hard reset på en stund, pleier det å ta hånd om 99% av problemene. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Nope, viser med en gang for meg. Bruker Google DNS - bytt og se om det hjelper. (Jeg har på ruter nivå, men du kan jo teste på selve Xboxen og se om du får gevinst). Vist du ikke har prøvd hard reset på en stund, pleier det å ta hånd om 99% av problemene. prøvd hard reset, vurderer å sende mail til microsoft siden ingen andre opplever dette. hele snap-funksjonen min er så sinnsykt treg. Ofte når jeg skal inn på meldinger så kan det ta opptil flere minutter. Tror ikke det er relatert til nettverket da det skjer med offline moduser også. Hvem sjekker acheivments? Achievements er et eksempel... men noen ganger er det gøy å se hva du fikk når 100 gamerscore plutselig dukker opp Lenke til kommentar
kondis Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Det tar ikke flere minutter for meg, men det tar ALT for lang tid uansett. Achievements har jeg rett og slett sluttet med etter overgang til xbox one. Dette snap greiene er også helt på tryne, jeg vil se i fullskjerm! 1 Lenke til kommentar
Coastkey Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 Last ned TrueAchievementsappen og bruk snap commando er en måte å gjøre det på og i tillegg få nyttig hjelp med de ach du har problemer med. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Det tar ikke flere minutter for meg, men det tar ALT for lang tid uansett. Achievements har jeg rett og slett sluttet med etter overgang til xbox one. Dette snap greiene er også helt på tryne, jeg vil se i fullskjerm!Amen Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Noen bra spill på Elkjøp.no , til fin pris nå. Sunset Overdrive , og AC Unity ihvertfall. Og i og med Elkjøp feila, og jeg ikke fikk The Evil Within når det kosta 99 kr , så fikk jeg brukt koden jeg fikk i erstatning. Ble Sunset Overdrive for 49 bols det! Gratis frakt var det jaggu meg og! Kjøpte samme spill med samme kode, så nå venter jeg bare på sms om at de ikke kan sende varen likevel Fått mail om at pakka er sendt nå! Lenke til kommentar
inside_449699 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Noen som vet hvordan jeg ser hvilken kontroller jeg har hendene mine på? på xbox 360 hadde man jo de lysene man kunne se på, hvilket spillenummer man var, 1,2,3,4? Også kunne man jo se på xbox guide for å se hvilken profil man var på. Hvis jeg skrur på to kontrollere nå og har en på kontoen min og en på en gjestekonto jeg lagde, så går den jo til dashboardet til min profil uansett hvilken kontroll jeg bruker? aner jo ikke hva som er 1 og hva som er 2 player. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller var løsningen på dette bare 2000X bedre på 360? Nei, dessverre kan du ikke se hvem kontroller som er hvem utenom å se på skjermen når du beveger et eller annet. Har dere kinect? En av tingene jeg er fornøyd med der er at den automatisk assigner deg riktig kontroll slik at det er et fett hvilken du holder da den holder seg til den enkelte spilleren Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Noen som vet hvordan jeg ser hvilken kontroller jeg har hendene mine på? på xbox 360 hadde man jo de lysene man kunne se på, hvilket spillenummer man var, 1,2,3,4? Også kunne man jo se på xbox guide for å se hvilken profil man var på. Hvis jeg skrur på to kontrollere nå og har en på kontoen min og en på en gjestekonto jeg lagde, så går den jo til dashboardet til min profil uansett hvilken kontroll jeg bruker? aner jo ikke hva som er 1 og hva som er 2 player. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller var løsningen på dette bare 2000X bedre på 360? Nei, dessverre kan du ikke se hvem kontroller som er hvem utenom å se på skjermen når du beveger et eller annet. Har dere kinect? En av tingene jeg er fornøyd med der er at den automatisk assigner deg riktig kontroll slik at det er et fett hvilken du holder da den holder seg til den enkelte spilleren har ikke det dessverre... Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Cloudgine Developer – This Year is the Year “Old-School Rare” Fans Will Be Satisfied http://www.onlysp.com/cloudgine-developer-this-year-is-the-year-old-school-rare-fans-will-be-satisfied/ Spennende. Den samme utvikleren har sagt at MS/Rare jobber med fire klassiske Rare-serier, og har også hintet til at Banjo-Kazooie er en av disse seriene. Jeg håper på noe slikt: 1. Killer Instinct Season 3: Utviklerne har sagt at de ønsker å fortsette og at de har en plan for en eventuell tredje sesong. 2. Battletoads: Mer eller mindre bekreftet at det kommer. Jeg har ikke noe særlig forhold til denne serien, men jeg er spent på hva de kommer til gjøre med IP-en. Tipper det blir et nedlastbart spill til 20$ med fokus på co-op, både lokal og online mp. 3. Banjo-Kazooie. En retur til platform/adventure-sjangeren som de to første spillene befant seg i. Kanskje med en moderne vri som f. eks co-op. Det hadde ikke vært første gangen at Rare kopierte et av spillene til Nintendo. 4. Conker: De har allerede annonsert at Conker får en DLC pakke til Project Spark. Ikke akkurat det jeg har mest lyst på fra den IP-en, men det er teknisk sett en av Rare IP-ene som MS jobber med. Hadde MS vært smarte så hadde de lansert en Xbox One-versjon av Live & Reloaded like etter E3 2015 i forbindelse med ti års jubileet til spillet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Ett suverent Perfect Dark spill hadde vært midt i blinken. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Ett suverent Perfect Dark spill hadde vært midt i blinken. Helt enig, men det kommer ikke til å komme med det første. Ken Lobb og Phil Spencer har avkreftet at et nytt PD er under utvikling. Det hadde vært kult om Black Tusk Studios gjenopplivet prototypen de viste frem i 2013 og gjorde den om til et Perfect Dark spill. Edit: Jeg tror at PD blir nødt til å gå i en annen retning dersom serien skal kunne fortjene livets rett på en Xbox konsoll. Microsoft har allerede to ganske populære skytespill-serier. Endret 6. mars 2015 av Leflus Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Perfect Dark... good times. Hadde ikke sagt nei takk om remastered versjonen kom til Xbox One. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå