Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan jeg ser hvilken kontroller jeg har hendene mine på? på xbox 360 hadde man jo de lysene man kunne se på, hvilket spillenummer man var, 1,2,3,4? Også kunne man jo se på xbox guide for å se hvilken profil man var på. Hvis jeg skrur på to kontrollere nå og har en på kontoen min og en på en gjestekonto jeg lagde, så går den jo til dashboardet til min profil uansett hvilken kontroll jeg bruker? aner jo ikke hva som er 1 og hva som er 2 player. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller var løsningen på dette bare 2000X bedre på 360?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av det beste fps singleplayer spill til Xbox One får standalone utvidelsespakke.

Wolfenstein The Old Blood blir lansert digitalt 5 mai for rundt 20 dollar.

Endret av Booz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Beste fps singleplayer til Xbox One får standalone utvidelsespakke.

Wolfenstein The Old Blood blir lansert digitalt 5 mai for rundt 20 dollar.

halo:mcc min kjære venn..

Hehe har redigert posten nå :)

Lenke til kommentar

Noen bra spill på Elkjøp.no , til fin pris nå. Sunset Overdrive , og AC Unity ihvertfall.

Og i og med Elkjøp feila, og jeg ikke fikk The Evil Within når det kosta 99 kr , så fikk jeg brukt koden jeg fikk i erstatning.

Ble Sunset Overdrive for 49 bols det! :) Gratis frakt var det jaggu meg og! ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg ser hvilken kontroller jeg har hendene mine på? på xbox 360 hadde man jo de lysene man kunne se på, hvilket spillenummer man var, 1,2,3,4? Også kunne man jo se på xbox guide for å se hvilken profil man var på. Hvis jeg skrur på to kontrollere nå og har en på kontoen min og en på en gjestekonto jeg lagde, så går den jo til dashboardet til min profil uansett hvilken kontroll jeg bruker? aner jo ikke hva som er 1 og hva som er 2 player. Er det noe jeg ikke har fått med meg eller var løsningen på dette bare 2000X bedre på 360?

Nei, dessverre kan du ikke se hvem kontroller som er hvem utenom å se på skjermen når du beveger et eller annet.

Lenke til kommentar

XO har faktisk mer å tilby, mer å skryte av, enn bare indies.

Tror det var en uskyldig spøk om at xbox nå satser hardt på indies, ikke noe verre ;)

Ingenting annet.

Vi har jo "Indiestation" som var så populært å skråle om for en stund siden :)

Lenke til kommentar

Syns det er fint at XO og får fart på indie-satsinga. At DX12 ikkje boosta XO nevneverdig kom jo ikkje som noko bombe. Ska bli moro å sjå korleis SOS og Win10 kjører samme spill. Håper Win10 blir mulig å skreddersy litt meir opp mot eget bruk, dvs kvitte seg med unødvendig ballast osv.

Lenke til kommentar

Nei, dessverre kan du ikke se hvem kontroller som er hvem utenom å se på skjermen når du beveger et eller annet.

største skuffelsen på xbox one for min del... Det og den treige multitaskeren, grusomt. Den ene er da mer kritisk enn den andre. Sjekker aldri achievements mer jeg,for å se på et achievement i to sekunder så er man jo borte fra spillet i over ett minutt Endret av mrdalesen
Lenke til kommentar

største skuffelsen på xbox one for min del... Det og den treige multitaskeren, grusomt. Den ene er da mer kritisk enn den andre. Sjekker aldri achievements mer jeg,for å se på et achievement i to sekunder så er man jo borte fra spillet i over ett minutt

Kan ikkje huske at XO var så treg når man sjekka ut achievements, greit nok en stund siden eg prøvde XO, men over eit minutt?

Lenke til kommentar

største skuffelsen på xbox one for min del... Det og den treige multitaskeren, grusomt. Den ene er da mer kritisk enn den andre. Sjekker aldri achievements mer jeg,for å se på et achievement i to sekunder så er man jo borte fra spillet i over ett minutt

Kan ikkje huske at XO var så treg når man sjekka ut achievements, greit nok en stund siden eg prøvde XO, men over eit minutt?

Det tar ganske lang tid, men langt fra et minutt. Kan tenke meg en rundt 10 sekunder nå. Før var det derimot enda jævligere og kunne nok ta over minuttet. Frem til nå nylig sjekket jeg aldri achievements mens jeg spilte da det tok alt for lang tid og bare fungerte randomly.

Endret av Eddie_Peddie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...