Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva det koster å kjøpe direkte på xboxen, men en får 3 måneder kode på epost for 150 kroner hos norske forhandlere.

Ebay til 110 kroner levert på epost.

http://www.ebay.com/itm/3-Month-Monate-Xbox-Live-Gold-Mitgliedschaft-Card-Xbox-360-Xbox-One-/390628496337?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item5af345d3d1

http://www.ebay.com/itm/Xbox-Live-Gold-3-Months-Microsoft-XBL-3-Month-Xbox-One-360-Subscription-Card-/171635123799?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27f6402657

Endret av kreps79
Lenke til kommentar

Knitring før softareoppdateringen, deretter var det kun kvitringen fra viftelageret som var hørbar på min konsoll. Bruker den såpass lite at jeg ikke orker å gjøre noe med det. Ikke er det merkbart under gameplay heller.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Knitring før softareoppdateringen, deretter var det kun kvitringen fra viftelageret som var hørbar på min konsoll. Bruker den såpass lite at jeg ikke orker å gjøre noe med det. Ikke er det merkbart under gameplay heller.

Har også en høyfrekvent lyd fra vifta mest sannsynlig kulelager. Er det noe å gjøre med det?

Lenke til kommentar

Min første Tyskland konsoll var også "lydløs", men det er som vanlig alltid forskjeller på konsollene der ute. Og ikke minst preferanser og sammenligningsgrunnlag hos enkelte. Man har jo de som har en "lydløs" PS4 også..noe min absolutt ikke er :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Min første Tyskland konsoll var også "lydløs", men det er som vanlig alltid forskjeller på konsollene der ute. Og ikke minst preferanser og sammenligningsgrunnlag hos enkelte. Man har jo de som har en "lydløs" PS4 også..noe min absolutt ikke er :p

Hehe, sant nok. Men jeg er nok en av de mer kresne. Bare spør folkene i PS4-tråden, har klaget mye på mine to PS4-er. (service)

Lenke til kommentar

Må være forsiktig med å syte og klage for mye i PS4 tråden, da blir du stemplet slik som meg :p Haha. Neida, syns det er berettighet å fyre av noen salver på forumet når ting ikke fungerer som det skal :)

Alltid morro når noen fyrer seg opp her inne, men det er jo bare en bonus :wee:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lyden ble mindre merkbar etter softwareoppdateringen, men til tider hører jeg den fortsatt. Hører fremdeles viftelageret, noe jeg ikke gjorde på min gamle Xbox One. Lurer på om Microsoft begynte å bruke billigere deler etter at de første modellene var lansert.

Lenke til kommentar

Som tidligere påpekt, min Xbox One er lydløs.

Lydløs, under en svært vid definisjon av lydløs, vedder 1000 spenn på at jeg kan høre den i en stue om den står "i friluft". :)

AtW

Jeg vedder imot.

Som påpekt over, jeg er VELDIG kresen. Jeg må sitte på gulvet 30 centimeter fra maskinen for å høre den i det hele tatt, med all lyd av, og da hører jeg en svak susing. Sitter jeg på sofaen, selv med lyden av, hører jeg absolutt ingenting. (Spiller ofte uten lyd).

Har PC med lyddempet kabinett og stillegående vifter som bråker 10 ganger mer. PS4-en min bråker 50 ganger mer. (I den grad man kan gange null støy med noe i det hele tatt)

Vil du komme å sjekke? Bor i Bergen.

Endret av Jakoozie
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...