Muggkaare Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Styx er fantastisk om man liker bra, gammeldagse (i gameplay) stealth-spill, som for eksempel Thief når det var bra. Edit: Nå snakker jeg på bakgrunn av PC-versjonen da. Har hørt at konsollene sliter med loadingtid, type ett minutt hver gang, noe som er ganske kritisk i et spill hvor man må loade tidligere saves så ofte. Endret 28. februar 2015 av Admiral Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Er det mulig å laste ned games with gold spilla ikveld. siden det teknisk sett er 1 mars nå. Kjeder meg å vil spille rayman Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Er det mulig å laste ned games with gold spilla ikveld. siden det teknisk sett er 1 mars nå. Kjeder meg å vil spille rayman Rayman skal allerede være klar for nedlasting som GwG ja. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Jeg satte i hvert fall Rayman til nedlasting nå til den nette sum av 0 kr Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir spilt kjøpt via GwG "borte" fra kontoen hvis man stopper Gold-Abo.? Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Hei! Søstra mi skal selge sin 3mnd gamle Xbox one, og jeg vurderer å kjøpe den. Jeg har ikke hatt den før, eller ps4. Kan dere komme med noen gode punkter på hva Xbox one kan, og hvorfor jeg bør kjøpe den, takk Du kan jo sette den opp som en "Tuner" til tv , Oneguide heter det vel. Jeg bruker den mest til spilling, og netflix osv. Skjønner det som du har WiiU , så du får sjekke hvilke spill som er interresante i forhold til de du kan skaffe nå. Er mye gull synes jeg. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Er rayman gratis på xbox live nå? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir spilt kjøpt via GwG "borte" fra kontoen hvis man stopper Gold-Abo.? Ikke borte, men er ikke spillbare før du aktiverer gold igjen, men du eier de. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir spilt kjøpt via GwG "borte" fra kontoen hvis man stopper Gold-Abo.? Ikke borte, men er ikke spillbare før du aktiverer gold igjen, men du eier de.Kan vel heller si jeg "leier" de så lenge jeg betaler for Gold da Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Blir spilt kjøpt via GwG "borte" fra kontoen hvis man stopper Gold-Abo.?Ikke borte, men er ikke spillbare før du aktiverer gold igjen, men du eier de.Kan vel heller si jeg "leier" de så lenge jeg betaler for Gold da ja det er en ganske god beskrivelse Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Nba 15 har blitt lagt til i EA Vault og nå. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som har noen skikkelig gode co-op spill? Dama digger å spille co-op, men dessverre så har jeg en mangel på det.. Har bilspill og skytespill, men hun er lei de. Har nå rayman osv og hu elsker spill som mario osv, men liker også halo og masse annet.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 FarCry4 er et sandkasse spill som er veldig gøy å leke i med en co-op partner. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 FarCry4 er et sandkasse spill som er veldig gøy å leke i med en co-op partner. takker for svar, men dum som jeg er så glemte jeg naturligvis å si det må være split screen.. Men har lyst på far cry anyways da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 (endret) Ah ok. Men da er kanskje dette noe for deg/dere (Mulighet for opp til 4 player co-op splitt screen) Endret 2. mars 2015 av LarZen Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Ah ok. Men da er kanskje dette noe for deg/dere sant det! det har jeg ikke tenkt på! Borderlands 1 er jo noe av det beste jeg har spilt.. takk skal du ha ) Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som har noen skikkelig gode co-op spill? Dama digger å spille co-op, men dessverre så har jeg en mangel på det.. Har bilspill og skytespill, men hun er lei de. Har nå rayman osv og hu elsker spill som mario osv, men liker også halo og masse annet.. Du har jo Diablo 3 da. Det funker ganske fett i coop. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som har noen skikkelig gode co-op spill? Dama digger å spille co-op, men dessverre så har jeg en mangel på det.. Har bilspill og skytespill, men hun er lei de. Har nå rayman osv og hu elsker spill som mario osv, men liker også halo og masse annet.. Du har jo Diablo 3 da. Det funker ganske fett i coop. det er også sant! fikk tilbud om å ta enten dragon age eller diablo 3 på gamestop for en stund siden, valgte naturligvis dragon age -_- Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som har noen skikkelig gode co-op spill? Dama digger å spille co-op, men dessverre så har jeg en mangel på det.. Har bilspill og skytespill, men hun er lei de. Har nå rayman osv og hu elsker spill som mario osv, men liker også halo og masse annet.. Du har jo Diablo 3 da. Det funker ganske fett i coop. det er også sant! fikk tilbud om å ta enten dragon age eller diablo 3 på gamestop for en stund siden, valgte naturligvis dragon age -_- Er det multiplayer coop på dragon age? på samme skjerm? Kan anbefale borderlands jeg også. bare noen uker til det kommer på xbone nå dette kan bli moro også: http://www.battleborn.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå