Mr. Pants Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Diskversjonen av Killer Instinct er sesong 1. Jeg antar at det kommer en sesong 2 som diskutgave også. Det gjør det nok. ..og den kommer til å bli utdatert når sesong 3 kommer. Poenget er at det kan være lurt å vente med å kjøpe diskutgaven med mindre man har en veldig dårlig internettforbindelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hvor får jeg tak i Destiny billigst som digital nedlasting uten å kjøpe en ubrukt konto med spillet fra CJS? Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hei! Søstra mi skal selge sin 3mnd gamle Xbox one, og jeg vurderer å kjøpe den. Jeg har ikke hatt den før, eller ps4. Kan dere komme med noen gode punkter på hva Xbox one kan, og hvorfor jeg bør kjøpe den, takk Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hei! Søstra mi skal selge sin 3mnd gamle Xbox one, og jeg vurderer å kjøpe den. Jeg har ikke hatt den før, eller ps4. Kan dere komme med noen gode punkter på hva Xbox one kan, og hvorfor jeg bør kjøpe den, takk Forza, Halo og muligheten for netflix uten pc er alt du trenger ) Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hvor får jeg tak i Destiny billigst som digital nedlasting uten å kjøpe en ubrukt konto med spillet fra CJS? http://www.allkeyshop.com/blog/buy-destiny-xbox-one-code-compare-prices/ Fraråder på det sterkeste å kjøpe spillet da, haha Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hei! Søstra mi skal selge sin 3mnd gamle Xbox one, og jeg vurderer å kjøpe den. Jeg har ikke hatt den før, eller ps4. Kan dere komme med noen gode punkter på hva Xbox one kan, og hvorfor jeg bør kjøpe den, takk Forza, Halo og muligheten for netflix uten pc er alt du trenger ) Har nettflix på wiiU og WD tv boxen min Er ikke noen fan av halo eller forza Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Hvor får jeg tak i Destiny billigst som digital nedlasting uten å kjøpe en ubrukt konto med spillet fra CJS? http://www.allkeyshop.com/blog/buy-destiny-xbox-one-code-compare-prices/ Fraråder på det sterkeste å kjøpe spillet da, haha Har sjekka den sida, men fant ikke noe vettugt, der. Har lagt igjen noen timer i trialen og det er greit nok, men ikke bra nok til at jeg betaler over 500 spenn. Hadde ikke tenkt å kjøpe det, siden jeg suger i skytespill på konsoll (så sånn sett burde jeg heller ikke ha kjøpt Halo-samlinga), men så kjøpte en kompis seg Xbone + Destiny i går, så da ble det til at jeg nesten må kjøpe det, sånn at jeg har noen å levle sammen med. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Dere får spill-dele da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Meh, endte bare opp med å kjøpe en fysisk kopi på Expert for 480 spenn. 20 % rabatt med Mastercard fra DNB osv. Blir neppe spilt så mye, mtp. at jeg hovedsakelig spiller FH2, og ikke noe særlig annet. Endret 28. februar 2015 av Datasmurf Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Fant plutselig ut at jeg ønsker meg Battlefield 1943 til Xbox One noe veldig.. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) Det var faktisk vanvittig morro. Syns jeg fikk merkelig mye morro ut i fra ett så beskjedent spill. Endret 28. februar 2015 av Mala 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Fant plutselig ut at jeg ønsker meg Battlefield 1943 til Xbox One noe veldig..Hvor fant dere dette? Finner det ikke i Store.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Det er derfor han _ønsker_ seg dette, det eksisterer nemlig ikke til konsollen Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Men det er vel til xbox 360? Mener jeg har det på min. Aldri spilt det dog. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Jessda, finnes på 360 men hadde vært stas å spille det på One også Det ville garantert trukket mange spillere, selv om det sist jeg sjekket fortsatt er mange som spiller det på 360.. Hadde vært ekstra fett med noen nye maps. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Fungerer 360-spill på XBO? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Fungerer 360-spill på XBO? Nei desverre Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Kjøpte Duck Dynasty for et par dager siden på XBL. Tror det er det spillet med dårligst rating på Live. Har spilt 15 min så langt, og det desidert mest plagsomme med spillet er at jeg ikke kan endre til inverted styring. Lenke til kommentar
Failbar Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Noen her som har prøvd Styx og kan anbefale/fraråde meg å kjøpe det? Angrer meg for at jeg ikke slo til når det var superbillig på Live Gold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå