Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Diskversjonen av Killer Instinct er sesong 1. Jeg antar at det kommer en sesong 2 som diskutgave også.

Det gjør det nok. ..og den kommer til å bli utdatert når sesong 3 kommer. :p Poenget er at det kan være lurt å vente med å kjøpe diskutgaven med mindre man har en veldig dårlig internettforbindelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Søstra mi skal selge sin 3mnd gamle Xbox one, og jeg vurderer å kjøpe den. Jeg har ikke hatt den før, eller ps4.

Kan dere komme med noen gode punkter på hva Xbox one kan, og hvorfor jeg bør kjøpe den, takk :)

Forza, Halo og muligheten for netflix uten pc er alt du trenger ;))

Lenke til kommentar

Hei!

Søstra mi skal selge sin 3mnd gamle Xbox one, og jeg vurderer å kjøpe den. Jeg har ikke hatt den før, eller ps4.

Kan dere komme med noen gode punkter på hva Xbox one kan, og hvorfor jeg bør kjøpe den, takk :)

Forza, Halo og muligheten for netflix uten pc er alt du trenger ;))

Har nettflix på wiiU og WD tv boxen min :p

Er ikke noen fan av halo eller forza :p

Lenke til kommentar

Hvor får jeg tak i Destiny billigst som digital nedlasting uten å kjøpe en ubrukt konto med spillet fra CJS?

http://www.allkeyshop.com/blog/buy-destiny-xbox-one-code-compare-prices/

Fraråder på det sterkeste å kjøpe spillet da, haha

Har sjekka den sida, men fant ikke noe vettugt, der. :p

Har lagt igjen noen timer i trialen og det er greit nok, men ikke bra nok til at jeg betaler over 500 spenn. Hadde ikke tenkt å kjøpe det, siden jeg suger i skytespill på konsoll (så sånn sett burde jeg heller ikke ha kjøpt Halo-samlinga), men så kjøpte en kompis seg Xbone + Destiny i går, så da ble det til at jeg nesten må kjøpe det, sånn at jeg har noen å levle sammen med. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...