Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan tipse meg om et godt og addictive spill til XboxOne, et spill av den mindre sorten? gjerne plattform-puzzle, tower defence el.l.

Klar for litt kosespililling til en avveksling fra de store :)

takk :)

Kanskje ikke helt det du er ute etter, men Trials Fusion er et godt og avhengighetsskapende spill av den mindre sorten. Anbefales (selv om forgjengerne var bedre). :)

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål...

Hvordan var dette med å kjøpe en brukt konsoll med digitale spill?

Hva må selger gjøre i forkant for at en kan bruke de spillene som kjøper med sin egen gamertag?

Holder det at han ikke sletter sin profil, eller må det gjøres noe mer for at andre gamertags kan spille de?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål...

Hva må selger gjøre i forkant for at en kan bruke de spillene som kjøper med sin egen gamertag?

Holder det at han ikke sletter sin profil, eller må det gjøres noe mer for at andre gamertags kan spille de?

Han må vel gi deg brukeren sin. Dvs. gi deg brukernavn og passord. Så kan du gå inn å endre e-postadresse (tror jeg) selv.

Det er ingen god måte å gi andre digitale spill på.

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål...

Han må vel gi deg brukeren sin. Dvs. gi deg brukernavn og passord. Så kan du gå inn å endre e-postadresse (tror jeg) selv.

Han må vel ikke det?

En skal vel kunne spille de samme spillene på alle brukere på samme xbox?

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål...

Han må vel ikke det?

En skal vel kunne spille de samme spillene på alle brukere på samme xbox?

Når han har solgt xboxen så vil han nok lkke lengre sette det som sin "hjemme konsoll". Ergo må du ha tilgang på den brukerkontoen han har brukt når han kjøpte spillene. Ellers får du ikke tilgang til de.

Lenke til kommentar

Jeg spiller nå Resident Evil på One etter å ha spilt det noen uker på 360. Jeg må si jeg synes det kjørte mye bedre på 360, jeg så hvertfall aldri at karakteren løp i 'slow motion' (finner ingen bedre beskrivelse) slik det skjer på One. Spillet i det hele tatt virker mye mer tungkjørt.

Noen som vet hva det kommer av, og om det er noe man kan få gjort noe med?

• Liker 1
Lenke til kommentar

For de som fortsatt ikke har kjøpt HALO MCC, er den nå til redusert pris i storen.

Fra $59.99 til $35.99.

https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Bundle/Halo-The-Master-Chief-Collection-Digital/e95e66ba-98b8-4fce-b79e-587d59e221d3

Og jada, vet de har noen issues med MP delen, men glem nå ikke at man har 4 spill med campaign som kan gjøres uten store problemer i mellomtiden!

Lenke til kommentar

Spørs hva du legger i ordet "mellomtiden". 101 dager er gått og spillet har fremdeles enorme problemer.

Jeg og en kompis skulle spille gjennom alle campaignene, men en av banene i Halo 2 låste seg 5 ganger på rad på samme plass, og da gav vi opp. God deal, for all del, men vær obs på at du kjøper et veldig uferdig spill.

Er også mange som spekulerer i om MS skal gi ut spillet gratis i Games with Gold eller lignende for å få opp antallet spillere (hvis det blir helt 100% en gang i fremtiden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...