Ezio Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 http://www.gamer.no/artikler/kan-du-tenke-deg-spotify-pa-xbox-one/167735 Angående Spotify, Xbone og W10 Lover godt. Ah musikk i bakgrunnen mens man spiller og med Spotify i tillegg. Har savnet muligheten for å si det slikt.. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Er det noen her som har kinect sports rivals? Er det bare dritt eller kan man ha det litt morsomt med det på et vorspiel? Jeg liker det:) 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Noen som kan tipse meg om et godt og addictive spill til XboxOne, et spill av den mindre sorten? gjerne plattform-puzzle, tower defence el.l. Klar for litt kosespililling til en avveksling fra de store takk Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Max: The Curse of Brotherhood er veldig bra 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Max: The Curse of Brotherhood er veldig bra +1 herfra. Veldig artig og atmosfærisk spill. 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Takk! Et spill som tydeligvis har gått meg hus forbi. Spillbeskrivelsen låter som nøyaktig det jeg er ute etter. +1 til dere begge Downloading... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ikke puzzler, men The Escapists er kjempefun. Finnes vel til PC og, men er på XB1. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Ikke puzzler, men The Escapists er kjempefun. Finnes vel til PC og, men er på XB1. Jepp, leste om det her om dagen. det får bli neste. har åpnet en flaske rødvin, fyra opp i peisen, kasta ut kattene, slått av alle lys og trykker nu på "launch" på "Max" God kveld 1 Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Noen som kan tipse meg om et godt og addictive spill til XboxOne, et spill av den mindre sorten? gjerne plattform-puzzle, tower defence el.l. Klar for litt kosespililling til en avveksling fra de store takk Kanskje ikke helt det du er ute etter, men Trials Fusion er et godt og avhengighetsskapende spill av den mindre sorten. Anbefales (selv om forgjengerne var bedre). Endret 19. februar 2015 av iGlenn Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Halo: The Master Chief Collection: 100 Days Later. Helt fantastisk at en av de største IPene til Microsoft enda ikke fungerer skikkelig 100 dager etter lansering. Tar av meg hatten for 343 industries og deres udugelighet. 2 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Kjapt spørsmål... Hvordan var dette med å kjøpe en brukt konsoll med digitale spill? Hva må selger gjøre i forkant for at en kan bruke de spillene som kjøper med sin egen gamertag? Holder det at han ikke sletter sin profil, eller må det gjøres noe mer for at andre gamertags kan spille de? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Kjapt spørsmål... Hvordan var dette med å kjøpe en brukt konsoll med digitale spill? Hva må selger gjøre i forkant for at en kan bruke de spillene som kjøper med sin egen gamertag? Holder det at han ikke sletter sin profil, eller må det gjøres noe mer for at andre gamertags kan spille de? Han må vel gi deg brukeren sin. Dvs. gi deg brukernavn og passord. Så kan du gå inn å endre e-postadresse (tror jeg) selv. Det er ingen god måte å gi andre digitale spill på. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Jeg hadde aldri i verden gått med på noe sånn. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Kjapt spørsmål... Hvordan var dette med å kjøpe en brukt konsoll med digitale spill? Hva må selger gjøre i forkant for at en kan bruke de spillene som kjøper med sin egen gamertag? Holder det at han ikke sletter sin profil, eller må det gjøres noe mer for at andre gamertags kan spille de? Han må vel gi deg brukeren sin. Dvs. gi deg brukernavn og passord. Så kan du gå inn å endre e-postadresse (tror jeg) selv. Det er ingen god måte å gi andre digitale spill på. Han må vel ikke det? En skal vel kunne spille de samme spillene på alle brukere på samme xbox? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Kjapt spørsmål... Hvordan var dette med å kjøpe en brukt konsoll med digitale spill? Hva må selger gjøre i forkant for at en kan bruke de spillene som kjøper med sin egen gamertag? Holder det at han ikke sletter sin profil, eller må det gjøres noe mer for at andre gamertags kan spille de? Han må vel gi deg brukeren sin. Dvs. gi deg brukernavn og passord. Så kan du gå inn å endre e-postadresse (tror jeg) selv. Det er ingen god måte å gi andre digitale spill på. Han må vel ikke det? En skal vel kunne spille de samme spillene på alle brukere på samme xbox? Når han har solgt xboxen så vil han nok lkke lengre sette det som sin "hjemme konsoll". Ergo må du ha tilgang på den brukerkontoen han har brukt når han kjøpte spillene. Ellers får du ikke tilgang til de. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Jeg spiller nå Resident Evil på One etter å ha spilt det noen uker på 360. Jeg må si jeg synes det kjørte mye bedre på 360, jeg så hvertfall aldri at karakteren løp i 'slow motion' (finner ingen bedre beskrivelse) slik det skjer på One. Spillet i det hele tatt virker mye mer tungkjørt. Noen som vet hva det kommer av, og om det er noe man kan få gjort noe med? 1 Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 For de som fortsatt ikke har kjøpt HALO MCC, er den nå til redusert pris i storen. Fra $59.99 til $35.99. https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Bundle/Halo-The-Master-Chief-Collection-Digital/e95e66ba-98b8-4fce-b79e-587d59e221d3 Og jada, vet de har noen issues med MP delen, men glem nå ikke at man har 4 spill med campaign som kan gjøres uten store problemer i mellomtiden! Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Spørs hva du legger i ordet "mellomtiden". 101 dager er gått og spillet har fremdeles enorme problemer. Jeg og en kompis skulle spille gjennom alle campaignene, men en av banene i Halo 2 låste seg 5 ganger på rad på samme plass, og da gav vi opp. God deal, for all del, men vær obs på at du kjøper et veldig uferdig spill. Er også mange som spekulerer i om MS skal gi ut spillet gratis i Games with Gold eller lignende for å få opp antallet spillere (hvis det blir helt 100% en gang i fremtiden). Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvordan får jeg lords of the fallen til tlbudspris? Koster 549kr hos meg... Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvordan får jeg lords of the fallen til tlbudspris? Koster 549kr hos meg... Tilbudet var feil. Blitt trukket etter ønske fra utvikler. Limbo er lagt til som erstatning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå