Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst? Hvorfor skrur Xboxen seg av når den driver og updater? Den jobber jo med noe!

Skal da ikke måtte drive og trykke på kontrolleren når den oppdaterer for at den ikke skal skru seg av?

Teit å måtte skru av at den skal skru seg av når den er inaktiv siden den egentlig ikke er inaktiv når den oppdaterer. :p

Jeg ser at noen av de norske prisene er fullt på høyde med de amerikanske.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Seriøst? Hvorfor skrur Xboxen seg av når den driver og updater? Den jobber jo med noe!

Skal da ikke måtte drive og trykke på kontrolleren når den oppdaterer for at den ikke skal skru seg av?

Teit å måtte skru av at den skal skru seg av når den er inaktiv siden den egentlig ikke er inaktiv når den oppdaterer. :p

Avhengig av tiden det tar å oppdatere, så kan du vel sette den til 6 timer? Jeg satte min til aldri å skru seg av i går kveld, fordi det hadde tatt 14 timer å laste ned Forza Horizon 2, og den var fortsatt bare på 70 % når jeg la meg (har 75 Mbps ned, står 14 på Xboxen, men i realiteten er det bare 3, hurra).

Lenke til kommentar

Slå på at den skal gå i dvale istedet for å slå seg av når du slår den av. Så installerer den oppdateringer og laster ned spill og diverse mens den er avslått.

Lenke til kommentar

Lords Of The fallen er til 9 dollars hos meg

Virker som at prisen ikke holder seg stabil. Fikk opp tilbudspriser, skulle kjøpe. Vips. Fullpris.

Var feil fra MS sin side, spillet skulle aldri kostet 9-10 USD, så de som fikk det, congrats! Resten får spise salt.

Fikk selv tatt Alien til 25 usd og How to Survive for 8 usd.

Er andre spill på tilbud i helgen, f.eks Halo MCC fra fredag av.

Lenke til kommentar

Bare sånn for informasjonens skyld så vil jeg absolutt ikke anbefale Sniper Elite 3. Om du ikke bryr deg om at alt i spillet er dårlig (utrenom animasjoenen av kuler som går igjennom skallen på en person) så væresegod kjøp det, men jeg mener selv det er et av de dårligeste spillene jeg har kjøpt selv ever.

Lenke til kommentar

Jeg velger 30fps over screen tearing. Det er så grusomt det.

Ja, screen tearing er ikke mye pent i det hele tatt. Men så lenge det ikke er konstant og for ofte, er det ikke fullt så gale som "for jævlig".

Har ikke prøvd spillet selv, men ser for meg at det "kunne" vært like greit med 30fps som du sier i dette spillet.

Lenke til kommentar

Jeg sjekket Digital Foundrys artikkel nå, og det var på Xbox One tearing så og si konstant, MEN det kom en patch som gjør at du kan låse spillet til 30fps, selv om du får litt tearing her og der når spillet dupper under 30fps. Men det er ikke så ille som det var, for det var som jeg skrev, helt "forjævlig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...