Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 prøvde å spille spillet igjen idag, klarer ikke å spille det, blir seriøst kvalm av å spille det. for lav frame rate hmm...har du fått det sjekket? nei, men rimelig lett å se. Du kan være glad du ikke spilte spill tidligere da det var vanlig med lav framerate i alle spill. Måtte ha spilt med spybøtte ved siden av... Jo jeg gjorde det, og vet det. Men det er noe med unity som gjør det kvalmende, vet ikke hvorfor. Må vel være fordi det er såpass mye lavere enn tidligere. Eller så er det noe mer med det spillet som ikke stemmer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Lite rykte som er ut å går , sant eller bull? Aner ikke, men dette var et møkkaspill i forhold til Assassins Creed 2. Derfor de må remake det, fra bunnen av. lage spillet slik de ville det skulle være Da er det et nytt spill, ikke en remake. Lenke til kommentar
Gossii Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) EA interesserer meg ikke så mye, da jeg finner sportsspill uten noko attåt, som veldig kjedelige, men jeg kan jo alltids sjekke ut de andre der. I alle fall frem til jeg finner et nytt fotballspill hvor man kan drepe motstanderne, som det gamle PSX-spillet jeg spilte i Frankrike for 14 år siden, og det finner jeg vel ikke hos EA uansett. Ei heller et nytt, realistisk golf-spill med stil, typ Links Extreme Golf. Og finner jeg ikke noe, så kan jeg fortsette å kjøre tulling rundt omkring i Forza Horizon 2-demoen, eller prøve å bli bedre til å spille Destiny med trial-en der. "Larry Hryb - Heads up: The Ultimate Game Sale starts off next week" Ultimate Game Sale begynner på xbox live nå til uka. Har du gold-abonnement bør du klare å finne noe av interesse til en billig penge: Halo: Master Chief Collection Bundle – 60% Killer Instinct Complete Edition – 40% Shadow of Mordor Season Pass – 40% Walking Dead: Season 1 and 2 Bundle – 60% Alien Isolation – 60% Alien Isolation Season Pass – 60% Call of Duty: Advanced Warfare – 33% Call of Duty: Advanced Warfare Digital Pro – 25% The Crew – 33% The Crew Gold Edition – 33% Destiny – 33% Destiny Digital Guardian Edition – 25% Fantasia: Music Evolved – 50% Forza Motorsport 5 – 4o% Lara Croft Temple of Osiris and Season Pass – 60% Middle Earth: Shadow of Mordor – 4o% Monopoly Family Fun Pack – 33% Telltale Games Collection – 50% Trials Fusion Deluxe Edition – 60% Trials Fusion Season Pass – 67% Watch Dogs – 60% Angry Birds Star Wars – 80% Costume Quest 2 – 67% Kinect Sports Rivals – 80% Lara Croft: Temple of Osiris – 60% Lords of the Fallen – 85% NBA Live 15 – 85% Sniper Elite III – 80% Styx: Master of Shadows – 75% Endret 15. februar 2015 av Gossii 5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Det var da som svarte, der forsvinner lønna mi, ser jeg. Destiny, Trials (greit, jeg har det til Steam og 360, men det er bra nok til at det er verdt det), og Sniper Elite III er i alle fall fristende. Kanskje også Halo, jeg har de fleste til 360, men siden jeg suger balle i slike spill på konsoll (foretrekker virkelig mus og tastatur når jeg skal skyte på ting), så er jeg fortsatt usikker. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Telltale Games Collection kan være av interesse om den virkelig kommer til 50%. Blir vel kanskje nødt til å kjøpe gift card da.. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Lords of the Fallen med 85% rabatt? Yes, please! Lenke til kommentar
3ises Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Når er disse tilbudene? Og hvordan får man tatt i bruk dem? Lenke til kommentar
Gossii Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Når er disse tilbudene? Og hvordan får man tatt i bruk dem? Larry Hryb, xbox live's pr-guy tweetet igår at ultimate game sales starter til uken, samtidig som denne siden kom opp på xbox.en.au. Internettsia er tatt ned igjen, men da salget sannsynligvis starter 18 februar kommer den (forhåpentligvis) opp igjen til uka:) Endret 15. februar 2015 av Gossii 4 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Hvis det stemmer at det er 85% avslag på Lords of the fallen så er det definitivt verdt pengene i mine øyne. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 lords of the fallen til 92 kr er verd d for å si d sånn 300 for the crew blir kanskje skaffet å Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Trials Fusion blir i alle fall kjøpt! Spilt de tidligere og digger de spillene. Får sjekke ut Lords of Fallen siden mange nevner det. Lenke til kommentar
Matsern117 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) http://thefusejoplin.com/2015/01/elder-scrolls-6-named-argonia-release-date-2016-eso-monthly-subscription/ Er jeg eneste som ikke har fått med meg dette her ? Endret 15. februar 2015 av Matsern117 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Trails Fusion, er det noe lignende TrackMania? Skulle likt å sett TrackMania på XBO... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Trails Fusion, er det noe lignende TrackMania? Skulle likt å sett TrackMania på XBO... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 http://thefusejoplin.com/2015/01/elder-scrolls-6-named-argonia-release-date-2016-eso-monthly-subscription/ Er jeg eneste som ikke har fått med meg dette her ? Du tror ikke internett hadde kollapset hvis TES6 hadde lekket allerede? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 hvis det ikke blir Fallout 4 så begynner jeg å gråte Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Da er det et nytt spill, ikke en remake. Nå mikser du remaster med remake. 1 Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hvor kjøper folk Xbox live koder? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Amazon funker gull. Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Amazon funker gull. Bare til å kjøpe en kode og aktivere den på xboxen? Vet du om det er mulig å kjøpe xbox one spill der også? Tenker på koder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå