Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som om jeg trenger så god plass. Satt komfortabelt i lenestolen og spilte det Fantasia-spillet. Tror dog ikke jeg kommer til å fyre opp DCS med det første. Har Dance Central til 360 som fulgte med da jeg kjøpte Kinect til den i sin tid, og ble vel bare spilt i 8 timer (i strekk vel og merke), før jeg la det på hylla. Vanskelig å gjøre det bra i et spill når man ikke eier takt eller flyt. :p

Lenke til kommentar

 

Venta så lenge? Den har jo vært på lager overalt i lang lang tid :)

Ikke hos Expert tydeligvis.

 

Haha, ventet så lenge og ikke har du rukket å handle deg ett par spill heller nei :p Hvor i alle dager er det du har bestillt som har opplevde en så vanvittig lang ventetid og/eller dårlig service?

Expert.

 

31. oktober gikk mamma inn på Expert Orkanger med pappas mastercard og kjøpte én stykk Xbox One + Kinect i hans navn, som en julegave til meg. Den skulle komme 20. desember. Da fikk vi beskjed om at den var utsatt til 12. januar, så til 27. / 28. januar, så til 3. februar, slutten av februar, så status ukjent - vil du kansellere ordren? :p

Grunnen til at vi valgte Expert, var at de hadde 20 % avslag med MC, og fikk den for 2700,- elns, og tidligere har vi hatt god erfaring med nye Expert, men dette fremstår mer eller mindre som gamle Expert. Hver gang vi har ringt eller vært nedpå der og purra, har det vært samme regla om at de ikke har dem tilgjengelig på sentrallageret, og at vi må vente på dem, men jeg er nå mer enn glad nok for at jeg endelig har fått den.

 

Har egentlig ikke tenkt så mye på den, så jeg har ikke klart å kjøpt meg noen spill, og i dag var jeg mer eller mindre blakk, så da fikk jeg heller ikke plukka med meg noen. Får ta det til uka, får spenn igjen på mandag, så da kan jeg alltids gå innom Elkjøp / Expert og se om de har noen spill til under 500 spenn, da prisene online ikke var mye å skryte av. Kjøpte et biljard-spill, samt at jeg fikk to spill gratis da jeg logga på (Worms Battleground og #IDARB), samt at det fulgte med en nedlastingskode for Dance Central Spotlight elns, men sistnevnte interesserer meg ikke nevneverdig. Laster ned noen demoer, da. Så jeg har noe å leke med til jeg faktisk får kjøpt meg Forza Horizon 2, og eventuelt Destiny, og så er det bare å fortsette ventingen på The Division.

 

Det pleier faktisk å ligge endel bra tilbud på xbox.com , typisk nok, er det kun Nba 15 med 33% rabatt nå men..

Ea access får du endel spill da, for 199kr i året. BF4 ,Ufc bl.a.

Lenke til kommentar

EA interesserer meg ikke så mye, da jeg finner sportsspill uten noko attåt, som veldig kjedelige, men jeg kan jo alltids sjekke ut de andre der. I alle fall frem til jeg finner et nytt fotballspill hvor man kan drepe motstanderne, som det gamle PSX-spillet jeg spilte i Frankrike for 14 år siden, og det finner jeg vel ikke hos EA uansett. Ei heller et nytt, realistisk golf-spill med stil, typ Links Extreme Golf. Og finner jeg ikke noe, så kan jeg fortsette å kjøre tulling rundt omkring i Forza Horizon 2-demoen, eller prøve å bli bedre til å spille Destiny med trial-en der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

 

prøvde å spille spillet igjen idag, klarer ikke å spille det, blir seriøst kvalm av å spille det.

for lav frame rate

hmm...

har du fått det sjekket?

 

 

nei, men rimelig lett å se.

Lenke til kommentar

 

 

prøvde å spille spillet igjen idag, klarer ikke å spille det, blir seriøst kvalm av å spille det.

for lav frame rate

hmm...

har du fått det sjekket?

 

 

nei, men rimelig lett å se.

 

Du kan være glad du ikke spilte spill tidligere da det var vanlig med lav framerate i alle spill. Måtte ha spilt med spybøtte ved siden av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...