~ David ~ Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har nylig kjøpt meg en Xbox One (hvit, med Sunset Overdrive inkludert) hos Expert. Det stod ingenting om hvorvidt det er import-utgave, og jeg vet heller ikke om det har noe å si for problemet mitt, som er at jeg ikke kan velge Norge som land, det nærmeste rent geografisk er vel UK. Vet noen hva dette kommer av, og hvordan det eventuelt kan fikses? Har du valgt engelsk språk? I så fall kan du ikke velge Norge som region. Er en teit begrensning de har begynt med. Du må bytte til norsk språk for å ha Norge som land. Det har ingenting å gjøre med hvor konsollen er fra opprinnelig. Ellers kom Sunset Overdrive-bundlen etter den offisielle norske lanseringen. Så det hadde vært merkelig hvis det var en importutgave. Personlig tror jeg ikke det. Ah, takk for tips. Ja, jeg har engelsk som systemspråk. Så teit, da må jeg endre det. 'Prestasjoner', arghh.. Takk igjen Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 (endret) Jeg endret språket fra engelsk til norsk på xboxen, etter dette sluttet kinecten å registrere kommandoer. Den lyser som vanlig, på innstillingene registrer og finner den meg. Men den tar altså ikke imot kommandoer. Noen som har vært borti samme problemet? Endret 12. februar 2015 av Sparrk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg endret språket fra engelsk til norsk på xboxen, etter dette sluttet kinecten å registrere kommandoer. Den lyser som vanlig, på innstillingene registrer den og finner den meg. Men den tar altså ikke imot kommandoer eller noen ting, noen som har vært borti samme problemet? XBO må stå som Engelsk på språk og land for at Kinect sine stemme funksjoner skal fungere. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Språkopplegget er jo så teit at jeg får vondt. AtW 3 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg endret språket fra engelsk til norsk på xboxen, etter dette sluttet kinecten å registrere kommandoer. Den lyser som vanlig, på innstillingene registrer den og finner den meg. Men den tar altså ikke imot kommandoer eller noen ting, noen som har vært borti samme problemet? XBO må stå som Engelsk på språk og land for at Kinect sine stemme funksjoner skal fungere. Så hvis du vil bruke Kinect må du lyve om hvor du er fra. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Så hvis du vil bruke Kinect til talestyring må du lyve om hvor du er fra.Rettet det for deg =) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 MS er jo bare helt utrolig når det kommer til Kinect. Piss og vas fra ende til annen, aldri om det vil komme støtte for Norsk for de som ønsker det. Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Den tar jo ikke engang i mot kommandoer som "Xbox ON" Får prøve å endre språk tilbake, men da kommer nok problemet med at jeg ikke får kjøpt spill. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Den tar jo ikke engang i mot kommandoer som "Xbox ON" Får prøve å endre språk tilbake, men da kommer nok problemet med at jeg ikke får kjøpt spill. Kjøp spill på nett eller Smart Glass så kan du laste ned på Xbox'en etterpå selv om den står til et annet språk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Kontroller oppsettet til Elder Scrolls Online. Må si jeg gleder meg veldig nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Til dere som bruker amerikansk konto, betaler dere også TAX når dere kjøper spill? Hvor mye er dette? Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Til dere som bruker amerikansk konto, betaler dere også TAX når dere kjøper spill? Hvor mye er dette? Ikke om du velger en stat som ikke betaler tax'es. Velger du Oregon f.eks, så slipper du å betale tax. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Dette var emne på mail nummer to fra Lefdal idag. Vi beklager feil pris på Xbox One i vårt siste nyhetsbrev. Noen heldige?? 2 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Oi, de som har fått Xone til den prisen er heldige Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Shiat. Røverkjøp om noen fikk den til den prisen. Ser den er øket til Kr. 2.990,- nå, noe som igjen er en god pris for den pakken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Den kom til slutt. Bestilt 31. oktober, første dato satt var 20. desember, så 12. januar, 27. januar, starten av februar, og siste gang jeg var innom, ukjent - vil du kansellere? Glad jeg lot være, for den kom til slutt. Nå har jeg ikke et eneste spill, men skitt au. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Venta så lenge? Den har jo vært på lager overalt i lang lang tid Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Haha, ventet så lenge og ikke har du rukket å handle deg ett par spill heller nei Hvor i alle dager er det du har bestillt som har opplevde en så vanvittig lang ventetid og/eller dårlig service? Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Dette var emne på mail nummer to fra Lefdal idag. Vi beklager feil pris på Xbox One i vårt siste nyhetsbrev. Noen heldige?? Tok ikke mange minuttene fra jeg mottok den mailen til jeg sjekket, og på lefdal.com lå den til 2990,-. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Venta så lenge? Den har jo vært på lager overalt i lang lang tid Ikke hos Expert tydeligvis. Haha, ventet så lenge og ikke har du rukket å handle deg ett par spill heller nei Hvor i alle dager er det du har bestillt som har opplevde en så vanvittig lang ventetid og/eller dårlig service? Expert. 31. oktober gikk mamma inn på Expert Orkanger med pappas mastercard og kjøpte én stykk Xbox One + Kinect i hans navn, som en julegave til meg. Den skulle komme 20. desember. Da fikk vi beskjed om at den var utsatt til 12. januar, så til 27. / 28. januar, så til 3. februar, slutten av februar, så status ukjent - vil du kansellere ordren? Grunnen til at vi valgte Expert, var at de hadde 20 % avslag med MC, og fikk den for 2700,- elns, og tidligere har vi hatt god erfaring med nye Expert, men dette fremstår mer eller mindre som gamle Expert. Hver gang vi har ringt eller vært nedpå der og purra, har det vært samme regla om at de ikke har dem tilgjengelig på sentrallageret, og at vi må vente på dem, men jeg er nå mer enn glad nok for at jeg endelig har fått den. Har egentlig ikke tenkt så mye på den, så jeg har ikke klart å kjøpt meg noen spill, og i dag var jeg mer eller mindre blakk, så da fikk jeg heller ikke plukka med meg noen. Får ta det til uka, får spenn igjen på mandag, så da kan jeg alltids gå innom Elkjøp / Expert og se om de har noen spill til under 500 spenn, da prisene online ikke var mye å skryte av. Kjøpte et biljard-spill, samt at jeg fikk to spill gratis da jeg logga på (Worms Battleground og #IDARB), samt at det fulgte med en nedlastingskode for Dance Central Spotlight elns, men sistnevnte interesserer meg ikke nevneverdig. Laster ned noen demoer, da. Så jeg har noe å leke med til jeg faktisk får kjøpt meg Forza Horizon 2, og eventuelt Destiny, og så er det bare å fortsette ventingen på The Division. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå