HulkHaugen Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Har fått februar oppdateringen nå, ser smooth ut. Nei, er ikke Preview/Beta medlem eller hva det heter... Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ahh konmer verken på Xbox live på One eller 360, gjør dere? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 (endret) Kanskje fordi du ikke har oppdatert maskinen? Eller så er det ditt nettverk. For alt er topp her, og ifølge status-sida. Endret 6. februar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Ikke for å være den fyren, men hvorfor har dere så voldsomt lyst å være med i betaprogrammet? Det er vel ikke voldsomt store forsinkelser mellom beta og full lansering av funksjonene, og du får jo alt når det faktisk fungerer uansett ... Jeg har fått gratis Live, samt beta-koder til Halo og Evolve. I tillegg har jeg fått tidlig tilgang til funksjonene som andre ofte mottar mer enn en måned senere. Regner med at screenshots er rett rundt hjørnet nå. Har aldri vært plaget med bugs. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Kan noen prøve å invite meg på nytt? Gamertag: Deztroyer3 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Kan noen prøve å invite meg på nytt? Gamertag: Deztroyer3 Hjelper neppe å mase. Enten får du eller så får du ikke. Ble selv invitert for en stund siden og har ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kan noen prøve å invite meg på nytt? Gamertag: Deztroyer3 Om du ikke får invitasjonen, så er det trolig fordi de ikke trenger flere. Skal heller ikke se bort fra at de med lang fartstid og høy achievement score blir prioritert. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Noen flere som sliter med å oppdatere xbox one kontrollere? Har 2stk, men får ikke oppdatert noen av de. Når jeg trykker Continue så kommer den bare opp med Theres no controller connected using USB, men kontroller er koblet til med USB. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg har ikke hatt noen problemer med å oppdatere kontrollerne mine. Har også 2 stk. Prøv med en annen kabel. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Kan noen prøve å invite meg på nytt? Gamertag: Deztroyer3Om du ikke får invitasjonen, så er det trolig fordi de ikke trenger flere. Skal heller ikke se bort fra at de med lang fartstid og høy achievement score blir prioritert.Jeg hadde Live i Xbox (den originale) tiden. Aldri hatt 360 og definitivt ikke høy score. Fikk tilgang til Preview i høst. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Jeg har ikke hatt noen problemer med å oppdatere kontrollerne mine. Har også 2 stk. Prøv med en annen kabel. Hmm, rart. Har oppdatert den ene kontrolleren før. Skal stikke bort på Expert å kjøpe et play and charge kit. Der følger det hvertfall med en USB kabel. EDIT: Fungerte fint med ny kabel. Endret 7. februar 2015 av jij1984 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Jaja, får vell greie meg uten preview da. Men starta nettop den første modellen av Xbox 360, der var det det gamle OS'et fy å f hvor mye bedre det er enn disse fancy greiene. Sikkert helt feil tråd å spørre i, men er det noen måte å downgrade på Xbox 360? Har veldig lyst til å ha det på Slim'en. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Jaja, får vell greie meg uten preview da. Men starta nettop den første modellen av Xbox 360, der var det det gamle OS'et fy å f hvor mye bedre det er enn disse fancy greiene. Sikkert helt feil tråd å spørre i, men er det noen måte å downgrade på Xbox 360? Har veldig lyst til å ha det på Slim'en. Nei. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Jaja, får vell greie meg uten preview da. Men starta nettop den første modellen av Xbox 360, der var det det gamle OS'et fy å f hvor mye bedre det er enn disse fancy greiene. Sikkert helt feil tråd å spørre i, men er det noen måte å downgrade på Xbox 360? Har veldig lyst til å ha det på Slim'en. Nei. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Kom meg inn i closed beta av Neverwinter Nights Online, og... vel, det føles virkelig ut som en beta i riktig forstand av ordet Tilfeldig slideshow framerate og framedrops... grøss xD Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg har fått gratis Live, samt beta-koder til Halo og Evolve. I tillegg har jeg fått tidlig tilgang til funksjonene som andre ofte mottar mer enn en måned senere. Regner med at screenshots er rett rundt hjørnet nå. Har aldri vært plaget med bugs. Beta til Halo og Evolve får de fleste utenom programmet også. Gratis Live er mest sannsynlig fordi det var noe med Halo TMCC. Og da fikk de andre også en måned gratis Live. Så ingen av de 3 tingene du nevner er spesielt for dem som er i preview. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 det var en Beta for Halo 5, 1 uke før for preview medlemer. og det blr nok mer av slike ting fremover Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg kjøpte "The Evil within" digitalt for 3 dager siden - Jeg satt i stua og frøs i 27C etter 5 minutter spilling og bestemte meg for at dette spillet ikke var for meg. En venn av meg sier at jeg kan "gi spillet til ham" - Det går vel kun an å gjøre om jeg har den fysiske versjonen eller? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg kjøpte "The Evil within" digitalt for 3 dager siden - Jeg satt i stua og frøs i 27C etter 5 minutter spilling og bestemte meg for at dette spillet ikke var for meg. En venn av meg sier at jeg kan "gi spillet til ham" - Det går vel kun an å gjøre om jeg har den fysiske versjonen eller? Ja. Hadde du hatt den fysiske versjonen, så kunne du ihvertfall ha tjent penger på å selge spillet. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg kjøpte "The Evil within" digitalt for 3 dager siden - Jeg satt i stua og frøs i 27C etter 5 minutter spilling og bestemte meg for at dette spillet ikke var for meg. En venn av meg sier at jeg kan "gi spillet til ham" - Det går vel kun an å gjøre om jeg har den fysiske versjonen eller? Ja. Hadde du hatt den fysiske versjonen, så kunne du ihvertfall ha tjent penger på å selge spillet. Jeg deler alle digitale spill med kameraten min, det kan du også gjøre Sett hverandres xbox til å være "Home Xbox" for deres egne gamertags. Da deles alle spill, og de kan spilles samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå