Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være den fyren, men hvorfor har dere så voldsomt lyst å være med i betaprogrammet? :p Det er vel ikke voldsomt store forsinkelser mellom beta og full lansering av funksjonene, og du får jo alt når det faktisk fungerer uansett ...

Jeg har fått gratis Live, samt beta-koder til Halo og Evolve. I tillegg har jeg fått tidlig tilgang til funksjonene som andre ofte mottar mer enn en måned senere. Regner med at screenshots er rett rundt hjørnet nå. Har aldri vært plaget med bugs.

Lenke til kommentar

Kan noen prøve å invite meg på nytt? Gamertag: Deztroyer3

Om du ikke får invitasjonen, så er det trolig fordi de ikke trenger flere. Skal heller ikke se bort fra at de med lang fartstid og høy achievement score blir prioritert.
Jeg hadde Live i Xbox (den originale) tiden. Aldri hatt 360 og definitivt ikke høy score. Fikk tilgang til Preview i høst.
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt noen problemer med å oppdatere kontrollerne mine. Har også 2 stk.

Prøv med en annen kabel. :p

Hmm, rart. Har oppdatert den ene kontrolleren før.

Skal stikke bort på Expert å kjøpe et play and charge kit. Der følger det hvertfall med en USB kabel.

EDIT: Fungerte fint med ny kabel.

Endret av jij1984
Lenke til kommentar

Jaja, får vell greie meg uten preview da.

Men starta nettop den første modellen av Xbox 360, der var det det gamle OS'et fy å f hvor mye bedre det er enn disse fancy greiene. Sikkert helt feil tråd å spørre i, men er det noen måte å downgrade på Xbox 360? Har veldig lyst til å ha det på Slim'en.

Lenke til kommentar

Men starta nettop den første modellen av Xbox 360, der var det det gamle OS'et fy å f hvor mye bedre det er enn disse fancy greiene. Sikkert helt feil tråd å spørre i, men er det noen måte å downgrade på Xbox 360? Har veldig lyst til å ha det på Slim'en.

Nei.

Lenke til kommentar

Nei.
:(
Lenke til kommentar
Jeg har fått gratis Live, samt beta-koder til Halo og Evolve. I tillegg har jeg fått tidlig tilgang til funksjonene som andre ofte mottar mer enn en måned senere. Regner med at screenshots er rett rundt hjørnet nå. Har aldri vært plaget med bugs.

Beta til Halo og Evolve får de fleste utenom programmet også.

Gratis Live er mest sannsynlig fordi det var noe med Halo TMCC. Og da fikk de andre også en måned gratis Live.

Så ingen av de 3 tingene du nevner er spesielt for dem som er i preview.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte "The Evil within" digitalt for 3 dager siden - Jeg satt i stua og frøs i 27C etter 5 minutter spilling og bestemte meg for at dette spillet ikke var for meg.

En venn av meg sier at jeg kan "gi spillet til ham" - Det går vel kun an å gjøre om jeg har den fysiske versjonen eller?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte "The Evil within" digitalt for 3 dager siden - Jeg satt i stua og frøs i 27C etter 5 minutter spilling og bestemte meg for at dette spillet ikke var for meg.

En venn av meg sier at jeg kan "gi spillet til ham" - Det går vel kun an å gjøre om jeg har den fysiske versjonen eller?

Ja.

Hadde du hatt den fysiske versjonen, så kunne du ihvertfall ha tjent penger på å selge spillet.

Lenke til kommentar

Ja.

Hadde du hatt den fysiske versjonen, så kunne du ihvertfall ha tjent penger på å selge spillet.

Jeg deler alle digitale spill med kameraten min, det kan du også gjøre ;)

Sett hverandres xbox til å være "Home Xbox" for deres egne gamertags. Da deles alle spill, og de kan spilles samtidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...