Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en eldre 50" plasma TV uten noen spillmodus uten at jeg har hatt noen problemer med konsollspilling, for meg er analogstikker en såpass unøyaktig og treg input metode i utgangspunktet (sikkert mest for at jeg ikke er flink nok til å bruke den) at jeg ikke merker noe særlig til input lag eller lignende på TVen. Er og ganske godt vandt med Asus Swift 1 ms 144hz monitor på PCen.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Jeg har på vanlig modus og syns det fungerer fint :)

Samme her. Gi meg all post-processing, oppskalering og annen pynt, jeg merker ikke noe til input lag på min Samsung led uansett. Det hjelper også når jeg går fra min mye kraftigere PC til en av de nye konsollene. Forskjellen i grafikk ville være mye tydeligere hvis jeg plugget konsollene i en monitor.

Lenke til kommentar

Hadde en Samsung 8005 tror jeg det var. Den hadde så mye bilde prosessering at tilogmed på spill modus så var det inputlag. Tilogmed filmer fikk lipsync problemer pga det..

Kasta den ut av huset og fikk på plass en plasma og problemet var løst :)

Men det har skjedd endel nå så nå frister det med et Sony tv til både spill og film.

Lenke til kommentar

Jeg har på vanlig modus og syns det fungerer fint :)

Samme her. Gi meg all post-processing, oppskalering og annen pynt, jeg merker ikke noe til input lag på min Samsung led uansett. Det hjelper også når jeg går fra min mye kraftigere PC til en av de nye konsollene. Forskjellen i grafikk ville være mye tydeligere hvis jeg plugget konsollene i en monitor.
Jeg bruker en Samsung UHD 6905 4K TV og den forsøker vel til og med å oppskalere til 4K uten at jeg merker noe til input lag.
Lenke til kommentar

Di fleste TV'er trenger riktig innstilling for å gje minst mulig lag. Er ikkje alltid nok å bruke spill-mode eller PC-mode. 4K TV'er har stort sett lag fra 30 ms og oppover. Det er heilt greit å spille med, men har man testa Sony TV'er med lag rundt 6-8 ms så er det ingen vei tilbake. Blir nett som med 30fps vs 60fps. Man merker forskjellen.

Lenke til kommentar

En får tilgang til div beta tester først ved å være i preview programmet. Her om dagen fikk jeg 1 mnd gratis XBL også.. :)

Fikk du den gratis måneden fordi du var med i betaprogrammet eller fordi du har spilt Halo master chief collection online ? Jeg fikk også en gratis måned nettopp, men det var grunnet Halo og online.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Eurogamer har pratet med 343 i forbindelse med Halo 5-betaen.

343 runs the Halo Community Feedback Program, designed to gather feedback from core Halo players. 19,000 people signed up, the developer said, and a survey showed that nearly 11 per cent of those felt Halo should not have sprint.

For så vidt et overraskende lavt antall. Jeg hadde følelsen av at det var en større andel som mislikte sprint.

Sprint og Spartan abilities kan deaktiveres i custom games.

Les resten av intervjuet.

Lenke til kommentar

En får tilgang til div beta tester først ved å være i preview programmet. Her om dagen fikk jeg 1 mnd gratis XBL også.. :)

Fikk du den gratis måneden fordi du var med i betaprogrammet eller fordi du har spilt Halo master chief collection online ? Jeg fikk også en gratis måned nettopp, men det var grunnet Halo og online.

Ah...da kan det nok være pga Halo da jeg spilte det en gang når det kom ut :)

Lenke til kommentar

Eurogamer har pratet med 343 i forbindelse med Halo 5-betaen.

343 runs the Halo Community Feedback Program, designed to gather feedback from core Halo players. 19,000 people signed up, the developer said, and a survey showed that nearly 11 per cent of those felt Halo should not have sprint.

For så vidt et overraskende lavt antall. Jeg hadde følelsen av at det var en større andel som mislikte sprint.

Sprint og Spartan abilities kan deaktiveres i custom games.

Les resten av intervjuet.

Veldig mistenkelig når 3 andre poller på 3 forskjellige Halo-dedikerte sider hadde over 50% mot sprint. Her: http://www.reddit.com/r/halo/comments/2qpdbm/surprising_poll_results_sprint_halo_does_the/

Det er mange på Halo Waypoint som påstår at 343 lyver/manipulerer statistikken i sitt favør bare for å beholde sprint. Virker jo litt rart å legge til mulighet for å fjerne sprint og spartan abilities i custom games f. eks., når det "bare" er 11% som vil spille uten.

https://www.halowaypoint.com/en-us/forums/84ad72a8b51847978545f685f651fc15/topics/i-claim-343-is-lying-about-sprint/67bc0c0d-6c6f-45cf-8f48-6b1d0d58aeea/posts

http://teambeyond.net/forum/topic/8967-how-do-you-feel-about-josh-homes-recent-blog-post/

Interessant lesing. :p

Endret av iGlenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...