Muggkaare Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fra Game Informer:Nearly two years ago, Crystal Dynamics released Tomb Raider, a gritty survival reboot for the iconic action series. The game was met with monumental success and became the best-selling entry in the series to date. Now the team at Crystal Dynamics is back to expand on Lara's new direction. After the events on Yamatai, the young archeologist has grown into a capable adventure seeker, and Rise of the Tomb Raider will send Lara to the frozen wilds of Siberia on a hunt for the lost secrets of immortality. Now Lara will have to hunt and craft new survival gear in order to take on larger puzzle tombs and a deadly new enemy, a secret society that has been lying in the shadows since the last game. Lara will gear up for her new adventure on Xbox One and Xbox 360 this holiday season, but the studio hasn't ruled out the possibility that the game will come to other consoles later on. Fornøyd. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Må få spilt rebooten. Har den liggende her et sted Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Det er knallbra! Så jeg ser frem neste kapittel altså! Litt nedtur at det ikke er designet kun mtp. nyere hardware dog, om jeg får være litt egoistisk. Endret 3. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Sånn til info: Those of you in the Xbox Preview program might want to stay away from the latest update for a few days as numerous users are reporting a number of significant problems with this latest preview build. http://www.neowin.net/news/psa-xbox-previewers-might-want-to-stay-away-from-the-latest-update-for-now Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Det er knallbra! Så jeg ser frem neste kapittel altså! Litt nedtur at det ikke er designet kun mtp. nyere hardware dog, om jeg får være litt egoistisk. http://www.ign.com/articles/2015/02/03/nixxes-software-to-develop-rise-of-the-tomb-raider-on-xbox-360 Er vel sånn som med Forza Horizon 2 da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det må i grunn være en god løsning Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Da ble det jammen meg til at jeg skaffa meg en Xbox One. Har egentlig vært fast bestemt på å kjøpe PS4, men prisnedgang og generell nysgjerrighet på Windows 10 gjorde at jeg gikk den grønne veien denne gangen! Får håpe jeg slipper å angre. Virker i så fall knall så langt! 6 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Er selv spent på Windows 10. Håper hele operativsystemet blir renovert fra bunnen av. 1 Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Håper snart på noe nytt ang Gears of War! Elsker den serien. Har god tro på at Rod får spillserien tilbake på sporet:) Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Da ble det jammen meg til at jeg skaffa meg en Xbox One. Har egentlig vært fast bestemt på å kjøpe PS4, men prisnedgang og generell nysgjerrighet på Windows 10 gjorde at jeg gikk den grønne veien denne gangen! Får håpe jeg slipper å angre. Virker i så fall knall så langt! Er ikke så veldig stor forskjell på dem, håper du blir fornøyd med Xbox one Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Fikk invitasjon til preview men har ikke motatt noe melding fra Ms med invitasjon på xboxen? Var på mandag jeg ble invitert. Hvor lang tid tok det før dere fikk en melding fra Ms om at dere er invitert? Takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det er som sagt ingen garanti for at du får. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Hvorfor er det sånn? Har jo blitt invitert. Av dere som har fått, hvor lang tid tok det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Jeg fikk ikke komme inn i varmen. Var med på 360 da, i de glade glansdager! MS har vel observert at jeg har gått over til PS4 som primærkonsoll Endret 4. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Om noen kunne sendt meg en preview invite, hadde det vært nice! GT: Ronin Masao Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Hvorfor er det sånn? Har jo blitt invitert. Av dere som har fått, hvor lang tid tok det? Tok noen minutter. De har sikkert et visst antall beta-testere som de trenger. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Noen har sagy det tar dager... Kan noen prøve å sende meg på nytt? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Ikke for å være den fyren, men hvorfor har dere så voldsomt lyst å være med i betaprogrammet? Det er vel ikke voldsomt store forsinkelser mellom beta og full lansering av funksjonene, og du får jo alt når det faktisk fungerer uansett ... Endret 5. februar 2015 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Og man slipper trøbbel med software Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 En får tilgang til div beta tester først ved å være i preview programmet. Her om dagen fikk jeg 1 mnd gratis XBL også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå