Kjetso Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Hei - jeg kommer ikke inn på online spilling på Fifa15 (på XboxOne) Får meldingen "Spillerprofilen din har ikke tilgang til denne funksjonen" Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Har du Xbox Live Gold? Eller er det noe foreldre sperre på kontoen din? Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Har du Xbox Live Gold? Eller er det noe foreldre sperre på kontoen din? Har ikke Xbox Live Gold....lastet ned Fifa15....var med i en bundle. Min gametag ervoksen, men jeg har to barne gametager på xboxen også. Men logger inn med min profil. Må man ha Xbox Live Gold? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ja, en må ha Gold for å spille online. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Det er korrekt, men koster ikke mange kronene i løpet av ett år. Finnes forøvrig alternative steder å handle inn mnd/års abonnement enn rett fra MS. Nå er riktignok kronekursen ræva, men man sparer vel litt på det enda. Sitter på mobil og kjip dekning, så orker ikke hoste opp sider du kan kjøpe fra Andre kan kanskje være behjelpelig her Endret 2. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 http://xboxliveuk76.com/Xbox_One360_Live_12_month_GOLD_Subscription_EUROPEUK-24.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det var faktisk den siden jeg hadde i hodet, har brukt den selv mange ganger og aldri opplevd noe tull Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Det var faktisk den siden jeg hadde i hodet, har brukt den selv mange ganger og aldri opplevd noe tull Takk folkens....trodde ikke man måtte ha Live Gold, men da må man det forstår jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Battlefield Hardline-betaen kan forresten lastes ned nå. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Åh. Episode 2 av Telltale sitt Game of Thrones spill kommer ut i morgen xD Venter fortsatt på dato på episode 2 av Tales from the Borderlands. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Fantastisk med ny episode!! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Prøv Life Is Strange i mellomtiden, om dere liker slike spill. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Mtp hvor hardt telltale jobber på game of thrones spillet i disse dager tror jeg ikke vi vil få neste episode av borderlands for GoT sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Tok det evigheter å installere Hardline for andre? Er på 81% nå.. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Tok det evigheter å installere Hardline for andre? Er på 81% nå.. Har lest flere som har klaget på det. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Tok lang tid ja. Etter installasjon - prøvde tre runder - Avinstallert. Betaen har vært ute mindre enn 24 timer tror jeg, og blir drept av folk som allerede er på level 13 etc. Føler at jeg ikke lenger har samme energien til å holde på så intenst for å levle opp. Som en vis dame sa en gang: Ain't nobody got time for that.. Endret 3. februar 2015 av Megaoctane Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Nå levler man jo ekstremt fort i de nyeste BF-spillene. Men det har ikke stort å si uansett, er ikke som om de har mye bedre utstyr enn deg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=alOE_Eo4X-0 Gleder meg til dette spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 [...] relies just as much on tombs and puzzle solving.Mmmh, det jeg la mest merke til i den videoen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Ja, la merke til det selv. Håper det blir mer av det i RotTR, for det var ikke mye av det i rebooten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå