Sirius Cobra Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=982433 Hahaha, what? Hahah. Noen folk er ikke helt oppegående. Morsomste med hele greia er denne grafen 18.6M og 50.3M er like store? Og står det virkelig at 9.7M med 16.2% er mindre enn 9.0M på 23.3%? Dårlig kvalitet så vanskelig å se. Vanskelig å vite om det er troll eller om folk bare er helt blåst. Morro . En meget dårlig grafe, ja, spesielt med tanke på at det burde ha vært en langt større indikasjon at de på høyre side (altså 3ds og Vita) egentlig er for håndkonsoll markedet og ikke del av stasjonær konsoll markedet på venstre side. Det er iallefall slik jeg tolker den. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Noen som har prøvd Dying Light? Har veldig lyst til å kjøpe det. Virker kult. Fått et par dårlige scores her og der, men gjengangeren i kommentarfeltene under er at spillet er mye bedre enn det anmelderne sier.Prøvd i ti minutt før jobb. Blir mer i kveld. Likte det lille jeg så. Sett en del videoer nå, og ser ut som et morsomt spill. Måtte slå til. 15% Nedlastet nå. Får prøve litt etterpå. Spent Lenke til kommentar
ingeplinge Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 dokker er klar over at dette er ikke en graf for alt. men håndhold fordelinga og konsoll fordelinga. burde ha vært en strek mellom konsoll og håndholdt Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=982433 Hahaha, what? Hahah. Noen folk er ikke helt oppegående. Morsomste med hele greia er denne grafen 18.6M og 50.3M er like store? Og står det virkelig at 9.7M med 16.2% er mindre enn 9.0M på 23.3%? Dårlig kvalitet så vanskelig å se. Vanskelig å vite om det er troll eller om folk bare er helt blåst. Morro . En meget dårlig grafe, ja, spesielt med tanke på at det burde ha vært en langt større indikasjon at de på høyre side (altså 3ds og Vita) egentlig er for håndkonsoll markedet og ikke del av stasjonær konsoll markedet på venstre side. Det er iallefall slik jeg tolker den. Er ikkje noko galt med grafen. Alle som er over snittet inne i spill ser at dette er 2 grafer i ein, hjemmekonsoller og handholdte konsoller. Blå farge starter grafen med Nintendo produkt og rød farge slutter grafen med Sony produkt. For hjemmekonsoller er det og ein grøn farge imellom for MS produkt. Det som dog grafen ikkje tek med er at Nintendo og Sony har solgt sine produkt ut til kundane, mens MS har solgt til butikk-kjedane. Det reelle tallet solgte XO er difor mest trulig noko lågare men burde ha passert 10 millioner ut til kundane 31.12.2014 Endret 30. januar 2015 av Maabren Lenke til kommentar
Booz Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Microsoft har ikke gått ut med salgstall siden starten av november, da hadde de sendt 10millioner konsoller til butikker. Vi vet salget i USA har gått veldig bra i november og desember, bla solgt mer enn PS4. Ingen utenom Microsoft selv vet hvor mange Xbox One som har blitt solgt, i følge vgchartz som grafen kommer fra er det solgt rett over 11millioner Xbox One til kunder, men igjen dette er fra vgchartz og er trolig ikke helt korrekte. Microsoft announced earlier this week they shipped 6.6 million Xbox consoles, the Xbox One and Xbox 360 combined, during the holiday quarter. The Xbox One console has now sold more than 11 million units worldwide Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Er vel ganske trygt å si at det er solgt mellom 10 og 11,5 millioner Xbone-konsoller til kunder. Regner jeg med. 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 har lyset blitt dimmet på controlleren med den siste oppdateringen? Hvis noen kan få meg inn på preview program er gamertag: Skyrim Nord takk. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 har lyset blitt dimmet på controlleren med den siste oppdateringen? Hvis noen kan få meg inn på preview program er gamertag: Skyrim Nord takk. Har invitert deg :-) Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Er der slik at alle som har tilgang til Preview kan invitere andre? I så fall hvordan? (jeg har tilgang selv) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Gå inn på preview appen og trykk på inviter venner. Velg venn og velg ferdig. Så er invitasjon sendt. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tar gjerne imot en invitasjon til preview programmet jeg også. Noen som kan få meg inn? Gamertag er: marcustotti Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vil gjerne ha jeg også. GT: DementedAlbino Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Blir vel litt telletråd her nå, men kan og godt ta imot en invite. Gryteklut1 Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tar veldig gjerne en invite til preview selv! GT: CavemaNz1981 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tar gjerne imot en invitasjon til preview programmet jeg også. Noen som kan få meg inn? Gamertag er: marcustottiSendt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Vil gjerne ha jeg også. GT: DementedAlbino Sendt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Blir vel litt telletråd her nå, men kan og godt ta imot en invite. Gryteklut1 Sendt 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Tar veldig gjerne en invite til preview selv! GT: CavemaNz1981Sendt Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Er det flere så er det greit med en PM så slipper vi å spamme tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå