Gå til innhold

Xbox One-kaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm

"From January 29 to February 28, active EA Access members can grab the Battlefield 4 Second Assault expansion pack, featuring four fan-favorite maps from Battlefield 3 remade for Battlefield 4. It's available at no extra cost, exclusively for EA Access members. Just load up the EA Access Hub app on your Xbox One to find it. Once it's redeemed, it's yours forever."

Uhm, håper ikke det skal tilsvare at nytt spill i EA Access-katalogen. Kunne heller tenkt meg NHL eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Life is Strange episode 29,50 kr. Noen som har prøvd det ennå?

Månedens gratisspill for februar er tilgjengelig nå. #IDARB

Lenke til kommentar

Spilte akkurat gjennom det. Må si jeg likte det veldig godt. En slags blanding av Telltale-spillene og Gone Home. Blir spennende å se om valgene man tar faktisk får konsekvenser.

Hvor lang spilletid var det på ep1?

Er forresten billigere på norsk store 29,50 kr, koster 4,99 dollar som igjen er 39kr på us store.

Gleder meg til å teste det ut.

Lenke til kommentar

Hahah. Noen folk er ikke helt oppegående.

Morsomste med hele greia er denne grafen

tumblr_inline_nizf0h63LT1rnd9ho.jpg

18.6M og 50.3M er like store? Og står det virkelig at 9.7M med 16.2% er mindre enn 9.0M på 23.3%? Dårlig kvalitet så vanskelig å se.

Vanskelig å vite om det er troll eller om folk bare er helt blåst. Morro :p.

Lenke til kommentar

Gir litt mer mening med to grafer. Og klar over at ingen utenfor MS vet nøyaktig hvor mange One-konsoller som er solgt siden de oppgir One og 360-statistikken som én.

Noen som har prøvd Dying Light? Har veldig lyst til å kjøpe det. Virker kult. Fått et par dårlige scores her og der, men gjengangeren i kommentarfeltene under er at spillet er mye bedre enn det anmelderne sier.

Lenke til kommentar

Spilte akkurat gjennom det. Må si jeg likte det veldig godt. En slags blanding av Telltale-spillene og Gone Home. Blir spennende å se om valgene man tar faktisk får konsekvenser.

Hvor lang spilletid var det på ep1?

Er forresten billigere på norsk store 29,50 kr, koster 4,99 dollar som igjen er 39kr på us store.

Gleder meg til å teste det ut.

jeg brukte ca 2 timer. Veldig bra spill

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Gir litt mer mening med to grafer. Og klar over at ingen utenfor MS vet nøyaktig hvor mange One-konsoller som er solgt siden de oppgir One og 360-statistikken som én.

Noen som har prøvd Dying Light? Har veldig lyst til å kjøpe det. Virker kult. Fått et par dårlige scores her og der, men gjengangeren i kommentarfeltene under er at spillet er mye bedre enn det anmelderne sier.

Prøvd i ti minutt før jobb. Blir mer i kveld. Likte det lille jeg så.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...